40691
Онлайн магазин
Страхова подія Оплата Viber бот Email
Центр допомоги
Тут зібрані для вас відповіді на запитання про страхування життя в TAS Life. Ви можете скористатися пошуком або переглянути розділи нижче
Чим можемо допомогти?

    Що робити якщо при вході видає помилку?

    Помилка при вході може бути через те, що:

    • Номер телефону не зафіксований в Страховій компанії
    • Номер телефону зафіксований в Страховій компанії не за одним Страхувальником (в кожного Страхувальника повинен бути особистий номер телефону)
    • Технічні збої/роботи

    У разі виникнення помилок при вході до кабінету клієнта звертайтесь до наших спеціалістів:

    • На Інформаційну лінію
    • До чат-боту
    • На електронну пошту

    КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:

    Кабінет Клієнта

    Знайшли відповідь на своє питання?
    Раді були допомогти