TAS life team
TAS life team

TAS life :: Команда мрії 3

Давайте знайомитись! Управління фінансів, Управління бухгалтерського обліку та Управління актуарних розрахунків

22.11.2017 173

А Ви вже зробили собі чашку гарячого ароматного напою?

Так? Тоді влаштовуйтеся зручніше, а ми продовжуємо розповідь про Команду Мрії.


coffee
 

І сьогодні Ви познайомитеся не з одним, а одразу з трьома підрозділами СК «ТАС»: Управлінням фінансів, Управлінням бухгалтерського обліку та Управлінням актуарних розрахунків. Усі ці підрозділи пов’язані тим, що так чи інакше працюють з грошима Клієнтів.

Розпочнемо із Управління фінансів. Основними завданнями цього підрозділу є:

  1. Ефективне управління активами з метою отримання додаткового доходу Клієнтів.
  2. Контроль та економія витрат СК «ТАС».
  3. Контроль за додержанням нормативів, встановлених законодавством щодо страхових компаній.
  4. Підготовка Управлінської звітності з метою оцінки діяльності СК «ТАС» в цілому для своєчасного прийняття ефективних управлінських рішень.
  5. Аналіз діяльності Компанії та конкурентів на ринку страхування.
  6. Оцінка ефективності проектів, які впроваджуються у Компанії.
  7. Ризик-менеджмент.
  8. Бюджетування та контроль використання коштів бюджету.

До складу цього підрозділу входить четверо чоловік. Очолює Управління фінансів – Анастасія Мальцева.
Настя – це професіонал своєї справи, чудова та відкрита людина. З нею завжди можна порадитись щодо правильності заповнення тендеру, дізнатися інформацію щодо інвестиційної політики компанії. Настя любить читати, тому з нею можна обговорити цікаві книги по бізнесу.


Анастасія Мальцева
 

Наталія Давидова – заступник начальника Управління фінансів.
Наталя забезпечує співпрацю із банками та знає, де найвигідніше розмістити активи Компанії. А ще Наталя дуже добра та позитивна людина, сповнена нових ідей, тому при розмові зажди можна отримати цікаву пораду.


Наталія Давидова та Анастасія Мальцева
 

Допомагають Анастасії та Наталії провідний економіст Анна Коркач та провідний фахівець Яніна Жураковська.


Анна Коркач
Яніна Жураковська
 

О ось саме улюблене управління, мабуть, всіх  працівників – це Бухгалтерія. 🙂

Бухгалтерія – це не лише підрозділ, який нараховує заробітну платню. Окрім цього, фахівці цього управління забезпечують ведення обліку доходів та витрат Компанії, основних коштів, консультують щодо відряджень та нараховують відпускні, забезпечують документообіг у компанії при розрахунках з різними постачальниками.

Головним бухгалтером Компанії є Ольга Бабійчук.
Оля – професіонал, який досконально володіє знаннями законодавства про бухгалтерський облік, різноманітними Постановами, розпорядженнями, наказами, іншими керівними, методичними і нормативними матеріалами фінансових і контрольно-ревізійних органів з питань організації бухгалтерського обліку і складання звітності, а також стосовно господарсько-фінансової діяльності Компанії. А окрім цього, знає Цивільне право, фінансове, податкове і господарське законодавство. Оля має право представляти інтереси Компанії у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами, організаціями й органами державної влади.


Ольга Бабійчук
 

Очолює управління бухгалтерського обліку – Богдана Парака.
Богдана – супербухгалтер,  весела, креативна людина з активною позицією по життю. Богдана з легкістю розбирається у будь-яких бухгалтерських проводках, міжнародному обліку, тонкощах оподаткування тощо.


Богдана Парака
 

Допомагають Богдані 4 чарівні дівчини, а саме: Оля Фесан (наш знавець фінансового моніторингу), Вікторія Рихальська, Галина Куцурубенко та  Юлія Роговська.


Оля Фесан
Оля Фесан
 


Вікторія Рихальська
Галина Куцурубенко
 

І на завершення, – Управління актуарних розрахунків. Таке загадкове слово – «актуарії». Хто ж ці люди і чим вони займаються? 🙂


smile
 

Отже, актуарії – це спеціалісти з оцінки ризиків, фінансові аналітики та консультанти у сфері страхування, люди, які застосовують на практиці актуарну математику. Офіційно вповноважені особи, які мають відповідну фахову підготовку та обчислюють страхові тарифи. На актуаріїв покладається відповідальність за те, щоб страхові фонди були достатніми на той момент, коли страховику доведеться виконувати свої зобов’язання за договорами страхування, оцінюванні та формуванні оптимального складу страхового портфеля, аналізі грошових потоків та моделюванні активів та зобов’язань для визначення інвестиційної стратегії, розподілі капіталу та інвестиційного прибутку по різних класах бізнесу і визначенні прибутковості капіталу, розрахунку фінансово-економічних показників перестрахувального захисту (в тому числі сплата за перестрахувальні послуги) тощо.

Ми пишаємося тим, що в нашій компанії таких спеціалістів четверо! І всі професіонали високого класу!

Очолює це Управління – Микола Слободян.
Коля – це класний фахівець у своїй справі, готовий запропонувати нестандартний підхід до вирішення робочого питання.


Микола Слободян
 

Допомагає Миколі у цій непростій справі троє спеціалістів: головний актуарій стратегічних актуарних розрахунків – Сергій Кучук-Яценко, провідний актуарій Ганна Каденко та актуарій Євгенія Мунчак.


Ганна Каденко
 

Існує думка, що крутими математиками, фізиками, хіміками стають чоловіки. Та дівчата в цьому управлінні просто «зламали» це твердження. Аня та Женя – ніжні, усміхнені дівчата, просто – «Богині Excel». Вони на «ТИ» з такими формулами, що звичайній людині із гуманітарним складом розуму навіть важко на це дивитися, не те, що вникнути що і як тут можна порахувати 🙂

Сергій – профі, входить до складу тих небагатьох актуаріїв, які мають право підпису документів, що подаються до державних установ. Тобто власним підписом він може завіряти Правила страхування (документ, що містить загальні умови страхування та страхові тарифи). До речі, таке саме право підпису має і Анна Каденко. Отже, у нас цілих два унікальних актуарія, чим ми не можемо не пишатись!

Ганна Каденко та Микола Слободян

 

Якщо Ви ще не читали про наш Департамент Клієнтського Сервісу, зробити це можна тут /blog/komanda-tas-life.
А про Департамент Підтримки Клієнтів читайте за посиланням /blog/tas-life-komanda-mriii.

Чекайте наступних випусків нашого блогу, де ми розкажемо Вам про інші департаменти та управління Компанії.

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

До нових зустрічей!

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

5 міфів про зайву вагу

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

17
За даними Центрів з контролю і профілактики захворювань (CDC), в США 42,4% дорослих страждають ожирінням. А за оцінками Всесвітньої організації охорони здоров'...
14 хв на читання 17
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
14 хв на читання
07.05.2021 Читати
21 причина любити TAS LIFE

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

80
Сьогодні, коли нашій Компанії виповнюється 21 рік, ми вирішили скласти невеличкий перелік із 21 пункта - за що ми, а також наші колеги, партнери та наші Клієнти...
12 хв на читання 80
  • #ЖиттяТАС
  • #Результати і рейтинги
12 хв на читання
06.05.2021 Читати
Анонс благодійного забігу «Біг творить добро»

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

62
Сподіваємося, що Ви чудово провели вихідні! Відвідали рідних, насолодились весняною погодою, поїли пасочок ;) А ми тим часом готували для вас разом із нашими...
7 хв на читання 62
  • #ПартнериТАС
7 хв на читання
05.05.2021 Читати
Soft skills. М’які навички для успішної кар’єри майбутнього.

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

134
Чули коли-небудь приказку "Гарна людина - це не професія"? Багато людей і досі вважають, що кар'єрний успіх залежить виключно від досвіду та рівня майстерності...
10 хв на читання 134
  • #Лайф-хак від ТАС
10 хв на читання
30.04.2021 Читати

Вхід в кабінет Клієнта

Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет