Скажіть, а що Ви відчуваєте зранку, коли просинаєтесь?
Ви не хочете йти на роботу, на вулиці холодно та мокрий дощ стукає по Вашому підвіконню нагадуючи про те, як неприємно виходити на вулицю, адже у Вас є всі шанси на те, щоб змокнути…
А ще цей транспорт, а потім робочі моменти…
Знайомо?
А якщо б Ваш ранок починався так:
Чашка гарячої ароматної кави, запах якої наповнює усю кімнату і коли Ви смакуєте її, то вже знаєте, що сьогодні буде вдалий день, вдалий початок нового тижня, тому що у Вас є улюблена робота, і Ви можете змінити багато чого, Ви приїдете на роботу, де на Вас чекатиме дружній колектив, Ваша друга сім’я. Так, з усіма «нюансами» як і в звичайному житті, але саме тут – найрідніші і найближчі колеги, які готові допомогти або створити умови, в яких Ви обов’язково подолаєте перешкоду та досягнете успіху.
Як Вам? Подобається?
Тоді Вам – до нас, у страхову компанію «ТАС»!
Ми вирішили розповісти Вам про наш колектив, який щодня працює над тим, щоб Ви отримували найкраще: у продуктах та сервісах.
Отже, давайте знайомитись:
Колектив Страхової компанії “ТАС” (центральний офіс) складається із 100 чоловік, з них 83 жінки та 17 чоловіків.
Середній вік працівників - 35 років. Найстаршому - 73 роки, наймолодшому - 20.
Наша команда - це професіонали з багаторічним досвідом роботи у сфері страхування та креативними підходами до вирішення будь-яких завдань.
Компанія складається із 14 департаментів та управлінь, про кожен з яких ми будемо розповідати на сторінках нашого блогу.
А розпочнемо ми із Департаменту клієнтського сервісу, у склад якого входить 27 співробітників. Це один з найбільших департаментів Компанії. Іншими словами - це фабрика по випуску страхових полісів, оцінки ризиків, врегулюванню страхових подій, взаємодії із фінансовими консультантами по їх винагороді тощо.
Департамент складається із 5 відділів: по роботі із фізичними особами, оцінці ризиків, врегулюванню страхових подій, підтримки продажів, обліку та зберігання страхової документації.
Керівником цього Департаменту є Роман Бабич. Роман працює в Компанії 9 років. І це насправді Людина з великої літери, який зумів поєднати в собі риси успішного керівника, компетентного колеги та хорошого друга. Роман завжди знайде відповідь на найскладніші питання, які можуть виникнути у процесі роботи.
Йому допомагають його колеги, керівники відділів - Катерина Сєрик (6 років працює в СК “ТАС”), Анна Бородєй (7 років працює в СК “ТАС”), Аліна Ігнатенко та провідні фахівці Вікторія Онісік та Євгенія Шама, Андрій Куц, Марина Павленко, Наталія Гриценко, Марина Ткаченко, Людмила Напалкова, Тетяна Кунах.
А тепер детальніше. Отже, після того як фінансова консультація з особистих фінансів проведена, заява на страхування заповнена, пакет документів сформовано - вони потрапляють у відділ “Обліку та зберігання страхової документації”, який складається з 7 чоловік: Аліни Ігнатенко (керівник відділу), Людмили Напалкової, Вікторії Бикоріз, Наталії Загнітецької, Ірини Лещини, Ганни Світлої, Олександра Тимощенка. Пакет документів ретельно перевіряють та сканують, після чого документи потраплять на етап оцінки ризиків, а оригінали передаються на збереження у архів. На кожну особу формується окрема папка з персоніфікованою інформацією, яка зберігається в компанії протягом усієї дії Договору.
Після цього документи потрапляють у відділ “Оцінки страхових ризиків”, де їх перевіряють на відповідність медичним критеріям, оцінюють страховий ризик для кожного окремого Клієнта, та підбирають вигідні для нього умови страхування. Саме тут приймається рішення щодо випуску полісу на стандартних умовах чи змінених відповідно до індивідуальних особливостей конкретного Клієнта. У відділі працюють два провідних фахівця - Вікторія Онісік та Євгенія Шама.
Після того, як медичний андеррайтинг проведено, документи Клієнта потрапляють у відділ “По роботі з фізичними особами”, який складається з 5 чоловік: Катерини Сєрик (керівник відділу), Марини Ткаченко, Анастасії Гавриленко, Єлизавети Красоти-Лозинської, Тетяни Новосьол. Саме тут проходить випуск страхового полісу та введення в базу даних персоніфікованої інформації по кожному Клієнту; формується пакет документів по Клієнту на відправку.
Якщо протягом дії Договору стається страховий випадок, тоді з пакетом документів, який направляє Клієнт, працюють у відділі “Врегулювання страхових випадків”, який складається із 7 чоловік: Андрія Куца, Тетяни Запеки, Наталії Гриценко, Марини Павленко, Аліни Корень, Олени Соколюк, Наталії Хорошилової. Тут здійснюється розгляд страхового випадку, складаються Акти на виплати та проходить спілкування з Клієнтом по розслідуванню страхової події, якщо у цьому є необхідність.
А ось усі поточні питання, які виникають по повноті пакету документів, нарахуванню комісійної винагороди, погодженню питань, які виникають із фінансовим консультантами здійснюються у відділі “Підтримки продажів”, який складається із 5 чоловік: Анни Бородєй (керівник відділу), Інги Волинець, Тетяни Кунах, Олени Олінійчук та Лариси Олішівець.
Чекайте наступних випусків нашого блогу, де на Вас буде чекати знайомство із іншими департаментами та управліннями Компанії.
До нових зустрічей!
P.S. Не забувайте підписуватися на нашу сторінку у Facebook - facebook.com/taslifeofficial та на наш групу у Telegram - t.me/TASlife