Теми запитів, за якими заяви/документи від Страхувальника (його законного представника) розглядаються Страховиком лише в оригіналі у паперовій формі або електронній формі (з обов’язковим накладенням електронного підпису):
припинення дії договору страхування;
припинення дії договору страхування з виплатою викупної суми;
відмова від припинення дії договору страхування;
відмова від договору страхування;
декларація про стан здоров’я (відновлення, збільшення страхової суми, зміна набору ризиків);
зміна Страхувальника;
зміна Вигодонабувача;
зміна форми виплати;
зміна набору ризиків;
зміна фінансового блоку (зміна періодичності/розміру внеску/валюти страхування/строку страхування та інше);
проведення додаткової індексації;
зміни за страховим продуктом/програмою страхування ТАС-Лікар/ТАС-Лікар Сімейний/ТАС-Лікар Міжнародний/ТАС-Лікар Бізнес;
зміна фінансового номеру;
зміна персональних даних осіб, зазначених у договорі страхування (зміна адреси проживання/ПІБ/паспортних даних);
зарахування коштів/уточнення призначення платежу;
редукування договору страхування.
Теми запитів, за якими заяви/документи приймаються в роботу шляхом створення запитів Контакт-центром, через чат-бот або поданням від Страхувальника (його законного представника) копій відповідних документів або у інший спосіб, визначений Страховиком:
розстрочення чергового платежу;
відновлення сплати страхових внесків за договором страхування, що був редукований, з пропуском неоплаченого періоду;
довідка про сплачені страхові внески для Державної податкової служби України;
розрахунок викупної суми/редукованої суми;
лист про нараховані бонуси;
фінансові дані (математичний розрахунок бонусів/страхової суми/редукованої суми/викупної суми), з відправкою листа-відповіді тільки на поштову чи електронну адресу Страхувальника, вказану чи підтверджену ним;
зміна адреси листування, електронної пошти.
Опитувальник та завірені копії документів для проведення фінансового моніторингу подаються Страхувальником виключно в присутності уповноваженої особи Страховика та/або страхового посередника.
Зверніть увагу!Детальну інформацію з питань внесення змін до договору страхування можна отримати: у спеціалістів Страхової компанії на інформаційній лінії (044) 537 37 40/у чат-ботах/через електронну пошту/у страхового агента.