Основні причини, коли страхова компанія може відмовити у виплаті:
- Подія, що сталася не є страховою. Тобто умовами Договору не передбачено виплату за подією, що сталася. Наприклад, Договором страхування передбачено оплату лікування тяжких хвороб, а Клієнт звернувся до страхової компанії із застудою.
- Надання неправдивої інформації при оформленні договору або про страхову подію, що сталася. Найчастіше недостовірними виявляються первинні відомості: дані про здоров’я, інформація про небезпечну професію або хобі.
- Несвоєчасне або неповне внесення страхових внесків. Дуже важливо регулярно сплачувати внески, оскільки при простроченні оплати страховий захист не діє.
- Не надано документів, що підтверджують настання страхового випадку. Для кожної ситуації є список документів, які потрібно зібрати, для отримання виплати.
- Страховий випадок стався у період очікування вступу захисту в дію. Для різних програм або страхових випадків цей строк різний. Наприклад, для вступу захисту в дію за випадком «Травматизм» як правило встановлено період очікування три дні, а для страхового випадку «Критичні захворювання» – 180 днів. Дія ризику описана у Правилах страхування компанії.
- Страхова подія спричинена діями Застрахованої особи. Наприклад, страхова подія сталася, коли Застрахована особа була у стані алкогольного сп’яніння або вчиняла протиправні дії. Перелік таких дій є у Договорі або у Правилах страхування.
- Страховий випадок стався після закінчення терміну дії договору. Також читайте статтю на цю тему у блозі