Той, хто дивився в Інстаграмі вкладку “Рекомендоване” більше
Та сьогодні хочемо розказати вам про той різновид відео, на яких…. зрештою, навіть не знаєш, як описати, що відбувається, але ми спробуємо )))
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Ви, напевно, здивуєтесь, але усе це не просто якийсь черговий беззмістовний “челендж” чи спосіб зайняти чомось руки і заразом зробити “унікальний контент” для своєї сторінки.
У середньому щонайменше одне відео з хештегом найпопулярніше з них набрало більше переглядів.
(ДивноЗадовольняючий) публікується в Instagram щохвилини, а в пошуку Google останніми роками спостерігається різкий стрибок кількості запитів по цих ключевих словах. Та не Інстаграмом єдиним – на YouTube вже розміщено біля подібних відео і їх кількість постійно зростає, аЦей тренд не з’явился на пустому місці. Адже соцмедіа – це часопис нашого колективного несвідомого – речі, які мільярди користувачів соціальних медіа вважають привабливими, відображають наші загальні настрої, вподобання та бажання.
Отже, все це ставить перед нами питання: Чому ці дивні відео так популярні? І чому саме зараз?
Коли стало зрозуміло, що ці відео захватили інтернет, до справи взялися вчені та дослідники. Деякі з них вирішили визначити наукову причину, чому ці відеоролики викликають так звану
.– як не дивно, не термін з інтернет-фольклору, а неологізм із цілком науковою природою. Сукупність сенсорних, візуальних чи аудіальних стимуляторів породжує у значної кількості людей приємне почуття поколювання у потилиці із поширенням «мурашок» шкірою голови, шиї та верхніх кінцівок.
Спільного у цього контенту одне – у більшості дорослих психічно здорових людей вони при тривалому перегляді викликають бажання розслабитися і навіть заснути.
Дослідники сходяться у тому, що стимулятори (або тріґери) АСМР бувають різними, але найчастіше в цій ролі виступають:
- шепіт, тихий скрадливий голос, повільне м’яке мовлення з баритональними чи альтовими нотками (залежно від того, чоловічий це чи жіночий голос);
- м’яке похрустування, шурхотіння пластикової чи паперової пакувальної обгортки, легке пошкрябування поверхнею пластика, деревини чи іншого текстурного матеріалу;
- тихе поклацування та аудіоперешкоди під час програвання вінілу;
- шурхотіння паперових сторінок у книжках чи при торканні пальцями паперу;
- ритмічне дихання чи дмухання у мікрофон.
Втім, є також і візуальні стимулятори. До них відносять:
- спостерігання за тим, як хтось зосереджено працює (програмує, малює, пише, креслить);
- масаж;
- плавні рухи руками;
- процес накладання макіяжу, догляду за волоссям, розчісування довгих кіс, обслуговування у перукаря.
Насправді найкращою ілюстрацією того, що АСМР – не міф, може слугувати використання цього явища у рекламі.
Так, рекламну кампанію під назвою
створила аґенція Ogilvy у Нью-Йорку, і майже весь відеоролик із розповіддю про ідеальне студентське помешкання побудовано на АСМР-ефектах:
А це реклама
за участі акторки та співачки Зої Кравіц
Дослідження, проведене університетом
, в якому опитували любителів АСМР, дійшло висновку, що переважна більшість з них переглядали ці відео щоб відпочити та розслабитись.За словами професора Роберта Коломбо, перегляд АСМР відео спричиняє викид у мозок хімічних речовин, що викликають почуття щастя, а саме серотоніну та дофаміну.
Це ті самі нейромедіатори, що “спалахують” в мозку, коли людина їсть шоколад, займається сексом чи отримує сповіщення на телефон.
Але чому ці відеоролики змушують нас відчувати себе розслабленими? Доктор
з пояснює це “ “, яка стверджує, що спостерігання за тим, як інша людина виконує якусь дію, викликає в нас ту саму неврологічну реакцію, ніби ми цю дію виконуємо самі.Тож, по суті, ми отримуємо задоволення від дивних відео бо нашому мозку здається, що це ми ріжемо мило, пишемо красиві літери чи жамкаємо слайм.
Але, як і при інших видах задоволення, не кожна людина має однакову неврологічну та біологічну відповідь на АСМР відео. У тому ж опитуванні, проведеному в університеті Свонсі, дослідники виявили, що приблизно половина опитаних відчували ознаки АСМР під час перегляду цих відео, а друга половина – ні.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Почнемо з того, що стрес і тривога різко зросли останнім часом – за статистикою майже четверо з п’яти американців щодня відчувають фізичні симптоми стресу. Поєднайте це із ростом популярності смартфонів та бажанням миттєвого задоволення, і ви отримали ідеальний рецепт успіху АСМР відео.
Ці відеозаписи забезпечують миттєве зняття стресу та розслаблення в будь-який час та в будь-якому місці – і прямо з вашого мобільного. Не кажучи вже про те, що цей спосіб релаксу є абсолютно безкоштовним, не вимагає походу до лікаря, не містить гормонів та побічних ефектів.
за матеріалами статті “This Is Why Oddly Satisfying Videos Are Trending”
t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial
Також не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram –