Medical Service

Перевірено на власному досвіді
TAS life team
TAS life team 09.03.2018

Сьогодні ми продовжуємо нашу рубрику «Перевірено на власному досвіді» та розкажемо Вам про Medical Service – можливість, яку надає своїм Клієнтам страхова компанія «ТАС».

Отже, нагадаємо для тих, хто, можливо, забув, що це таке та з чим «його їдять».

Medical Service – це сервіс, який надає СК «ТАС» разом із своїм партнером – ТОВ «СОС Сервіс Україна». Користуючись ним Ви заощаджуєте свій власний час та кошти.

Яким чином? Розповім Вам, знову ж таки, на власному досвіді, адже будь-який сервіс, який ми запускаємо, ми перевіряємо на собі.

Отже, вирішила я перевірити власний зір, бо робота в мене пов’язана з тим, що більшість часу я проводжу за комп’ютером, не полишаю його і вдома, а в транспорті дивлюсь у смартфон, читаючи якийсь текст або ж перевіряючи Ваші повідомлення на нашій сторінці у Facebook 🙂

Нещодавно я записалася на прийом до лікаря-офтальмолога, а вона, перевіривши мій зір, порадила придбати вітаміни для зору, французького виробництва, які стануть у нагоді усім, хто працює за комп’ютером, має незбалансоване харчування (а цим грішать майже усі – то не встиг поснідати,  то перекусив на бігу і т.д.), весняний авітаміноз та живе в несприятливих екологічних умовах тощо.

Ось так і з’явився шанс скористатися Medical Service, перевірити якість та швидкість надання послуги замовлення та пошуку ліків у аптеках.  Я зателефонувала за номером (044) 581 12 99 та вже через пару секунд оператор відповів на дзвінок. Нагадаю, що якщо Ви хочете замовити послугу «Зворотній зв’язок», Вам необхідно зателефонувати на номер + 38 (044) 581 80 01.


Medical Service

Не буду детально розповідати усі деталі нашого спілкування, зазначу те, що мені сподобалося:

  1. Швидкість зворотного зв’язку. Оператори швидко відповідають на дзвінок, якщо не знають якусь відповіді на питання, передзвонюють, уточнивши відповідь, та кваліфіковано надають консультацію.
  2. Доставка ліків. Вчасно, у чітко зазначений час, відправляють нагадування щодо доставки у вигляді sms-повідомлення.

Чого особисто мені не вистачило? Мабуть того, що одразу не озвучили вартість препарату та не запропонували мені аналог. Доставку здійснили з аптеки не із самими привабливими цінами. Це я вже помітила, коли оплачувала ліки.   

Що можна ще додати? Якщо порівняти цей досвід із тим, який ми отримали при запуску цього сервісу –  першого разу оператор не лише проконсультував, що ліки зняті з виробництва, запропонував мені аналог, порадив звернутись до свого лікаря за консультацією щодо такої заміни, а згодом організував доставку.  Все було дуже швидко та якісно! Я була приємно вражена! Отже, мій висновок такий: як і в кожній роботі, має значення людина, яка працює на цьому місці та її відношення до роботи.

Наступного разу протестуємо вибір лікаря і його поради. Адже завдяки цьому сервісу Ви також можете дізнатися, що робити у екстренних ситуаціях, отримаєте 24-годинну підтримку лікаря по телефону. І це ще не все! Вам порадять до якого спеціаліста звернутися, у яку клініку та багато іншого.
Це свого року навігатор, який Ви отримуєте разом із своїм Полісом. Насправді, дуже цікавий сервіс!

Ще не маєте картки Medical Service? Читайте на нашому сайті, як її можна отримати у розділі «Програми лояльності». Або за посиланням: taslife.com.ua/article/medical-service

Отже, оформивши Поліс страхування життя в СК «ТАС», Ви завжди отримуєте більше, ніж просто страхування життя!


approved
 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет