TAS life team
TAS life team

Вибір страхової компанії. Результати опитування

26.05.2021 219

Пройшов місяць з того дня, коли в нашому блозі стартувало опитування щодо вибору страхової компанії.
Тож саме час підбивати підсумки 😉

За ці дні ми отримали 35 відповідей і вдячні кожному та кожній, хто знайшов час та надав відповіді на наші запитання!

До речі, серед опитаних більшість було представниць прекрасної статі63%.
Переважний вік – в діапазоні від 36 до 45 років (34,3%), трохи менше (25,7%) – тих, кому від 46 до 55 років.
Зовсім небагато юних читачів – тих, кому від 18 до 25, але ми раді, що ви все ж є та вже цікавитесь страхуванням життя!
Найбільша кількість учасників опитування проживає в Мелітополі, Луцьку, Тернополі, Хмельницьокому та Енергодарі.

Переважна більшість – 91,4% – вже є власниками Договору страхування життя.

Тож за якими критеріями вони обирали страхову компанію та програми?

При пошуку компанії більше половини (51,4%) в першу чергу звертають увагу на статистику страхових виплат.
Другим за популярністю критерієм є рейтинг компанії (25,7%)
На третьому місці із показником у 14,3% бренд, країна походження та присутність на ринку.

Цікаво, що такі фактори як рекомендації від родичів, кількість клієнтів та досвід роботи, а також інвестиційний дохід отримали незначну кількість голосів.

51,4% дізнаються про рейтинги та фінансові результати страхової компанії на самому сайті компанії та зі спеціалізованих ресурсів (переважно це портал Forinsurer).
Для 20% опитаних єдиним джерелом інформації є сайт страхової компанії.

При оформленні договору накопичення – на пенсію, на освіту дитині тощо – знову ж таки більше половини опитаних (57,1%) пріоритетною характеристикою програми визначили можливість отримати не лише накопичення, а й страховий захист.
На другому місті – із показником в 28,6%можливість самостійно вирішувати, скільки коштів відкладати на майбутнє.

В чому найбільш зацікавлені клієнти страхової компанії, укладаючи Договір?

40% – в накопиченні капіталу
Майже стільки ж – 37,1% – у фінансовому захисті життя
17,1% – у фінансовому захисті здоров’я

Можливість вносити зміни в Договір – опція не лише зручна, а й корисна. Адже завдяки їй можна забезпечити собі оптимальний захист.

Що є найбільш важливим для наших опитаних в цьому процесі?
42,9% зазначили, що це – можливість вносити ці зміни онлайн, без додаткових паперів та візитів в офіс компанії.
Для третини (31,4%) головною перевагою є можливість корегувати суми та внески тоді, коли це зручно.

А ще учасники нашого опитування – турботливі батьки, бо 63% з них серед усіх запропонованих додаткових покриттів обрали б покриття хвороб для дітей, не лише лише внаслідок нещасного випадку.

Також тішимось, що з переважною більшістю опитаних ми одноголосні у прагненні до більш екологічної та оптимізованої комунікації.

Адже 74,3% надають перевагу спілкуванню з компанією у форматі paperless – за допомогою чат-ботів, месенджера у Facebook та sms-повідомлень.
А 14,3% полюбляють живе спілкування з фахівцями, тому особисто навідуються в офіс компанії.

І, відповідь на останнє запитання показала, що ми рухаємось у вірному напрямку, намагаючись забезпечити нашим Клієнтам цікаві та корисні додаткові сервіси.
Адже для 88,6% наявність таких сервісів в Договорі страхування життя дійсно має значення!

А обіцяний приз – наш брендований термос – за залучення друзів до опитування отримує користувач із емейлом al…..u@gmail.com. На цю адресу ми вже пишемо листа щодо узгодження доставки подарунку 😉

Друзі, це був дуже цікавий та корисний досвід для нас (і, сподіваємось, – для вас)! Раді, що дізнались трохи більше про ваші вподобання в такому серйозному питанні, як страхування життя.
Працюємо далі задля того, щоб перевершувати очікування наших Клієнтів!

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Гіпертонія – гіпертиск, що може вбити

Дарина Дмитрієвська

Дарина Дмитрієвська

32
Що хорошого нам дала пандемія? "Дивне питання", - скажете ви... А втім за ці півтора роки в суспільному дискурсі головною темою стало здоров’я. Нарешті у ЗМІ...
8 хв на читання 32
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
8 хв на читання
24.06.2021 Читати
Проєкт «ДЕНЬ МЕЛАНОМИ» від TAS life і Madanes

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

81
До Всесвітнього дня боротьби з меланомою Ваша улюблена страхова компанія об’єдналася із ізраїльським провайдером страхування від критичних захворювань Madanes, ...
15 хв на читання 81
  • #ПартнериТАС
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
15 хв на читання
23.06.2021 Читати
7 психологічних ефектів, що керують нашим життям

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

102
Нам приємно думати, що всі наші рішення й реакції унікальні та залежать виключно від внутрішньої мотивації і світосприйняття. На жаль - чи на щастя - це не так...
9 хв на читання 102
  • #Лайф-хак від ТАС
9 хв на читання
22.06.2021 Читати
Щоб на фініші сказати: «ЦЕ БУЛО ОФІГЕННО! ДАЙТЕ ЩЕ!»

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

146
Хочеться кричати про це чи не на усіх кутках :) Адже дійсно нарешті відбувся офлайн забіг в рамках "6-й ТАВРІЯ В ОДЕСЬКИЙ ПІВМАРАФОН 2021", в якому ми брали уч...
15 хв на читання 146
  • #ЖиттяТАС
  • #ПартнериТАС
15 хв на читання
18.06.2021 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти