Анастасія Ведишева

Покоління Z та страхування

Що приносить у життя стабільність?

02.11.2021 354

Наші партнери – міжнародна компанія з перестрахування GenRe нещодавно оприлюднила результати власного дослідження, яке мало назву “Generation Z – What Brings Stability in Life?” з цікавими результатами якого ми, власне й хочемо познайомити вас у цій статті.

Метою дослідження було дізнатись більше про представників Gen Z, або ж “зумерів”, як їх ще називають, тобто тих, кому зараз від 18 до 25 років.
Чим вони живуть, в чому шукають стібільність та захист – і як ставляться до страхування життя?
Тож навесні цього року відомий інститут Рейнгольда в Кельні провів опитування молоді по всій Німеччині.
І ось що вдалося дізнатись:

Покоління Z та страхування

 

Життя між всемогутністю і безсиллям

Різномаїття варіантів сучасної культури досягло свого піку у світосприйнятті зумерів.
З одного боку це дає молоді безліч можливостей для реалізації та розвитку у глобальному світі.
Нескінчений доступ до інформації, контакту з людьми, здійснення покупок та онлайн-знайомств створює відчуття всемогутності та «світу під рукою».

З іншого боку це різномаїття може перевантажити та збити з пантелику.
Майбутнє починає здаватись невизначеним та небезпечним – з огляду на постійні світові кризи та зміни.
Молодь бентежить і той факт, що «неправильні» рішення, які вони приймуть зараз призведуть в майбутньому до втрати інших важливих можливостей.

Покоління Z також відчуває вагу очікувань суспільства щодо подолання теперішніх і майбутніх викликів, таких як екологічна стабільність, зміна клімату, соціальна відповідальність, рівність, ліквідація расизму та багато інших. Щоб вирішити ці проблеми, покоління Z шукає рекомендації, приклади для наслідування та точки опори, які могли б слугувати “дороговказом” на життєвому шляху.

Дослідження Gen Re визначило чотири різні настрої (або типи) серед зумерів, що відображають ставлення до стабільності та безпеки , а також до планування власного життя:

  • «Ділові та серйозні» – чітко дотримуються життєвого плану і відкидають всі інші варіанти
  • «Самостійні фінансисти» – виглядають дещо самовпевнено, однак вміло використовують кар’єрні та фінансові можливості
  • «Зосереджені гравці» – сконцентровані на найближчому та зрозумілому майбутньому і планують своє життя послідовними етапами
  • «Творчі та гнучкі» – швидко адаптуються, відкриті до змін та легко керують своїми численними можливостями

Обмеження, спричинені пандемією коронавірусу, зумери сприйняли особливо болісно. Починаючи з відсутності живого спілкування (через скасовані випускні бали й закордонні подорожі), закінчуючи проблемами зі вступом до вишів, навчанням чи роботою. Все це похитнуло базову впевненість молоді в тому, що звичне для них життя – зрозуміле та безпечне.

 

Як зумери ставляться до страхування життя?

На жаль, більшість опитаних відповіли, що їхній досвід спілкування зі страховиками варіювався від неприємного до дуже немриємного. Перш за все через те, що страхування піднімало доволі тривожні теми – власну вразливість та смертність.
Адже на цьому етапі життя боротьба з ризиками та небезпеками, від яких потрібно страхуватися, є стресовим досвідом.

І це ще не всі перешкоди між поколінням Z і страхуванням: респонденти вважали страхування, як правило, непрозорим, складним для сприйняття та ненадійним.
Наміри та інтереси провайдерів страхування натикались на скепсис та недовіру, а посередник (брокер чи агент), зосередженний на закритті угоди, відштовхував.

Зумери не готові та не хочуть обирати серед великої кількості страхових компаній, брокерів, продуктів та умов. Деякі страхові продукти здаються непривабливими або просто непридатними для потреб молоді, оскільки вони припускають традиційний, лінійний хід життя (наприклад, страхування по інвалідності).

Однак ці застереження та тенденції уникати стресових тем контрастують із сильним бажанням безпеки та захисту, яке ще більше посилилося через пандемію коронавірусу.

тенденція безпеки та захисту

 

Чого очікує покоління Z від страховиків?

Молодь хоче, щоб страховики почали розглядати себе як бастіон довіри та союзника у боротьбі із глобальними проблемами.
Ключовими факторами формування довіри є спілкування на рівних, прозорі загальні умови, персоналізовані рішення та високий ступінь гнучкості. У міру того, як страхові компанії будуть змінюватись, їх оцінюватимуть за такими критеріями як позитивна діяльність та соціальні зобов’язання, а також за тим, наскільки добре вони розуміють та поділяють інтереси та світогляд покоління Z.

З огляду на чотири типи зумерів, відрізняються також і вимоги до дизайну страхових продуктів та точок дотику з потенційними клієнтами. «Ділові та серйозні», швидше за все, продовжуватимуть використовувати класичні страхові продукти та канали зв’язку. Вони хочуть, щоб страховий агент чи брокер був їх надійним радником, який взяв їх під своє крило та давав би корисні рекомендації.

А от решта типів вимагають від страхових компаній та їх продуктів значно більшої трансформації і масштабування. Адже вони шукають не просто страховий захист, а союзників у боротьбі з глобальними викликами (зміна клімату тощо) і хочуть, щоб страховики чітко озвучували свої спільні цілі, цінності та позиції.
Страхові продукти повинні бути гнучкими і краще відповідати різноманітним вимогам і потребам, які можуть змінюватись протягом життя клієнта.
Молодь очікує якісного обслуговування, зокрема миттєвої доступності та швидких, небюрократичних каналів зв’язку (через застосунки, чати, відеодзвінки тощо).

 

Висновки

Задача страхових компаній – підвищити рівень довіри, привабливість та актуальність в очах покоління Z. Для досягнення цієї мети можна виділити наступні ключові моменти:

  • Індивідуальність і гнучкість мають велике значення, оскільки вони відіграють важливу роль у формуванні сьогодення. Для молоді дуже важливим є швидкий зв’язок і можливість гнучкого настроювання продуктів у відповідь на зміни життєвих обставин.
  • Молодь шукає в обличчі страховиків надійних партнерів, які ставляться до них як до рівних, а також ведуть прозору діяльність і керуються загальносуспільними цінностями.
  • Деякі представники покоління Z навіть готові ділитися із страховиками власним баченням і об’єднувати зусилля щодо вирішення глобальних проблем.
  • У спілкуванні молодь бажає бачити сучасні форми звернення (менш дистанційні та формальні), а контекст страхування має зберігати свою щирість (наприклад, відображаючи молодіжний світогляд).
    Основна комунікаційна задача полягає в тому, щоб підтримувати баланс між пом’якшенням гостроти теми (удари долі, смерть тощо) та достатньою щирістю і довірою.

Загалом, покоління Z очікує, що страховики почнуть більше сприймати себе як надійне плече, що допомагає протистояти викликам життя – як по відношенню до окремого клієнта, так і планети вцілому.

 

за матеріалами статті “Generation Z and Insurance – What Brings Stability in Life? On the Hunt for Guidelines, Role Models and Anchor Points”

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Перша домедична допомога: знання, що рятують життя

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

841
Вміння надавати першу домедичну допомогу сьогодні дуже актуальне. Хоча, звісно, є відмінності у наданні допомоги непритомній людині в цивільному житті і при бо...
8 хв на читання 841
  • #ЖиттяТАС
  • #ШколаТАС
8 хв на читання
23.02.2022 Читати
Як працює страхування з TAS life. Січень 2022

Наталія Стихальська

TAS Life team

579
Нашу сьогоднішню добірку з трьох найцікавіших виплат за перший місяць 2022 року поєднує валюта страхування, а саме - євро. Подивимось, як працюють такі догов...
9 хв на читання 579
  • #ІсторіїТАС
9 хв на читання
22.02.2022 Читати
Як не помилитися при виборі Вигодонабувачів?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

655
При укладанні договору страхування життя, важливим кроком є вибір Вигодонабувачів. Погодьтеся, дуже важливо, щоб страхову виплату отримала саме та людина, яку в...
6 хв на читання 655
  • #ШколаТАС
6 хв на читання
21.02.2022 Читати
Просто бос чи справжній лідер?

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

579
Пройти по кар’єрній сходинці та зайняти керівну посаду - це мрія багатьох працівників. Однак, заволодівши кабінетом з відповідною табличкою, хтось становиться ...
8 хв на читання 579
  • #Лайф-хак від ТАС
8 хв на читання
18.02.2022 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти