Нещодавно у нашому Кабінеті Клієнта з’явився корисний та важливий функціонал, покликаний спростити життя та зекономити ваш час. Це можливість у режимі онлайн
Давайте покроково розберемо, як саме це зробити.
Для початку швиденько подивимось на оновлений Кабінет Клієнта, якщо ви ще раптом туди не заходили 🙂
Переходимо за посиланням cc.taslife.com.ua та бачимо нову сторінку Авторизації, яка запрошує ввести номер телефону, на який отримаємо sms з паролем для входу у Кабінет.
І ось ми вже бачимо перелік усіх активних полісів Клієнта, де можна одразу перейти до сплати, подивитися детальні умови за Договором або перейменувати назву поліса. Поряд з активними також знаходиться кнопка із завершеними полісами.
При наведенні курсора на меню зліва, бачимо такий перелік:
Під “Списком полісів”, який ми щойно розглянули, знаходиться “
” платежів на поточний рік та на увесь період. Натиснувши на будь-яку суму платіжа, що знаходиться у календарі, ми одразу потрапляємо до сторінки , де у розділі “Сплатити карткою Visa/MasterCard” вже заповнені усі поля із реквізитами та сума платежу, нам залишається лише натиснути “Продовжити” та провести оплату!Далі у меню знаходиться “Калькулятор”, до якого ми зараз дійдемо, а також сторінка “
“, що містить листи зі звітом по щорічно нарахованих бонусах та “ ” із, як це не дивно, запитаннями та відповідями 🙂 що найчастіше виникають у наших Клієнтів. До речі, радимо уважно ознайомитись із цією інформацією, вона може бути вам корисною.Ну і, нарешті, зупинимось окремо на пункті “
“. Наразі, розрахувати та внести зміни можна у полісах, що були укладені за програмою “ТАС Лайф” до 2015 року, бо таких полісів в компанії найбільша кількість, але, звісно, згодом будуть додані й інші.Натискаємо на піктограму із двома стрілочками та переходимо до розрахунку або до внесення змін у договір та бачимо опції, які Клієнт може змінити онлайн. А саме:
- Періодичність внесків
- Строк дії договору
- Валюта
- Сума внеску
Якщо за вашим договором є рекомендовані компанією зміни (наприклад, пропозиція індексації), або ви самостійно до цього внесли зміни, що ще не вступили в дію, є можливість активувати режим попереднього розрахунку, що не буде враховувати цих попередніх змін. Для цього посуньте відповідний повзунок, що знаходиться зверху сторінки
І ось ми визначились із необхідними змінами, що хочемо внести, прописали їх у відповідних віконцях і переходимо до наступного етапу, натиснувши “Провести зміни“.
Зверніть увагу, якщо страхувальник планує змінити страхову суму більше, ніж на , йому буде запропоновано відповісти на три запитання Медичної анкети.
Якщо хоча б на одне з запитань Клієнт відповів “ТАК”, внести зміни він зможе лише традиційним способом – через Контакт центр.
Далі ми ще раз перевіряємо дані, що плануємо змінити, читаємо умови оферти (вона відкривається в новому вікні) та, якщо все ОК, натискаємо “Продовжити”
І переходимо до вікна сплати внеску за зміненими умовами. Зміни до полісу вступають в дію лише після сплати страхового платежу.
Україна, 01001
м. Київ
вул. Шота Руставелі, 16, поверх 6
Це буде останній раз, коли доведеться іти до пошти за для внесення змін у Договір. Адже наступного разу, коли ви забажаєте внести нові зміни, на ваш номер телефону надійде sms пароль, для підтвердження електронного підпису.
- Внести зміни у Договір можна за умови, якщо до річниці його дії залишилось
.- Якщо ж до річниці більше діб, Клієнт може попередньо підібрати бажані зміни та розрахувати нову суму платежу, а також підписатися на повідомлення про можливість внесення змін, коли до річниці дії договору буде менше 120 діб.
- Можливість внесення змін неактивна, якщо за договором є зареєстрована страхова подія або опція “Звільнення від сплати внесків”.
- Після зміни валюти також змінюється і Гарандований Інвестиційний Дохід (ГІД).
- Якщо за договором здійснюється індексація внесків, страхова сума розраховується без підрахування бонусів.
Наша команда постійно працює над тим, щоб ваше спілкування із
Якщо у вас залишились питання – звертайтесь до нашого Контакт центру.
Зробити це можна у кілька способів:
– написати нам у Viber чи у WhatsApp на номер
– просто зателефонувати:
Контакт центр працює для вас з 8:00 до 19:00 по буднях, та в суботу з 10:00 до 17:00