Друзі, вирішили зібрати в одному місці відповіді на актуальні запитання наших Клієнтів, що виникають після введення карантину.
Ми, як і завжди, дбаємо про ваш комфорт та безпеку і змінюємось на краще, щоб забезпечити найкращий страховий захист!
Отже, питання перше:
Як укласти новий Договір страхування життя?
Наші Фінансові консультанти мають усі інструменти та чіткий алгоритм дій, щоб оформити Договір страхування у форматі онлайн.
Тож телефонуйте чи пишіть вашому Фінансовому консультанту та отримуйте надійний захист, не виходячи з дому.
Ще не маєте Фінансового консультанта? Напишіть нам у месенджер Facebook, ми допоможемо!
Питання друге:
Як внести зміни в існуючий Договір страхування?
Для цього вам знадобиться ЕЦП – електронний цифровий підпис. Оформити його, не виходячи з дому, можна у Приватбанку (покрокова інструкція тут)
Далі ви заповнюєте Заяву на внесення змін в електронному вигляді
Реєструєтесь на сайті ТАС24 Док та завантажуєте туди заяву.
Підписуєте Заяву на зміни, використовуючи ЕЦП, зберігаєте підписаний файл на своєму комп’ютері і надсилаєте нам в електронному вигляді на email sktas@taslife.com.ua.
Очікуєте на підтвердження отримання заяви і – готово!
Питання третє:
Як ми врегульовуємо страхові події в разі діагностування вірусу Covid-19?
На сьогоднішній день епідемія не оголошена.
В разі, якщо кількість діагностувань не перетне епідеміологічний поріг та офіційного оголошення епідемії в Україні не відбудеться, у випадку діагностування вірусу COVID – 19 у Застрахованої особи, цей діагноз буде визнано страховим випадком та буде здійсненна страхова виплата по всіх діючих Договорах страхування за всіма ризиками, що можуть бути викликані діагностикою COVID – 19, а саме:
• «Втрата життя Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Критичні захворювання»;
• «Встановлення інвалідності Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Швидка медична допомога з госпіталізацією»;
• «Госпіталізація»;
• «Хірургічне втручання»;
• «Реабілітація».
В разі офіційного оголошення епідемії, у випадку діагностування вірусу COVID – 19 у Застрахованої особи, діагноз буде визнано страховим випадком та буде здійсненна страхова виплата по всіх діючих Договорах страхування у повному обсязі по наступних ризиках:
• «Втрата життя Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Критичні захворювання».
По інших ризиках, а саме:
• «Встановлення інвалідності Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;
• «Швидка медична допомога з госпіталізацією»;
• «Госпіталізація»;
• «Хірургічне втручання»;
• «Реабілітація».
по всіх діючих Договорах страхування, які укладені починаючи з 2013 року у випадку діагностування вірусу COVID – 19 у Застрахованій особі, діагноз не буде визнано страховим випадком, якщо умовами Договору страхування та Правил страхування, що діяли на момент укладення Договору, встановлено виключення із страхових випадків – «офіційні випадки епідемій».
Звертаємо Вашу увагу, що процедура врегулювання страхових подій, викликаних діагностикою вірусу COVID – 19 у Застрахованої особи є аналогічною до врегулювання страхової події, викликаної будь-яким іншим захворюванням.
Врегулювання страхових подій в разі діагностики вірусу COVID – 19 відбуватиметься відповідно до умов Договору та переліку ризиків, що входять до Договору страхування.
Друзі, разом із Вами ми гідно подолали всі попердні кризи та складні становища в нашій країні. Тому запевняємо – і зараз ми будемо поруч та виконаємо всі зобов’язання за договорами страхування в найкоротші терміни та в повному обсязі!
Пильнуйте себе та будьте здорові!
P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial