Хроніки Likar Online

Три історії про те, як телемедицина рятує здоров'я і навіть життя...

TAS life team
TAS life team 30.06.2020

А ви знаєте, що скоро буде вже рік, як ми презентували для наших клієнтів новий сервіс телемедицини Likar online?
Ми подумали, що це гарна нагода знову розпитати фахівців цього сервісу про найцікавіші історії, що останнього часу траплялися в їх практиці.

Історія 1

Жінка вирішила придбати телемедицину для свого сина-першокурсника, який щойно вступив до університету і оселився в гуртожитку. Хлопець скептично сприйняв цю ідею і навіть намагався відмовити матір, але жінка все ж таки зробила по-своєму.

Вже ближче до кінця осені хлопець захворів: прокинувся з високою температурою та болем у м’язах. До університетської поліклініки далеко, ще й погода надворі прохолодна й волога, а самопочуття дуже погане. Почав телефонувати мамі, проте вона була не на зв’язку довгий час, а сусіди по кімнаті вже пішли на заняття. Згадав про сервіс Likar Online, дізнався в інтернеті як він працює і, врешті, зв’язався з черговим терапевтом. Лікар розпитав хлопця про симптоматику і відзначив, що всі ознаки вказують на грип. Розповів хворому, як лікуватись, які ліки придбати в аптеці та яких заходів вжити, щоб не заразити оточуючих.

Проте головна проблема полягала в тому, що у студента не було жарознижуючих препаратів, а температура зросла вже до 39,5. Її потрібно було терміново збивати, і лікар порадив, як позбавитися жару народними методами, доки не повернуться друзі і не сходять до аптеки за необхідними медикаментами. За допомогою оцету (позиченого у дівчат на спільній кухні) хлопець вчасно збив температуру і в подальшому лікувався за призначеною лікарем схемою. Наступного дня доктор зателефонував, щоб розпитати про стан хворого і розповісти, що робити у разі, якщо за декілька днів ситуація не поліпшиться.

Після цього випадку друзі хлопця по гуртожитку попросили своїх батьків підключити і їх до телемедицини, щоб мати можливість отримувати медичну консультацію коли немає змоги або вагомої причини відвідати поліклініку.

 

Історія 2

У березні цього року до Likar Online зателефонувала дуже схвильована жінка і сказала, що в її дитини коронавірус.
Питала, куди звертатися і що робити. Лікар поцікавився, як саме вона дізналася, що це коронавірус, оскільки в Україні на той час були зафіксовані лише перші випадки хвороби, а тести масово ще не робились.

Жінка розповіла, що в доньки сильний біль у горлі та дуже висока температура. Коли доктор попросив зробити і надіслати фото ротової порожнини, то на знімках виразно проглядалися білі плями, що є першими ознаками гострого тонзиліту (ангіни). Заспокоївши маму, лікар дала поради щодо лікування і до якого антибіотика можна звернутися у разі потреби.

 

Історія 3

Мама з дев’ятимісячною донькою поїхала влітку на дачу за межі міста.
У дитини через декілька днів з’явився висип на шкірі. Сімейний педіатр у той час була у відпустці за кордоном і не відповідала на запитання у месенджерах, тож мама вирішила пошукати відповіді в інтернеті і одразу «знайшла» їх: вирішила, що це алергія на сусідського кота, який інколи проходив на подвір’я і викликав зацікавленість у дитини. Але висип не пройшов навіть через два дні після останнього контакту з твариною, і дуже докучав маленій дівчинці – вона сильно розчісувала пухирі, капризувала. Тільки тоді мама вирішила записатися на онлайн-прийом до педіатра Likar Online (цю послугу колись отримала як додаткову під час страхування).

Лікар одразу порекомендувала провести відеозв’язок, під час якого оглянула висип дитини, розпитала про все, що відбувалося протягом цих днів, після чого повідомила, що в дитини кропивниця, викликана, скоріш за все, засобом, яким її купають ввечері. Як виявилося, мама забула дитяче мило вдома і купала доньку залишками шампуню для дорослих, який знайшла на дачі. Лікар порадила перші дні давати дитині антигістамінний препарат, уникати палкого сонця і одягати дитину лише у вбрання з натуральних тканин, доки не зникне висип.

Коли лікар зателефонувала наступного разу, щоб дізнатися про стан дитини, мама сказала, що все гаразд і дуже дякувала за допомогу. З тих пір, до речі, жінка постійно звертається до Likar Online, як з питаннями щодо здоров’я дитини, так і у випадках, коли медична консультація потрібна саме їй.

 


Першу частину Хронік Likar Online ви знайдете тут
А якщо хочете дізнатись про цей сервіс все та трохи більше, читайте цей блог 

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Вхід в кабінет Клієнта

Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет