В травні до переліку цифрових сервісів на базі платформи TAD додався ще один - Кабінет корпоративного клієнта, (або ж Кабінет Клієнта юридичної особи) - новий і зручний простір для управління корпоративними контрактами.
Відтепер наші корпоративні клієнти мають змогу не лише в онлайн форматі контролювати важливу інформацію про страхові платежі та виплати, а й переглядати списки Застрахованих осіб і отримувати детальну інформацію про кожен страховий випадок.
Наша команда вже працює над наступним вдосконаленням цього функціоналу - на черзі поява нових розділів: "Документи", "Аналітика по продуктам" та "Звернення компанії".
Розглянемо детальніше, який функціонал пропонує Кабінет Клієнта юридичної особи.
Потрапити в Кабінет можна за цим посиланням або ж з головного меню сайту - клікніть на піктограмку чоловічка в правому верхньому кутку і обирайте "Кабінет корпоративного клієнта".
Для входу потрібно ввести номер мобільного телефону та пароль, який вам прийде в sms або у повідомленні на Viber.
Що в меню?
Основне меню Кабінета наразі складається з наступних розділів:
- Профіль представника клієнта
- Аналітика
- Компанії
- Страхові випадки

Профіль клієнта
В розділі "Профіль представника клієнта" можна знайти інформацію про особисті дані (ПІБ, номер телефону, електронна пошта) та посаду клієнта.
Кількість контактних осіб, які мають доступ до Кабінету Клієнта, може бути від 1 до 3.

Аналітика
Обширний розділ "Аналітика" пропонує детальну інформацію про компанії та про укладені договори страхування.
Зокрема, там можна знайти:
- Дані по компанії/ по договору
- Найбільші виплати за ризиками
- Структура виплат за ризиками
- Співвідношння сум внесків до виплат
- Співвідношення кількості виплат до відмов
- Середня страхова виплата
- Середній внесок на застраховану особу
- Середній вік колективу
- Вік застрахованих
- Страхові випадки з деталізацією по кожному застрахованому
Також цю аналітику можна вивантажити у PDF-форматі.
Страхові випадки
Тут наші корпоративні клієнти можуть знайти як загальну інформацію за страховими випадками і виплатами, так і деталізований звіт щодо страхового випадку кожної Застрахованої особи, зокрема:
- Дата випадку
- ПІБ застрахованого
- Назва ризику
- Сума виплати
- Дата виплати
- Статус

Всю цю інформацію також можна вивантажити у файл Excel.
Сподіваємось, з новим функціоналом взаємодія корпоративних клієнтів з нашою компанією стане ще більш зручною та продуктивною!
Нагадуємо, що з усіма питаннями щодо роботи із Кабінетом корпоративного клієнта ви можете звернутись до закріпленого за вами менеджера, або ж на пошту [email protected]
Попереду ще більше корисних вдосконалень.
Дякуємо, що обираєте TAS life для страхового захисту вашого бізнесу і ваших співробітників!













