40685
Онлайн магазин
Страхова подія Оплата Viber бот Email
Центр допомоги
Тут зібрані для вас відповіді на запитання про страхування життя в TAS Life. Ви можете скористатися пошуком або переглянути розділи нижче
Чим можемо допомогти?

    Як повідомити про страховий випадок?

    Повідомити про настання страхового випадку можна одним із наступних способів:

    • зателефонувавши за номером Інформаційної лінії Страховика (044) 537 37 40 та обравши розділ 1 голосового меню;
    • через Viber чат за номерами 067 163 17 37, 067 226 41 45;
    • через форму «Повідомити про страхову подію» сайт Компанії
    • через чат-бот Компанії в Viber або Telegram;
    • відправивши в довільній формі повідомлення про настання страхового випадку по пошті за адресою: 01001, Україна, м.Київ, вул. Шота Руставелі, 16, 6 поверх;
    • відправивши в довільній формі лист – повідомлення про настання страхового випадку по електронній пошті на адресу

    sktas1@taslife.com.ua

    Прохання обов’язково вказувати в темі листа «Страховий випадок за договором №…»

     

    Знайшли відповідь на своє питання?
    Раді були допомогти