79551
Онлайн магазин
Страхова подія Оплата Viber бот Email
Центр допомоги
Тут зібрані для вас відповіді на запитання про страхування життя в TAS Life. Ви можете скористатися пошуком або переглянути розділи нижче
Чим можемо допомогти?

    Які теми запитів розглядаються Страховиком?

    Теми запитів, за якими заяви/документи від Страхувальника (його законного представника) розглядаються Страховиком лише в оригіналі у паперовій формі або електронній формі (з обов’язковим накладенням електронного підпису):

    • припинення дії договору страхування;
    • припинення дії договору страхування з виплатою викупної суми;
    • відмова від припинення дії договору страхування;
    • відмова від договору страхування;
    • декларація про стан здоров’я (відновлення, збільшення страхової суми, зміна набору ризиків);
    • зміна Страхувальника;
    • зміна Вигодонабувача;
    • зміна форми виплати;
    • зміна набору ризиків;
    • зміна фінансового блоку (зміна періодичності/розміру внеску/валюти страхування/строку страхування та інше);
    • проведення додаткової індексації;
    • зміни за страховим продуктом/програмою страхування ТАС-Лікар/ТАС-Лікар Сімейний/ТАС-Лікар Міжнародний/ТАС-Лікар Бізнес;
    • зміна фінансового номеру;
    • зміна персональних даних осіб, зазначених у договорі страхування (зміна адреси проживання/ПІБ/паспортних даних);
    • зарахування коштів/уточнення призначення платежу;
    • редукування договору страхування.

    Теми запитів, за якими заяви/документи приймаються в роботу шляхом створення запитів Контакт-центром, через чат-бот або поданням від Страхувальника (його законного представника) копій відповідних документів або у інший спосіб, визначений Страховиком:

    • розстрочення чергового платежу;
    • відновлення сплати страхових внесків за договором страхування, що був редукований, з пропуском неоплаченого періоду;
    • довідка про сплачені страхові внески для Державної податкової служби України;
    • розрахунок викупної суми/редукованої суми;
    • лист про нараховані бонуси;
    • фінансові дані (математичний розрахунок бонусів/страхової суми/редукованої суми/викупної суми), з відправкою листа-відповіді тільки на поштову чи електронну адресу Страхувальника, вказану чи підтверджену ним;
    • зміна адреси листування, електронної пошти.

    Опитувальник та завірені копії документів для проведення фінансового моніторингу подаються Страхувальником виключно в присутності уповноваженої особи Страховика та/або страхового посередника.

     ШАБЛОНИ ДОКУМЕНТІВ: можна переглянути тут 

    Зверніть увагу! Детальну інформацію з питань внесення змін до договору страхування можна отримати: у спеціалістів Страхової компанії на інформаційній лінії (044) 537 37 40/у чат-ботах/через електронну пошту/у страхового агента.
    Знайшли відповідь на своє питання?
    Раді були допомогти