Пам’ятаєте, ще влітку ми анонсували новий сервіс телемедицини Likar online та розписали покрокову інструкцію з користування (хто ще не бачив, ось посилання). Що ж, минуло трохи часу і ми вирішили перевірити, чи “зайшов” цей сервіс нашим клієнтам?
Виявилось, що з усіх клієнтів TAS life, які уклали Договір страхування за програмою “ТАС-Юніор” та отримали в подарунок користування сервісом, вже 30% звернулись за консультацією! Чудова статистика для старту, впевнені, далі ці показники будуть ще зростати.
Також ми не могли не розпитати про цікаві звернення, що запам’ятались лікарям-консультантам сервісу.
Ділимось із вами трьома історіями:
Історія перша
За порадою звернулася жінка з невеликого містечка районного центру центральної України: місцевий лікар діагностував захворювання, призначив курс лікування. Та час йшов, а воно не допомагало.
Тоді клієнтка вирішила зателефонувати вузькопрофільному спеціалісту Likar Online для отримання додаткової консультації, а також надіслала йому фото попередніх аналізів та висновків.
Лікар подивився аналізи і запропонував перездати їх в іншій лабораторії. Після отримання нових результатів, звернули увагу на те, що в старих аналізах було кілька параметрів які виходили за межі норми. Таке буває дуже рідко, і, зазвичай, свідчить про неякісні аналізи.
А ось в нових аналізах лише один параметр виходив за межі норми.
Місцевий лікар не врахував поганої якості першого аналізу і призначив неправильний діагноз, а за ним і курс лікування.
Спеціаліст сервісу Likar Online на підставі нових даних поставив інший діагноз і призначив інше лікування, яке і вилікувало клієнтку.
Вона залишилася дуже задоволена сервісом і зазначила, що в їхньому містечку є тільки один лікар цієї спеціалізації і дуже добре, що тепер є сервіс телемедицини та можливість отримати консультацію досвідченого лікаря з Києва просто не виходячи з дому.
Історія друга
Мати з дитиною поїхала до Єгипту на відпочинок.
На курорті малюк захворів і жінка викликала лікаря по страховці.
Приїхав місцевий лікар і на поганій англійській мові почав щось пояснювати клієнтці, у якої зі знанням іноземних мов теж було не дуже.
Жінка нічого не зрозуміла і запанікувала…
На щастя, згадала про телемедицину, ще й вайфай в номері був і вона зателефонувала до Likar Online. Консультант поспілкувався з місцевим лікарем (латиною, адже всі лікарі вчать назви хвороб цією мовою), оглянув дитину по відеозв’язку, попросив поміряти температуру, підтвердив діагноз (отруєння), заспокоїв клієнтку, допоміг розібратися з призначенням місцевого лікаря (назви ліків в різних країнах можуть відрізнятися, але діючі речовини однакові) та зателефонував наступного ранку щоб пересвідчитись, що з дитиною все гаразд.
Клієнтка залишилася дуже задоволена сервісом, сказала, що це дуже їй допомогло.
Третя історія.
Чоловік зателефонував до Likar Online із скаргами на біль у горлі. Лікар уточнив симптоми та порадив звернутися до стоматолога.
Клієнт дуже здивувався – здавалося б, при чому тут стоматолог до горла – але пішов до рекомендованого фахівця, який, дійсно, виявив проблеми з зубами. Біль в горлі була лише “відлунням” зубних нервових закінчень.
Чоловік був дуже вдячний за вчасно надану рекомендацію та сказав, що якби не телемедицина він ніколи б не здогадався піти до стоматолога і втратив би час і гроші на візити до інших лікарів.
Як бачите, ситуації трапляються різні, але фахівці Likar online завжди готові прийти на допомогу, надати кваліфіковану консультацію, або ж просто сказати необхідні слова підтримки та заспокоїти.
Друзі, бажаємо усім шалених зимових свят без неприємних несподіванок! Але, якщо що – ви вже знаєте, куди звертатись 😉
P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial