Друзі, вирішили зібрати в одному місці відповіді на актуальні запитання наших Клієнтів, що виникають після введення карантину.
Ми, як і завжди, дбаємо про ваш комфорт та безпеку і змінюємось на краще, щоб забезпечити найкращий страховий захист!
Як укласти новий Договір страхування життя?
Наші
Тож телефонуйте чи пишіть вашому Фінансовому консультанту та отримуйте надійний захист, не виходячи з дому.
Ще не маєте Фінансового консультанта? Напишіть нам у месенджер Facebook, ми допоможемо!
Як внести зміни в існуючий Договір страхування?
Для цього вам знадобитьсяпокрокова інструкція тут)
– електронний цифровий підпис. Оформити його, не виходячи з дому, можна у Приватбанку (Далі ви заповнюєте Заяву на внесення змін в електронному вигляді
Реєструєтесь на сайті ТАС24 Док та завантажуєте туди заяву.
Підписуєте Заяву на зміни, використовуючи sktas@taslife.com.ua.
, зберігаєте підписаний файл на своєму комп’ютері і надсилаєте нам в електронному вигляді на emailОчікуєте на підтвердження отримання заяви і – готово!

Як ми врегульовуємо страхові події в разі діагностування вірусу Covid-19?
На сьогоднішній день
.В разі, якщо кількість діагностувань не перетне епідеміологічний поріг та офіційного оголошення епідемії в Україні не відбудеться, у випадку діагностування вірусу
у Застрахованої особи, , а саме:• «Втрата життя Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Критичні захворювання»;
• «Встановлення інвалідності Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Швидка медична допомога з госпіталізацією»;
• «Госпіталізація»;
• «Хірургічне втручання»;
• «Реабілітація».
, у випадку діагностування вірусу у Застрахованої особи, діагноз :
• «Втрата життя Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Критичні захворювання».
• «Встановлення інвалідності Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Швидка медична допомога з госпіталізацією»;
• «Госпіталізація»;
• «Хірургічне втручання»;
• «Реабілітація».
по всіх діючих Договорах страхування, які укладені починаючи з
у випадку діагностування вірусу у Застрахованій особі, , якщо умовами Договору страхування та Правил страхування, що діяли на момент укладення Договору, встановлено виключення із страхових випадків – «офіційні випадки епідемій».Звертаємо Вашу увагу, що процедура врегулювання страхових подій, викликаних діагностикою вірусу
у Застрахованої особи є аналогічною до врегулювання страхової події, викликаної будь-яким іншим захворюванням.Врегулювання страхових подій в разі діагностики вірусу
відбуватиметься відповідно до умов Договору та переліку ризиків, що входять до Договору страхування.
Пильнуйте себе та будьте здорові!
t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial
Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram –