Ось і завершується ще один робочий тиждень. Сподіваємось, що за цей час Ви встигли виконати усі поставлені завдання та реалізувати не один проект!
То ж, влаштовуйтеся зручніше – на Вас вже чекає наступна розповідь про Команду мрії…Сьогодні ми розповімо про
та Сьогоднішній блог буде трішки відрізнятися від попередніх, адже ми розповімо Вам також про , які допомагають забезпечувати інформаційні системи Компанії та автоматизовувати різноманітні завдання у базах даних.
Розпочнемо із , до складу якого входить Директор Департаменту – Ігор В’ячеславович працює в компанії 11 років. Усі ці роки він забезпечує безпеку в Компанії, допомагає розслідувати страхові випадки та консультує фахівців компанії стосовно можливих незаконних дій зі сторони людей, які надають неправдиві відомості щодо страхового випадку. Ігор В’ячеславович дуже серйозна та відповідальна людина, професіонал своєї справи.
Допомагати реалізовувати складні завдання
допомагає його заступник – – чарівна та приваблива дівчина, працює в компанії також . Здається, немає таких завдань, які б були їй не під силу – знайти приміщення в регіоні, організувати ремонт у офісних приміщеннях, закупити техніку для офісів та багато іншого – всі ці доручення Людмила вирішує легко та швидко, дотримуючись поставлених термінів, окрім цього веде господарську діяльність Компанії. Людмила – приємний співбесідник, розбирається в якісних товарах та просто зачаровує своєю посмішкою.
А ось ще один співробітник даного Департаменту –
Лєна – завжди допоможе вирішити складну задачу, організувати логістику на регіони та багато іншого. Окрім цього, розбирається у тонкощах ризикових продуктів страхування, тому завітавши до нашого офісу Клієнт може не лише проконсультуватися з питань страхування життя, а ще отримати вичерпну інформацію щодо страхування власного авто чи оформити страховку виїжджаючих за кордон. Власне, наша думка сходиться до того, що нам пощастило, що Лєна обрала нашу Компанію, щоб кожного дня нас радувати своєї присутністю.

А тепер детальніше про
Очолює його . Володимир працює у компанії більше 10 років. Допомагає з організацією доставки, вирішує усі питання, пов’язані із транспортними засобами компанії – вчасне проходження технічного огляду, звіти, маршрутні листи тощо. Володимир позитивний та відповідальний працівник.А ось два фахівці –
та своєю щоденною працею допомагають підтримувати чистоту у наших офісах. Погодьтеся, друзі, це важливо! Адже щодня нам приємно приходити у офіс, який сяє чистотою, тому і всі інші завдання вирішуються легко та з позитивом. та – класні та приємні у спілкуванні співробітники. Дякуємо Вам за Вашу працю і за те, що створюєте затишну атмосферу для співробітників СК .Довходить два професіонали своєї справи – .


Я думаю, кожному знайома ситуація, коли комп’ютер зависає або не включається, чи не можете встановити якусь програму – і ось з’являються два чарівники і навіть однією своєю появою сприяють тому, що Ваша техніка починає працювати без перебоїв 🙂
– це незамінні помічники, на яких кожен день «сиплеться» ціла купа завдань: перестановити ПЗ, встановити принтер, налаштувати пошту, відповісти на тисячу питань, проконсультувати, як користуватися тим чи іншим обладнанням, тощо. Все це вони вирішують оперативно та у найкоротші терміни. Окрім цього, вони завжди готові допомогти із технікою, якою працівники користуються вдома, порадять, який ноутбук чи телефон придбати та пояснюють усі технічні характеристики.
І на завершення – пару слів про наших партнерів, які допомагають з реалізацією технічних завдань у базах даних. Компанія – керівник та його команда професіоналів –









Ці хлопці реалізовують неймовірні речі та технологічно важкі завдання, допомагають нам автоматизовувати багато процесів у компанії, щоб СК «
Завдяки ми запустили проект « », який допомагає в режимі он-лайн заповнювати заяву на страхування, що значно економить час фінансового консультанта та кошти компанії, які ми витрачали на друк Заяв на страхування. Зараз перед ними багато завдань по реалізації проектів по врегулюванню, Кабінету Клієнта, Кабінету Агента, розсилках, проведенні змін тощо. Що ж, хлопці, ми віримо, що Ви реалізуєте все якнайкраще!

Якщо Ви ще не читали про інші Департаменти та Управління Компанії, зробити це можна за посиланнями:
- Департамент Клієнтського Сервісу
- Департамент Підтримки Клієнтів
- Управління фінансів, Управління бухгалтерського обліку та Управління актуарних розрахунків
- Юридичне Управління, Управління по роботі з персоналом, Відділ внутрішнього аудиту
- Департаменти по роботі із банківським сектором, з корпоративними Клієнтами та зі страховими посередниками
Чекайте наступних випусків нашого блогу, де ми розкажемо Вам про інші департаменти та управління Компанії.
t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial
Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram –До нових зустрічей!