40701
Онлайн магазин
Страхова подія Оплата Viber бот Email
Центр допомоги
Тут зібрані для вас відповіді на запитання про страхування життя в TAS Life. Ви можете скористатися пошуком або переглянути розділи нижче
Чим можемо допомогти?

    Як вносити зміни до фінансового блоку?

    Для внесення фінансових змін Ви можете подати запит як в усній, так і в письмовій формі, в залежності від того, що ви будете змінювати.

    Запит в усній формі Ви можете подати для проведення таких змін:

    • Індексація
    • Термін дії
    • Періодичність оплат/виплат
    • Відновлення з пропуском періоду
    • Валюта
    • Розмір внеску/страхової суми

    Після отримання вашого запиту в усній формі фахівці компанії готують Додаткову угоду, яку Вам необхідно буде підписати.

    Окрім того, Ви можете подати запит на зміни в усній формі, без формування Додаткової угоди, для наступних випадків:

    • Розстрочка/Відстрочка платежу
    • Редукування (крім Договорів, укладенних з Aegon Life Ukraine, правонаступником за якими є TAS Life. Для внесення змін за таким договором потрібна заява, написана та підписана Клієнтом в оригіналі).

    Ви можете це зробити, скориставшись такими каналами: інформаційна лінія, чат-боти, Кабінет Клієнта або електронна пошта.

    Запит в письмовій формі Вам необхідно подати для проведення таких змін:

    • Форма виплат за договором страхування
    • Зміна страхових ризиків у договорі

    Після отримання вашого запиту у письмовій формі фахівці компанії готують Додаткову угоду, яку Вам необхідно буде підписати.

    Ви можете це зробити, скориставшись такими каналами: передати запит через вашого Фінансового консультанта, надіслати нам на електронну пошту або за адресою: 01001, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 16, 6 поверх, АТ «СК «ТАС» (приватне).

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

    Зміни можливо провести за 30 днів до річниці дії договору.

    ШАБЛОНИ ДОКУМЕНТІВ: можна переглянути тут

     

    Знайшли відповідь на своє питання?
    Раді були допомогти