Наталія Стихальська

Як InsurTech змінює ринок страхування? Частина друга

31.01.2022 256

Продовжуємо розповідати про використання новітніх технологій у страхуванні. Як ми вже зазначали в першій частині блогу стартапи, що з’являються на ринку, дають можливість страховим компаніям оптимізувати бізнес-процеси, полегшують комунікацію з клієнтами, документообіг та швидкість отримання страхових виплат.
Звичайно, в першу чергу страхові компанії зацікавлені в проєктах, які автоматизують найбільш трудомісткі та рутинні процеси. Тому давайте розглянемо, які стартапи будуть актуальними в найближчому майбутньому, який стартап змінив ринок страхування Казахстану та подивимось, що пропонують за кордоном.

 

Які стартапи є найбільш актуальними для страхового ринку?

Проаналізувавши успішні іншуртех стартапи можна зробити висновки, в якому напрямку рухається ринок та які новітні технології у страхуванні ми побачимо в майбутньому.
Отже, найбільш актуальними є проєкти, що спрямовані:

  • на системи голосового та текстового оповіщення клієнтів, за допомогою яких проводяться опитування, нагадування, продажі страхових продуктів через месенджери. Ця функція все більше буде покладена на роботів.
  • на вдосконалення процесів страхових виплат, особливо це стосується автомобільних видів страхування;
  • проводити дистанційний моніторинг об’єктів страхування (автомобілів, нерухомості тощо);
  • на вирішення маркетингових задач (сегментування клієнтів, вимірювання клієнтської лояльності, психологічний портрет клієнтів);
  • на пропозиції рішень, що транслюють інформацію щодо стану здоров’я клієнта в онлайн-режимі, в тому числі за допомогою гаджетів, які носять клієнти. Ці проєкти актуальні для медичного та пенсійного страхування.

 
як іншуртех змінює ринок страхування

Найвідоміший стартап на пострадянському страховому ринку

Як і в Україні, іншуртех на пострадянському просторі розвивається не такими темпами, як в Європі або США. Сьогодні розглянемо у якому напрямку рухається ринок іншуртеху в Казахстані. Довгий час розвиток ринку стримувала необхідність укладати паперові договори страхування з живим підписом клієнта, що було встановлено законодавчо (як і в Україні). На початку 2019 року все ж були впроваджені електроні поліси з обов’язкових видів страхування, що і стало початком запровадження цифрових технологій у страхову галузь.

Це стало можливим, в першу чергу, завдяки казахському іншуртех стартапу Freedom Finance Insurance.
Взагалі, Freedom Finance – це міжнародний холдинг, представлений в 10 країнах світу, який надає послуги на фондовому ринку, розвиває інвестиційну культуру та запроваджує інноваційні інструменти на ринку. Саме один із їх напрямків діяльності в Казахстані – іншуртех стартап Freedom Finance Insurance – докорінно змінив ринок автострахування.

 

Технології на казахському ринку автострахування та страхування життя.

Одним із нових продуктів на ринку, який запровадили Freedom Finance Insurance, став запуск страхових терміналів для продажу полісів обов’язкового автострахування, основною задачею якого було показати, що страхування онлайн – це зручно, просто та вигідно. Крім цього було запущено ще декілька сервісів, доступних тільки онлайн:

  • розстрочка на оплату полісу автострахування до 6 місяців;
  • переоформлення автостраховки онлайн;
  • оплата через сайт або спеціальний додаток;
  • отримання страхової виплати на місці ДТП.

Що стосується ринку страхування життя, то в країні популярністю користуються туристичне страхування та лімітовані програми страхування життя (від нещасних випадків), які також клієнти можуть оформити онлайн, а поліс прийде на електрону пошту. Пандемія коронавірусу спровокувала появу безлічі програм, які фінансово захищають на випадок цієї хвороби. Такі продукти реалізуються онлайн та через sms повідомлення, тобто передбачають також необхідність повної автоматизації та просунули ринок онлайн страхування вперед.

Іншуртех в Казахстані тільки набирає обертів, проте страхові компанії усвідомлюють необхідність технологічних змін та реагують на потреби ринку, тому його розвиток, ми сподіваємось, продовжиться і надалі.

 

Закордонні іншуртех стартапи

Закінчуємо цю статтю ще декількома цікавими проектами на закордонному ринку, де ринок іншуртех пішов далеко вперед:

  • Metromile (www.metromile.com). Мета проєкту надавати доступні варіанти автострахування для водіїв, завдяки оплаті тільки за милі, які вони проїхали. Програмне забезпечення, розроблене Metromile, дозволяє вимірювати відстань та витрати палива і виходячи з цих показників здійснювати оплату за страхування автомобіля.
  • Zipari (zipari.com) – потужний стартап з підтримки компаній з медичного страхування. Технології Zipari дозволяють збирати дані клієнтів і трансформувати їх в дані, що допомагають страховикам покращити розрахунки для прийняття на страхування та збільшити рентабельність інвестицій.
  • Next (www.nextinsurance.com). Стартап працює з корпоративними клієнтами різних галузей, від роздрібної торгівлі до будівництва та пропонує невеликим компаніям цифрову платформу, що допомагає захищати та примножувати їх активи.
  • Haven Life (havenlife.com) – використовує переваги технології з відкритим вихідним кодом, щоб допомогти клієнтам купувати договори страхування життя онлайн на зручній платформі. Haven Life пропонує ризикові та пенсійні програми. Технології з відкритим кодом надають можливість постійно покращувати програмне забезпечення, виправляти помилки та знижати технічні витрати.
  • Corvus (www.corvusinsurance.com) – застосовує технології штучного інтелекту для платформи з передбачення ризиків та допомогає страховим брокерам запобігати збитків та краще захищати дані власників договорів в інформаційному просторі, надаючи послуги з кібербезпеки.

Отже, головна цінність технологічних змін в тому, що вони спрямовані на задоволення потреб клієнтів, підвищення якості обслуговування, а це саме ці фактори, які дозволять страховому ринку України зробити стрибок у розвитку.

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Перша домедична допомога: знання, що рятують життя

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

811
Вміння надавати першу домедичну допомогу сьогодні дуже актуальне. Хоча, звісно, є відмінності у наданні допомоги непритомній людині в цивільному житті і при бо...
8 хв на читання 811
  • #ЖиттяТАС
  • #ШколаТАС
8 хв на читання
23.02.2022 Читати
Як працює страхування з TAS life. Січень 2022

Наталія Стихальська

TAS Life team

566
Нашу сьогоднішню добірку з трьох найцікавіших виплат за перший місяць 2022 року поєднує валюта страхування, а саме - євро. Подивимось, як працюють такі догов...
9 хв на читання 566
  • #ІсторіїТАС
9 хв на читання
22.02.2022 Читати
Як не помилитися при виборі Вигодонабувачів?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

632
При укладанні договору страхування життя, важливим кроком є вибір Вигодонабувачів. Погодьтеся, дуже важливо, щоб страхову виплату отримала саме та людина, яку в...
6 хв на читання 632
  • #ШколаТАС
6 хв на читання
21.02.2022 Читати
Просто бос чи справжній лідер?

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

555
Пройти по кар’єрній сходинці та зайняти керівну посаду - це мрія багатьох працівників. Однак, заволодівши кабінетом з відповідною табличкою, хтось становиться ...
8 хв на читання 555
  • #Лайф-хак від ТАС
8 хв на читання
18.02.2022 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти