Як повідомити про страхову подію

та швидко отримати виплату
TAS life team
TAS life team 02.08.2019

В житті кожного бувають такі хвилюючі моменти, коли емоції зашкалюють, але діяти необхідно розсудливо та “із холодною головою”

  • коли тягнеш білета на екзамені…

  • коли кажеш “Так!” у вівтаря…

  • коли обираєш страхову компанію…

  • та коли трапляється страхова подія…

Цей блог допоможе вам діяти максимально ефективно, якщо трапився останній з цих пунктів та отримати страхову виплату максимально швидко.

Розпочнемо з приємної страхової подіі – Дожиття.

Термін дії Договору добіг кінця, грошовий капітал заощаджено і Клієнт може отримати свої кошти. Виплату по Дожиттю наша компанія може здійснити навіть в 1 день.

І ось що треба для цього зробити:

До 12:00 прийти в одне з відділень банків-партнерів (ТАСКОМБАНК, Universal Bank) та надати наступні документи:

  1. Копія паспорта Застрахованої особи, засвідчена власноручним надписом «Копія вірна», датою та підписом
  2. Заява на отримання страхової виплати за ризиком “Дожиття”

  3. Банківські реквізити, на які буде зараховано кошти
  4. Опитувальник (фінансовий моніторинг)*

  5. Копія паспорта Вигодонабувача (якщо Вигодонабувач не є Застрахованою особою)**

  6. Копія довідки Вигодонабувача про присвоєння ІПН (ідентифікаційний код)*

    * Якщо Вигодонабувач неповнолітня особа віком 14-18 років надається 2 документи – від Вигодонабувача та одержувача виплати (законний представник/опікун Вигодонабувача тощо)
    ** Якщо Вигодонабувач неповнолітня особа до 14-ти років – додатково необхідно надати:

  7. Копія свідоцтва про народження Вигодонабувача

І вже до 18:00 того ж дня на вказаний рахунок надійдуть накопичені вами кошти.

Пишаємось, що більше 70% виплат по Дожиттю наша компанія робить саме в 1 день!

Якщо страхова подія не пов’язана з Дожиттям, головне правило – якнайшвидше повідомити компанію про неї. Оптимальний період – протягом 5 робочих днів.

Зробити це можна багатьма способами, обирайте найзручніший для себе:

  • напишіть на електронну пошту sktas@taslife.com.ua

  • напишіть у чат Viber на номер 096 2 500 117

  • напишіть в приватні повідомлення на нашій Facebook сторінці

  • відправте нам листа поштою на адресу: Україна, 01001, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 16, поверх 6

  • або ж зателефонуйте до Контакт центру 0 800 500 117. Консультанти приймуть повідомлення та проконсультують вас щодо подальших дій по буднях з 8:00 до 19:00 , та в суботу з 10:00 до 17:00.

  • а ще про страхову подію ви можете повідомити цілодобово, залишивши голосове повідомлення на автовідповідач. Для цього зателефонуйте на номер Контакт центру 0 800 500 117 та натискайте 2 в автоматичному меню. Після цього назвіть ваші ім’я, прізвище та по-батькові, розкажіть, який саме страховий випадок мав місце та, бажано, назвіть номер договору. Все! За необхідності наші консультанти зателефонують на номер, з якого було залишено голосове повідомлення для уточнення деталей.

Протягом наступних 15 робочих днів зберіть повний пакет документів, перелік яких можна знайти на нашому сайті (Виплати -> Як отримати виплату), та надайте його нашим фахівцям відділу врегулювання за адресою: Україна, 01001, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 16, поверх 6.

Можна як відправити документи поштою, так і занести особисто, якщо мешкаєте у Києві.

Чим швидше спеціалісти компанії отримають необхідні документи, тим швидше відбудеться врегулювання страхового випадку та прийняття рішення про здійснення виплати.

Бажаємо лише приємних та швидких виплат!  

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет