40719
Онлайн магазин
Страхова подія Оплата Viber бот Email
Центр допомоги
Тут зібрані для вас відповіді на запитання про страхування життя в TAS Life. Ви можете скористатися пошуком або переглянути розділи нижче
Чим можемо допомогти?

    Що робити якщо платіж не зараховано?

    Спершу потрібно розібратись у причині, чому платіж не було зараховано. Після її виявлення, направити потрібний пакет документів для зарахування або ж повернення. Розглянемо кілька ситуацій:

    • Оплата третьою особою

    Платнику потрібно направити заяву та квитанцію до компанії для зарахування коштів (документи в копії відправити на email або в чат-боти)

    Шаблон Заяви

    • Неправильне призначення платежу

    Платнику потрібно направити заяву та квитанцію до компанії для зарахування коштів (документи в копії відправити на email або в чат-боти)

    Шаблон Заяви

    • Договір вже повністю оплачено

    Платнику потрібно направити для повернення заяву, квитанцію, свої повні реквізити та завірені копії паспорту і ІПН (документи в оригіналі: паперовий варіант; ЕЦП)

    Шаблон Заяви

    • Договір Редуковано/Редуковано в “нуль”/Розірвано

    Страхувальнику потрібно відновити договір. Для відновлення потрібно звернутись на гарячу лінію, до Фінансового Консультанта або до чат-боту компанії

    Знайшли відповідь на своє питання?
    Раді були допомогти