40675
Онлайн магазин
Страхова подія Оплата Viber бот Email
Центр допомоги
Тут зібрані для вас відповіді на запитання про страхування життя в TAS Life. Ви можете скористатися пошуком або переглянути розділи нижче
Чим можемо допомогти?

    В яких випадках Страхова компанія може відмовити у виплаті?

    Основні причини, коли страхова компанія може відмовити у виплаті:

    • Подія, що сталася не є страховою. Тобто умовами Договору не передбачено виплату за подією, що сталася. Наприклад, Договором страхування передбачено оплату лікування тяжких хвороб, а Клієнт звернувся до страхової компанії із застудою.
    • Надання неправдивої інформації при оформленні договору або про страхову подію, що сталася. Найчастіше недостовірними виявляються первинні відомості: дані про здоров’я, інформація про небезпечну професію або хобі.
    • Несвоєчасне або неповне внесення страхових внесків. Дуже важливо регулярно сплачувати внески, оскільки при простроченні оплати страховий захист не діє.
    • Не надано документів, що підтверджують настання страхового випадку. Для кожної ситуації є список документів, які потрібно зібрати, для отримання виплати.
    • Страховий випадок стався у період очікування вступу захисту в дію. Для різних програм або страхових випадків цей строк різний. Наприклад, для вступу захисту в дію за випадком «Травматизм» як правило встановлено період очікування три дні, а для страхового випадку «Критичні захворювання» – 180 днів. Дія ризику описана у Правилах страхування компанії.
    • Страхова подія спричинена діями Застрахованої особи. Наприклад, страхова подія сталася, коли Застрахована особа була у стані алкогольного сп’яніння або вчиняла протиправні дії. Перелік таких дій є у Договорі або у Правилах страхування.
    • Страховий випадок стався після закінчення терміну дії договору. Також читайте статтю на цю тему у блозі
    Знайшли відповідь на своє питання?
    Раді були допомогти