Як працює компанія під час карантину?

відповідаємо на найбільш актуальні питання
TAS life team
TAS life team 03.04.2020

Друзі, вирішили зібрати в одному місці відповіді на актуальні запитання наших Клієнтів, що виникають після введення карантину.
Ми, як і завжди, дбаємо про ваш комфорт та безпеку і змінюємось на краще, щоб забезпечити найкращий страховий захист!

Отже, питання перше: 

Як укласти новий Договір страхування життя?

Наші Фінансові консультанти мають усі інструменти та чіткий алгоритм дій, щоб оформити Договір страхування у форматі онлайн.
Тож телефонуйте чи пишіть вашому Фінансовому консультанту та отримуйте надійний захист, не виходячи з дому.

Ще не маєте Фінансового консультанта? Напишіть нам у месенджер Facebook, ми допоможемо!

 

Питання друге: 

Як внести зміни в існуючий Договір страхування? 
  1. Для цього вам знадобиться ЕЦП – електронний цифровий підпис. Оформити його, не виходячи з дому, можна у Приватбанку (покрокова інструкція тут)

  2. Далі ви заповнюєте Заяву на внесення змін в електронному вигляді

  3. Реєструєтесь на сайті ТАС24 Док та завантажуєте туди заяву.

  4. Підписуєте Заяву на зміни, використовуючи ЕЦП, зберігаєте підписаний файл на своєму комп’ютері і надсилаєте нам в електронному вигляді на email  sktas@taslife.com.ua.

  5. Очікуєте на підтвердження отримання заяви і – готово!

Питання третє:

Як ми врегульовуємо страхові події в разі діагностування вірусу Covid-19?

На сьогоднішній день епідемія не оголошена.

В разі, якщо кількість діагностувань не перетне епідеміологічний поріг та офіційного оголошення епідемії в Україні не відбудеться, у випадку діагностування вірусу COVID – 19 у Застрахованої особи, цей діагноз буде визнано страховим випадком та буде здійсненна страхова виплата по всіх діючих Договорах страхування за всіма ризиками, що можуть бути викликані діагностикою COVID – 19, а саме:

• «Втрата життя Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;

• «Критичні захворювання»;

• «Встановлення інвалідності Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;

• «Швидка медична допомога з госпіталізацією»;

• «Госпіталізація»;

• «Хірургічне втручання»;

• «Реабілітація».

В разі офіційного оголошення епідемії, у випадку діагностування вірусу COVID – 19 у Застрахованої особи, діагноз буде визнано страховим випадком та буде здійсненна страхова виплата по всіх діючих Договорах страхування у повному обсязі по наступних ризиках:

• «Втрата життя Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;

• «Критичні захворювання».

По інших ризиках, а саме:

• «Встановлення інвалідності Застрахованої особи під час дії Договору страхування»;

• «Швидка медична допомога з госпіталізацією»;

• «Госпіталізація»;

• «Хірургічне втручання»;

• «Реабілітація».

по всіх діючих Договорах страхування, які укладені починаючи з 2013 року у випадку діагностування вірусу COVID – 19 у Застрахованій особі, діагноз не буде визнано страховим випадком, якщо умовами Договору страхування та Правил страхування, що діяли на момент укладення Договору, встановлено виключення із страхових випадків – «офіційні випадки епідемій».

Звертаємо Вашу увагу, що процедура врегулювання страхових подій, викликаних діагностикою вірусу COVID – 19 у Застрахованої особи є аналогічною до врегулювання страхової події, викликаної будь-яким іншим захворюванням.

Врегулювання страхових подій в разі діагностики вірусу COVID – 19 відбуватиметься відповідно до умов Договору та переліку ризиків, що входять до Договору страхування.

Друзі, разом із Вами ми гідно подолали всі попердні кризи та складні становища в нашій країні. Тому запевняємо –  і зараз ми будемо поруч та виконаємо всі зобов’язання за договорами страхування в найкоротші терміни та в повному обсязі!

Пильнуйте себе та будьте здорові!

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет