40687
Онлайн магазин
Страхова подія Оплата Viber бот Email
Центр допомоги
Тут зібрані для вас відповіді на запитання про страхування життя в TAS Life. Ви можете скористатися пошуком або переглянути розділи нижче
Чим можемо допомогти?

    Як діяти при настанні страхового випадку?

    Протягом 5 днів, як стало відомо про страховий випадок, необхідно повідомити про нього у страхову компанію. Для цього є безліч способів:

    • заповнити форму на  сайті;
    • написати нам на електронну пошту ([email protected]);
    • написати у Viber або у месенджери в  соціальних мережах;
    • зателефонувати за номером 044 537 37 40;
    • повідомити через Кабінет Клієнта.

    Також про те, як повідомити про страхову подію читайте в блозі.

    Знайшли відповідь на своє питання?
    Раді були допомогти