TAS-ботік

знайомимось ближче!

TAS life team
TAS life team 16.06.2020

Маленький, розумненький, живе у вашому мобільному та завжди готовий допомогти – це все про наш Viber бот, якого ми лагідно називаємо “TAS-ботік“.
Наразі з ним вже познайомилось більше 4800 осіб, та ми хочемо, щоб їх кількість постійно зростала, адже цей малюк робить багато корисних справ і чудово доповнює наш сервіс підтримки Клієнтів!

Як розпочати спілкування із Viber ботом?

Перш за все, що логічно, у вас має бути встановлений застосунок Viber.
Далі в полі “Пошук” набирайте номер 096 250 01 17, переходьте у чат TAS Life та отримаєте автоматичне запрошення від TAS-ботіка. Після цього чат з’явиться у переліку усіх інших ваших чатів.

Або ж шукайте в нижньому правому кутку нашого сайту значок зі стрілочкою, тицяйте на нього та обирайте іконку Viber бот. Сайт перенаправить вас безпосередньо у час з TAS-ботіком. Працює це і з мобільних девайсів, і з комп’ютера.

 

Що Ви можете зробити за допомогою ТАС-ботіка?

Почнемо знайомство? )
Окрім актуальних повідомлень, що показуються атоматично на початку діалогу, ми бачимо Меню, а якщо на нього натиснути – і подменю – ось їх і розберемо!

 

1. Оплата внеску.

Дозволяє Клієнту за номером договору дізнатися суму внеску, яку необхідно внести, актуальні реквізити для оплати у відділеннях банків-партнерів (АТ “ТАСкомбанк” та ПАТ “ПриватБанк“), а також перейти до сплати внеску на сайт чи до власного Кабінету Клієнта.

2. Страховий випадок.

Коли від швидкості повідомлення залежить швидкість виплати, ця опція стане дуже в нагоді, адже повідомити про страховий випадок завдяки чат-боту можна цілодобово. Для цього переходимо у відповідний розділ меню, заповнюємо усі дані та натискаємо “Зареєструвати”.
Також є можливість завантажити і роздрукувати шаблони заяви для підтвердження страхової події та надіслати їх до компанії із усіма необхідними документами.

3. Внесення змін.

Клієнт може відправити запит на зміни фінансових умов договору (періодичність оплати страхових внесків, розмір страхової суми, страхового внеску та отримання розстрочки), а також завантажити шаблон заяви на зміну Вигодонабувача. В цьому ж розділі є покрокові інструкції щодо порядку дій та переліку необхідних документів.

4. Замовити довідку.

Просто заповнюйте форму, обирайте, який тип довідки вам потрібен (дублікат договору страхування чи додаткової угоди, довідка для податкової, або про розмір викупної суми) і документи будуть підготовлені та відправлені вам протягом шести робочих днів на адресу, що вказана в Договорі страхування. Також ми сповістимо вас про відправку за допомогою смс.

5. Кабінет Клієнта.

Несподівано (насправді, ні )) цей пункт меню перенаправить вас до власного Кабінету Клієнта. До речі, про усі функції цього інструменту можна дізнатися тут.

6. Кредит.

Наш новий, але дуже актуальний сервіс – Кредит під викупну суму.
Ви можете почитати умови кредиту, або ж отримати відповіді на усі запитання від одного з наших консультантів. До речі, про консультантів…

7. Підтримка

Звісно, ми не могли залишити вас без живого спілкування з нашим Контакт центром. Тому, натиснувши цей пункт меню та вказавши свої дані (що саме вас цікавить, ПІБ, фінансовий номер телефону та номер договору), ви будете підключені до листування з одним з наших консультантів.
Але нагадаємо, отримати таку живу підтримку можна у робочі години, тобто щодня по буднях з 9:00 до 18:00.

А ось решта функцій нашого ТАС-ботіка до ваших послуг – цілодобово!

Ми щодня працюємо над тим, щоб зробити ваше спілкування із компанією якомога простішим і приємнішим. Тож, заходьте, тестуйте та користуйтесь із задоволенням!

 

 

P.S. Також не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

Вхід в кабінет Клієнта

Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет