Кабінет Клієнта: індексуємо на раз-два-три!

TAS life team
TAS life team 23.06.2020

Хто влітку вирішив відпочити та взяв відпустку – той… не ми 🙂
Наша команда, натомість, провела ці спекотні дні із користю, додавши новий функціонал до Кабінету Клієнта.
І зараз ми детально про нього розкажемо..

Якщо ви зайдете прямо зараз до власного Кабінету Клієнта, то в меню зліва побачите нову вкладку, що називається “Повідомлення“.
Саме тут тепер можна буде знайти важливу та актуальну інформацію щодо ваших Договорів, яка раніше, зазвичай, надсилалася у вигляді листів чи смс.

Менше паперів, більше функціоналу!

Що ж це за повідомлення?

1. Нагадування про сплату чергового внеску.
Воно з’являється за 30 днів до дати планового платежу. Одразу ж з цієї сторінки можна буде перейти до сплати внеску онлайн.

2. Повідомлення про редукування чи розірвання Договору страхування.

3. Інформація про наші нові сервіси та послуги.

4. Нагадування про можливість прийняття додаткової індексації на річницю дії Договору.
Про додаткову індексацію – в чому її користь та як вона працює – ми вже якось писали в цьому блозі.
Раніше прийняти опцію додаткової індексації та дистанційно підписати Додаткову угоду про це могли лише ті Клієнти, що мали підтверджений фінансовий номер телефону. Із запровадженням карантину це почало створювати незручності  для тих, хто такого номеру ще не мав.

Тому ми розробили новий, більш зручний алгоритм дій

Відтепер дистанційно підписати додаткову угоду можна за допомогою ЕЦП (електронного цифрового підпису). А оформити такий підпис простіше за все через сервіс Privat24. Для цього необхідно, по-перше, бути клієнтом ПриватБанку і, по-друге, слідувати ось цій інструкції.

Коли ЕЦП вже “у вас в кармані”, переходимо до найцікавішого – до підписання Додаткової угоди.

Для цього треба зробити лише три кроки:

  1. Прийняти додаткову індексацію та, за потреби, сплатити внесок
  2. Накласти ЕЦП
  3. Підтвердити зміни

Покажемо увесь процес детально:

Після того, як ми перейшли за посиланням у повідомленнях до додаткової індексації, бачимо усі деталі пропозиції – відсоток індексації, суми внеску та страхової суми і т.д.

Щоб перейти до прийняття додаткової індексації, натискаємо “Прийняти

Якщо вам необхідно сплатити страховий внесок з урахуванням додаткової індексації, в сусідньому вікні відкриється сторінка для оплати карткою.

 

Після цього натискаємо на кнопку “Підтвердити та підписати через ЕЦП“.

Відкриється наша Додаткова угода, тиснемо на зелену кнопку внизу “Підписати” та вводимо пароль до ключа ЕЦП:

 

 

Радіємо, що процедура підписання пройшла успішно, коли бачимо наступне повідомлення. Тепер залишився останній крок – підтвердити прийняття індексації.

Наш запит успішно сформовано. Переходимо у “Документи“, щоб перевірити його статус.

 

Тепер залишилось поставити такий саме підпис і з нашої сторони. Після цого статус зміниться на такий:

 

 

Вітаємо! Додаткова індексація прийнята і ваша фінансовий захист став ще міцніше!

Тепер, за бажанням, ви можете завантажити угоду та перевірити цілісність електронних підписів на сайті https://czo.gov.ua/verify


Здається, все чудово! 😉

Будемо раді, якщо наша покрокова інструкція стане вам у нагоді!

 

А про інші функції Кабінету Клієнтів читайте тут:

Тестуємо новий функціонал у Кабінеті Клієнта. Розраховуємо та вносимо зміни у Договір

Кабінет Клієнта – ще крутіше, ще зручніше!. Перевіряємо викупну та редуковану суми за програмою ТАС-Лайф

 

 

P.S. Також не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

Вхід в кабінет Клієнта

Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет