TAS life team
TAS Life team

Кабінет Клієнта – ще крутіше, ще зручніше!

перевіряємо викупну та редуковану суми за програмою ТАС-Лайф

01.02.2019 11687

Друзі, вітаємо із п’ятницею та бажаємо вдалого завершення робочого тижня, а також поспішаємо поділитись гарячим – щойно з програмерської печі – релізом нового функціоналу, який ви знайдете у власному Кабінеті Клієнта.

Тепер, кожен Клієнт, який не менше трьох років робив внески за накопичувальною програмою страхування життя “ТАС-Лайф“, зможе переглянути актуальну викупну чи редуковану суму за цим Договором, не відходячи від комп’ютера чи ноутбука. Перелік програм, в яких ця опція також буде присутня, згодом обов’язково збільшиться.

Про викупну суму ми вже розповідали на сторінках нашого блогу, тому просто нагадаємо посилання – http://blog.taslife.com.ua/vikupna-suma

Що ж таке редукована сума?

У довгостроковому страхуванні життя допускається припинення або призупинення внесення регулярних страхових внесків без розірвання Договору. Якщо Клієнт не може внести черговий платіж, страхова сума, що була спочатку визначена у Договорі, зменшується або редукується, а сам поліс переводиться в категорію оплачених. При цьому страхове покриття за ризиками “Дожиття” та “Втрата життя” залишається чинним до закінчення терміну страхування.

Редукування страхової суми проводиться в тому випадку, якщо з моменту укладення Договору страхування пройшло не менше трьох років, тобто накопичено деякий страховий резерв. Зміна умов договору може здійснюватися як на прохання Клієнта, так і автоматично – за фактом виникнення заборгованості.
Редукування страхового поліса є альтернативою виплати викупної суми, яка означає припинення Договору страхування. А, оскільки зменшена страхова сума, зазвичай, більше викупної за рахунок нарахованого інвестиційного доходу, це більш вигідно для Страхувальника.

Тож, де можна перевірити викупну та редуковану суми за програмою “ТАС-Лайф”?

Як завжди – проста та покрокова інструкція 🙂

1. Заходимо у Кабінет Клієнта. Якщо ви раптом ще жодного разу цього не робили – на допомогу прийде це посилання. У  боковому меню обираємо вкладку “Калькулятор

Кабінет Клієнта

2. На сторінці “Калькулятор” відображено ті Договори страхування, за якими можливо внесення онлайн-змін. Якщо Ви сплачуєте внески за програмою “ТАС-Лайф” не менше трьох років, на її вкладці Ви побачите піктограму-посилання на сторінку із викупною та редукованою сумами. Тиснемо на неї 🙂

Кабінет Клієнта

3. І переглядаємо актуальні суми за цим Договором – викупну, а також редуковану за ризиком “Дожиття” та “Втрата життя“.
Нижче знаходиться пояснення цих термінів та важлива інформація щодо оподаткування виплати викупної суми.

Кабінет Клієнта

На закінчення – ще один лайфхак, що зробить сервіс від TAS life ще зручнішим!

Рекомендуємо усім Клієнтам перевірити наявність та, за необхідністю, додати адресу електронної пошти у контактну інформацію Кабінету Клієнта.
Зробити це дуже просто:

1. Зайдіть на сторінку із власними даними, натиснувши піктограму з чоловічком у правому верхньому кутку екрану

Кабінет Клієнта

2. Якщо поле у графі email пусте, тисіть на “олівець” та впишіть адресу вашої електронної скриньки.

Кабінет Клієнта

Також, за необхідності, Ви в будь-який момент можете відредагувати свій email.

Зробили? Супер! Тепер ми зможемо ще оперативніше надавати важливу інформацію щодо Ваших Договорів страхування життя! 🙂

Друзі, команда ТАС life постійно працює над тим, щоб наше з вами спілкування було якомога зручнішим та приємнішим, тому ми завжди раді врахувати усі побажання та зауваження!

Тож, якщо маєте запитання, або хочете поділитись із нами тим, що вам подобається в оновленому Кабінеті Клієнта, а що можна поліпшити – звертайтесь до нашого Контакт центру!
Зробити це можна у кілька способів:

– написати нам у Viber чи у WhatsApp на номер 096 2 500 117
– поспілкуватися із консультантом у Телеграм-чаті @TASlifeBot
– зателефонувати: 044 537 37 40

Контакт центр працює для вас з 8:00 до 19:00 по буднях, та в суботу з 10:00 до 17:00

 

 P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Що таке фінансовий моніторинг?

Ольга Фесан

Ольга Фесан

107
А чи відомо вам, що в 30-ті роки XX століття у США отриманий дохід від контрабандного продажу алкоголю вкладався у мережі пралень, отримуючи таким чином легальн...
2 хв на читання 107
  • #ШколаТАС
2 хв на читання
21.06.2022 Читати
Перша домедична допомога: знання, що рятують життя

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

1092
Вміння надавати першу домедичну допомогу сьогодні дуже актуальне. Хоча, звісно, є відмінності у наданні допомоги непритомній людині в цивільному житті і при бо...
8 хв на читання 1092
  • #ЖиттяТАС
  • #ШколаТАС
8 хв на читання
23.02.2022 Читати
Як працює страхування з TAS life. Січень 2022

Наталія Стихальська

TAS Life team

733
Нашу сьогоднішню добірку з трьох найцікавіших виплат за перший місяць 2022 року поєднує валюта страхування, а саме - євро. Подивимось, як працюють такі догов...
9 хв на читання 733
  • #ІсторіїТАС
9 хв на читання
22.02.2022 Читати
Як не помилитися при виборі Вигодонабувачів?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

882
При укладанні договору страхування життя, важливим кроком є вибір Вигодонабувачів. Погодьтеся, дуже важливо, щоб страхову виплату отримала саме та людина, яку в...
6 хв на читання 882
  • #ШколаТАС
6 хв на читання
21.02.2022 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти