Чек ап від DOCTOR TAS та Сінево

Все, що ви хотіли знати про наш новий сервіс

TAS life team
TAS life team 06.10.2020

Чергові гарні новини в TAS life!
На цьому тижні стартує новий сервіс медичного обстеження на базі програми Doctor TAS та лабораторії Сінево. Ми підготували для вас відповіді на найбільш поширені запитання щодо роботи сервісу та алгоритму отримання послуги.

Яка мета нового сервісу? Що мені дасть це медичне обстеження?

Забезпечити нашим Клієнтам оптимальний захист життя та здоров’я – ось головна задача нашої Компанії загалом і програми “Doctor TAS” зокрема. А невід’ємна складова цього захисту це своєчасна діагностика.
Профілактичне обстеження, яке ви зможете зробити за рахунок Компанії  – або ж, як його ще називають, чек ап – допоможе вам:

1. Зрозуміти стан свого здоров’я, або здоров’я вашої дитини.
2. Виявити на ранніх стадіях онкологічні або серцево-судинні захворювання та почати своєчасне лікування – а це 90% повноцінного одужання.

На кого поширюється ця пропозиція?

На всіх Клієнтів програми Доктор ТАС (включно із “Доктор ТАС Сімейний”), в яких з початку дії Договору пройшло більше 3 місяців.
Виняток – пакет “Економ”, де така послуга не передбачена.

 

З чого складається цей чек ап?

В залежності від придбаного пакету страхування, Клієнту будуть запропоновані різні варіанти обстежень: це онко, обстеження щитоподібної залози, діагностика серця або аналіз основних показників здоров’я дитини. А також консультація профільних лікарів чи сімейного лікаря за результатами цих аналізів. 

Для пакету “Україна” – жіноча, чоловіча онкологія.
Для дітей – загальний аналіз крові .
Консультація профільних лікарів чи сімейного лікаря за результатами аналізів.

Для пакету “Україна +” – на вибір один із трьох варіантів для дорослих – жіноча/чоловіча онкологія або обстеження гормонів та антитіл щитовидної залози або аналізи показників здоров’я серця.
Для дітей – аналіз крові та аналіз сечі.
Консультація профільних лікарів чи сімейного лікаря за результатами аналізів.

Для пакету “Весь Світ” – один із двох варіантів для дорослих: жіноча/чоловіча онкологія або обстеження гормонів та антитіл щитовидної залози ТА аналізи показників здоров’я серця (тобто, можна здати два лабораторних обстеження).
Для дітей – аналіз крові, аналіз сечі та інші важливі показники.
Консультація профільних лікарів чи сімейного лікаря за результатами аналізів.

Ви можете переглянути детальний перелік аналізів в чат боті Сінево під час оформлення онлайн замовлення.

Що за чат бот Сінево?

Саме на цей чат-бот у Viber ви будете перенаправлені спеціальним посиланням в повідомленні, яке отримаєте від TAS life.
Користуватися чат ботом не складніше за звичайне онлайн замовлення, та, про всяк випадок, ми підготували покрокову інструкцію оформлення заявки через бот – тисніть на це посилання та дивіться інструкцію у форматі .pdf.

Щоб скористатися цією послугою, мені обов’язково мати на телефоні додаток Viber?

Так, адже розсилка запрошень і оформлення замовлення на обстеження відбуваються тільки на базі цього месенджера. Саме тому важливо, щоб номер мобільного, який ви вказали при укладанні Договору за програмою Доктор ТАС, був актуальним, а також прив’язаним до месенджеру Viber.

Чи можу я вибрати перелік аналізів на свій розсуд?

Ви можете пройти чек ап тільки за списком, що буде запропоновано для вашого пакета.
Якщо ж вас цікавлять й інші аналізи в лабораторії Сінево, ви можете оформити їх зі знижкою 10% – під час реєстрації онлайн на сайті лабораторії.

 

Як виглядає алгоритм отримання цієї послуги?

  • Вам на Viber надійде повідомлення з запрошенням скористатися даною послугою та з посиланням на оформлення замовлення.
  • Переходите за посиланням в чат бот Сінево.
  • Проходите реєстрацію.
  • Вводите необхідні дані для ідентифікації.
  • Обираєте пакет аналізів із запропонованого списку та місто, в якому плануєте пройти обстеження.
  • Підтверджуєте онлайн замовлення.
  • Після успішного оформлення отримуєте підтвердження з номером вашого замовлення, а також з датою, до якої дійсна дана пропозиція.
  • Тепер в будь-який зручний для вас час ( але не пізніше кінцевої дати) ви можете завітати до лабораторії Сінево в тому місті, яке ви вказали при реєстрації та, назвавши номер замовлення, здати необхідні аналізи.
  • Чекаєте на результати аналізів, що надійдуть на вашу електронну пошту, а разом з результатами – отримуєте посилання на консультацію профільного лікаря в онлайн форматі через платформу МЕДІКІТ.

Після отримання аналізів та розшифровки, вам не потрібно надсилати їх до TAS life. Також, якщо вам були рекомендовані додаткові обстеження або консультації профільних лікарів, Ви можете робити їх вже власним коштом.
Але одразу ж звертайтесь до нас, якщо профільними лікарями був встановлений діагноз, що покривається вашим пакетом “Doctor TAS” та надані підтверджуючі документи (згідно п. 4.2.1. договору страхування).

В які терміни потрібно пройти чекап?

Зверніть увагу – послуга має обмежені часові рамки – 1 місяць з моменту отримання повідомлення від TAS life. У повідомленні на Viber буде зафіксована кінцева дата пропозиції.

А якщо я не встиг?

У вас буде ще одна можливість скористатися даною пропозицією – за місяць після отримання першого запрошення ми продублюємо повідомлення у Viber тим Клієнтам, які ще не скористались послугою.

Коли очікувати повідомлення вже існуючим Клієнтам?

Протягом цього тижня (з 5 жовтня) ми плануємо розіслати запрошення на Viber всім існуючим Клієнтам, в яких від початку дії Договору за програмою “Doctor TAS” пройшло більше трьох місяців.

Тиждень пройшов, а я не одержав повідомлення від Компанії, що робити?

Зателефонуйте до нашого Контакт-центру (044 537 37 40) а ще краще, напишіть у наш ТАС-ботік у Viber (096 250 01 17). Ми ретельно перевіримо усі дані і, якщо ваш Договір потрапив в поле дії даної пропозиції, продублюємо ваше запрошення.

Це разова пропозиція?

В рамках діючого договору Клієнт зможе щорічно скористатися одним безкоштовним чек апом.

Якщо я придбав пакет “Доктор ТАС Сімейний”, що покриває, окрім мене, ще й членів моєї сім’ї, хто з нас зможе скористатись пропозицією?

Усі застраховані за Договором “Доктор ТАС Сімейний”!
Власник Договору отримає повідомлення у Viber із запрошенням для кожної Застрахованої особи.
Зверніть увагу, що для кожної Застрахованої особи буде згенероване окреме посилання для переходу у чат бот Сінево.

 

Що потрібно знати перед здачею аналізів?

Обов’язково ознайомтеся з особливостями підготовки до здачі аналізів на сайті Сінево:
https://spravochnik.synevo.ua/ru/intro/podgotovka-issled.html
https://www.synevo.ua/ua/preparations

Я випадково видалив повідомлення із запрошенням, що мені робити?

Без паніки! Звертайтесь в Контакт-центр (044 537 37 40),  а ще краще – пишіть у наш ТАС-ботік у Viber (096 250 01 17)  протягом 30 днів з моменту отримання запрошення і ми продублюємо його.

Я видалив результати аналізів, що мені робити?

Результати аналізів можна буде знайти на сайті Сінево (введіть номер бланку замовлення), а також на пункті здачі аналізів з бланком замовлення і на електронній пошті, яку ви вказали при реєстрації.

Чи можу я передати дану послугу своїм друзям чи родичам?

Ні, послуга дійсна для конкретної Застрахованої особи.

Це обов’язково проходити? А якщо я не хочу?

Це ваше право та цілком добровільне рішення.
Але ми рекомендуємо скористатися даною пропозицією, щоб мати розуміння про стан здоров’я! Профілактика завжди краща за лікування!

Подбайте про себе та своїх близьких.


Ваш DOCTOR TAS.

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, на наш акаунт в Instagram – instagram.com/taslifeofficial та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

Вхід в кабінет Клієнта

Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет