Анастасія Ведишева

Покоління Z та страхування

Що приносить у життя стабільність?

02.11.2021 186

Наші партнери – міжнародна компанія з перестрахування GenRe нещодавно оприлюднила результати власного дослідження, яке мало назву “Generation Z – What Brings Stability in Life?” з цікавими результатами якого ми, власне й хочемо познайомити вас у цій статті.

Метою дослідження було дізнатись більше про представників Gen Z, або ж “зумерів”, як їх ще називають, тобто тих, кому зараз від 18 до 25 років.
Чим вони живуть, в чому шукають стібільність та захист – і як ставляться до страхування життя?
Тож навесні цього року відомий інститут Рейнгольда в Кельні провів опитування молоді по всій Німеччині.
І ось що вдалося дізнатись:

 

Життя між всемогутністю і безсиллям

Різномаїття варіантів сучасної культури досягло свого піку у світосприйнятті зумерів.
З одного боку це дає молоді безліч можливостей для реалізації та розвитку у глобальному світі.
Нескінчений доступ до інформації, контакту з людьми, здійснення покупок та онлайн-знайомств створює відчуття всемогутності та «світу під рукою».

З іншого боку це різномаїття може перевантажити та збити з пантелику.
Майбутнє починає здаватись невизначеним та небезпечним – з огляду на постійні світові кризи та зміни.
Молодь бентежить і той факт, що «неправильні» рішення, які вони приймуть зараз призведуть в майбутньому до втрати інших важливих можливостей.

Покоління Z також відчуває вагу очікувань суспільства щодо подолання теперішніх і майбутніх викликів, таких як екологічна стабільність, зміна клімату, соціальна відповідальність, рівність, ліквідація расизму та багато інших. Щоб вирішити ці проблеми, покоління Z шукає рекомендації, приклади для наслідування та точки опори, які могли б слугувати “дороговказом” на життєвому шляху.

Дослідження Gen Re визначило чотири різні настрої (або типи) серед зумерів, що відображають ставлення до стабільності та безпеки , а також до планування власного життя:

  • «Ділові та серйозні» – чітко дотримуються життєвого плану і відкидають всі інші варіанти
  • «Самостійні фінансисти» – виглядають дещо самовпевнено, однак вміло використовують кар’єрні та фінансові можливості
  • «Зосереджені гравці» – сконцентровані на найближчому та зрозумілому майбутньому і планують своє життя послідовними етапами
  • «Творчі та гнучкі» – швидко адаптуються, відкриті до змін та легко керують своїми численними можливостями

Обмеження, спричинені пандемією коронавірусу, зумери сприйняли особливо болісно. Починаючи з відсутності живого спілкування (через скасовані випускні бали й закордонні подорожі), закінчуючи проблемами зі вступом до вишів, навчанням чи роботою. Все це похитнуло базову впевненість молоді в тому, що звичне для них життя – зрозуміле та безпечне.

 

Як зумери ставляться до страхування життя?

На жаль, більшість опитаних відповіли, що їхній досвід спілкування зі страховиками варіювався від неприємного до дуже немриємного. Перш за все через те, що страхування піднімало доволі тривожні теми – власну вразливість та смертність.
Адже на цьому етапі життя боротьба з ризиками та небезпеками, від яких потрібно страхуватися, є стресовим досвідом.

І це ще не всі перешкоди між поколінням Z і страхуванням: респонденти вважали страхування, як правило, непрозорим, складним для сприйняття та ненадійним.
Наміри та інтереси провайдерів страхування натикались на скепсис та недовіру, а посередник (брокер чи агент), зосередженний на закритті угоди, відштовхував.

Зумери не готові та не хочуть обирати серед великої кількості страхових компаній, брокерів, продуктів та умов. Деякі страхові продукти здаються непривабливими або просто непридатними для потреб молоді, оскільки вони припускають традиційний, лінійний хід життя (наприклад, страхування по інвалідності).

Однак ці застереження та тенденції уникати стресових тем контрастують із сильним бажанням безпеки та захисту, яке ще більше посилилося через пандемію коронавірусу.

 

Чого очікує покоління Z від страховиків?

Молодь хоче, щоб страховики почали розглядати себе як бастіон довіри та союзника у боротьбі із глобальними проблемами.
Ключовими факторами формування довіри є спілкування на рівних, прозорі загальні умови, персоналізовані рішення та високий ступінь гнучкості. У міру того, як страхові компанії будуть змінюватись, їх оцінюватимуть за такими критеріями як позитивна діяльність та соціальні зобов’язання, а також за тим, наскільки добре вони розуміють та поділяють інтереси та світогляд покоління Z.

З огляду на чотири типи зумерів, відрізняються також і вимоги до дизайну страхових продуктів та точок дотику з потенційними клієнтами. «Ділові та серйозні», швидше за все, продовжуватимуть використовувати класичні страхові продукти та канали зв’язку. Вони хочуть, щоб страховий агент чи брокер був їх надійним радником, який взяв їх під своє крило та давав би корисні рекомендації.

А от решта типів вимагають від страхових компаній та їх продуктів значно більшої трансформації і масштабування. Адже вони шукають не просто страховий захист, а союзників у боротьбі з глобальними викликами (зміна клімату тощо) і хочуть, щоб страховики чітко озвучували свої спільні цілі, цінності та позиції.
Страхові продукти повинні бути гнучкими і краще відповідати різноманітним вимогам і потребам, які можуть змінюватись протягом життя клієнта.
Молодь очікує якісного обслуговування, зокрема миттєвої доступності та швидких, небюрократичних каналів зв’язку (через застосунки, чати, відеодзвінки тощо).

 

Висновки

Задача страхових компаній – підвищити рівень довіри, привабливість та актуальність в очах покоління Z. Для досягнення цієї мети можна виділити наступні ключові моменти:

  • Індивідуальність і гнучкість мають велике значення, оскільки вони відіграють важливу роль у формуванні сьогодення. Для молоді дуже важливим є швидкий зв’язок і можливість гнучкого настроювання продуктів у відповідь на зміни життєвих обставин.
  • Молодь шукає в обличчі страховиків надійних партнерів, які ставляться до них як до рівних, а також ведуть прозору діяльність і керуються загальносуспільними цінностями.
  • Деякі представники покоління Z навіть готові ділитися із страховиками власним баченням і об’єднувати зусилля щодо вирішення глобальних проблем.
  • У спілкуванні молодь бажає бачити сучасні форми звернення (менш дистанційні та формальні), а контекст страхування має зберігати свою щирість (наприклад, відображаючи молодіжний світогляд).
    Основна комунікаційна задача полягає в тому, щоб підтримувати баланс між пом’якшенням гостроти теми (удари долі, смерть тощо) та достатньою щирістю і довірою.

Загалом, покоління Z очікує, що страховики почнуть більше сприймати себе як надійне плече, що допомагає протистояти викликам життя – як по відношенню до окремого клієнта, так і планети вцілому.

 

за матеріалами статті “Generation Z and Insurance – What Brings Stability in Life? On the Hunt for Guidelines, Role Models and Anchor Points”

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Що таке інфляція та навіщо індексувати договори страхування життя?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

75
Ми вже настільки звикли чути в новинах термін «інфляція», що часто пропускаємо його повз вуха. Але чи правильно ми розуміємо, чим нам загрожує її прискорення? ...
6 хв на читання 75
  • #ШколаТАС
6 хв на читання
06.12.2021 Читати
Їсти менше -> Жити довше?

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

107
Якщо ще кілька років тому шаленою популярністю користувались різноманітні дієти для схуднення, вже скоро - стверджують вчені - на нас чекає бум дієт для довголі...
7 хв на читання 107
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
7 хв на читання
03.12.2021 Читати
Гід по здоров’ю: Чому не варто нехтувати чекапами у лікаря?

Дарина Дубинка

Дарина Дубинка

90
Профілактика дешевша за лікування, допомагає уникнути ускладнень, а часом рятує життя. Періодичні огляди у лікаря допомагають виявити ризики захворювань або хв...
3 хв на читання 90
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
3 хв на читання
02.12.2021 Читати
5 кроків до ментального здоров’я дітей

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

116
Останні роки у всьому світі зростає усвідомлення важливості ментального здоров'я людини для сприйняття себе, успішної соціальної адаптації та достойної якості ж...
4 хв на читання 116
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
4 хв на читання
01.12.2021 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти