Спершу потрібно розібратись у причині, чому платіж не було зараховано. Після її виявлення, направити потрібний пакет документів для зарахування або ж повернення. Розглянемо кілька ситуацій:
Платнику потрібно направити заяву та квитанцію до компанії для зарахування коштів (документи в копії відправити на email або в чат-боти)
Платнику потрібно направити заяву та квитанцію до компанії для зарахування коштів (документи в копії відправити на email або в чат-боти)
Платнику потрібно направити для повернення заяву, квитанцію, свої повні реквізити та завірені копії паспорту і ІПН (документи в оригіналі: паперовий варіант; ЕЦП)
Страхувальнику потрібно відновити договір. Для відновлення потрібно звернутись на гарячу лінію, до Фінансового Консультанта або до чат-боту компанії
Залиште, будь ласка, свій контакт. Наш експерт зателефонує Вам та допоможе все оформити, окрім того надасть відповіді на запитання, які ще залишились.