В житті кожного бувають такі хвилюючі моменти, коли емоції зашкалюють, але діяти необхідно розсудливо та “із холодною головою”
коли тягнеш білета на екзамені…
коли кажеш “Так!” у вівтаря…
коли обираєш страхову компанію…
та коли трапляється страхова подія…
Розпочнемо з приємної страхової подіі –
.Термін дії Договору добіг кінця, грошовий капітал заощаджено і Клієнт може отримати свої кошти. Виплату по Дожиттю наша компанія може здійснити навіть
.І ось що треба для цього зробити:
До ТАСКОМБАНК, Universal Bank) та надати наступні документи:
прийти в одне з відділень банків-партнерів (- Копія паспорта Застрахованої особи, засвідчена власноручним надписом «Копія вірна», датою та підписом
- Заява на отримання страхової виплати за ризиком “Дожиття”
- Банківські реквізити, на які буде зараховано кошти
- Опитувальник (фінансовий моніторинг)
- Копія паспорта Вигодонабувача (якщо Вигодонабувач не є Застрахованою особою)
- Копія довідки Вигодонабувача про присвоєння ІПН (ідентифікаційний код)*
Якщо Вигодонабувач неповнолітня особа віком надається 2 документи – від Вигодонабувача та одержувача виплати (законний представник/опікун Вигодонабувача тощо)
Якщо Вигодонабувач неповнолітня особа – додатково необхідно надати: - Копія свідоцтва про народження Вигодонабувача
І вже до
того ж дня на вказаний рахунок надійдуть накопичені вами кошти.Пишаємось, що
виплат по Дожиттю наша компанія робить саме !
Якщо страхова подія не пов’язана з Дожиттям, головне правило – якнайшвидше повідомити компанію про неї. Оптимальний період –
.Зробити це можна багатьма способами, обирайте найзручніший для себе:
напишіть на електронну пошту
напишіть у чат Viber на номер
напишіть в приватні повідомлення на нашій Facebook сторінці
відправте нам листа поштою на адресу:
або ж зателефонуйте до Контакт центру
. Консультанти приймуть повідомлення та проконсультують вас щодо подальших дій по буднях з 8:00 до 19:00 , та в суботу з 10:00 до 17:00.а ще про страхову подію ви можете повідомити цілодобово, залишивши
на автовідповідач. Для цього зателефонуйте на номер Контакт центру та натискайте в автоматичному меню. Після цього назвіть ваші ім’я, прізвище та по-батькові, розкажіть, який саме страховий випадок мав місце та, бажано, назвіть номер договору. Все! За необхідності наші консультанти зателефонують на номер, з якого було залишено голосове повідомлення для уточнення деталей.
Протягом наступних
зберіть повний пакет документів, перелік яких можна знайти на нашому сайті (Виплати -> Як отримати виплату), та надайте його нашим фахівцям відділу врегулювання за адресою: .Можна як відправити документи поштою, так і занести особисто, якщо мешкаєте у Києві.
Чим швидше спеціалісти компанії отримають необхідні документи, тим швидше відбудеться врегулювання страхового випадку та прийняття рішення про здійснення виплати.
Бажаємо лише приємних та швидких виплат!t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial
Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram –