TAS life team
TAS Life team

Хроніки Likar Online

ми розпитали лікарів сервісу про найцікавіші звернення клієнтів...

27.12.2019 238

Пам’ятаєте, ще влітку ми анонсували новий сервіс телемедицини Likar online та розписали покрокову інструкцію з користування (хто ще не бачив, ось посилання). Що ж, минуло трохи часу і ми вирішили перевірити, чи “зайшов” цей сервіс нашим клієнтам?

Виявилось, що з усіх клієнтів TAS life, які уклали Договір страхування за програмою “ТАС-Юніор” та отримали в подарунок користування сервісом, вже 30% звернулись за консультацією! Чудова статистика для старту, впевнені, далі ці показники будуть ще зростати.

Також ми не могли не розпитати про цікаві звернення, що запам’ятались лікарям-консультантам сервісу.

Ділимось із вами трьома історіями:

 

Історія перша

За порадою звернулася жінка з невеликого містечка районного центру центральної України: місцевий лікар діагностував захворювання, призначив курс лікування. Та час йшов, а воно не допомагало.
Тоді клієнтка вирішила зателефонувати вузькопрофільному спеціалісту Likar Online для отримання додаткової консультації, а також надіслала йому фото попередніх аналізів та висновків.
Лікар подивився аналізи і запропонував перездати їх в іншій лабораторії. Після отримання нових результатів, звернули увагу на те, що в старих аналізах було кілька параметрів які виходили за межі норми. Таке буває дуже рідко, і, зазвичай, свідчить про неякісні аналізи.
А ось в нових аналізах лише один параметр виходив за межі норми.
Місцевий лікар не врахував поганої якості першого аналізу і призначив неправильний діагноз, а за ним і курс лікування.
Спеціаліст сервісу Likar Online на підставі нових даних поставив інший діагноз і призначив інше лікування, яке і вилікувало клієнтку.
Вона залишилася дуже задоволена сервісом і зазначила, що в їхньому містечку є тільки один лікар цієї спеціалізації і дуже добре, що тепер є сервіс телемедицини та можливість отримати консультацію досвідченого лікаря з Києва просто не виходячи з дому.

Історія друга 

Мати з дитиною поїхала до Єгипту на відпочинок.
На курорті малюк захворів і жінка викликала лікаря по страховці.
Приїхав місцевий лікар і на поганій англійській мові почав щось пояснювати клієнтці, у якої зі знанням іноземних мов теж було не дуже.
Жінка нічого не зрозуміла і запанікувала… 
На щастя, згадала про телемедицину, ще й вайфай в номері був і вона зателефонувала до Likar Online. Консультант поспілкувався з місцевим лікарем (латиною, адже всі лікарі вчать назви хвороб цією мовою), оглянув дитину по відеозв’язку, попросив поміряти температуру, підтвердив діагноз (отруєння), заспокоїв клієнтку, допоміг розібратися з призначенням місцевого лікаря (назви ліків в різних країнах можуть відрізнятися, але діючі речовини однакові) та зателефонував наступного ранку щоб пересвідчитись, що з дитиною все гаразд.
Клієнтка залишилася дуже задоволена сервісом, сказала, що це дуже їй допомогло.

Третя історія.

Чоловік зателефонував до Likar Online із скаргами на біль у горлі. Лікар уточнив симптоми та порадив звернутися до стоматолога.
Клієнт дуже здивувався – здавалося б, при чому тут стоматолог до горла – але пішов до рекомендованого фахівця, який, дійсно, виявив проблеми з зубами. Біль в горлі була лише “відлунням” зубних нервових закінчень.
Чоловік був дуже вдячний за вчасно надану рекомендацію та сказав, що якби не телемедицина він ніколи б не здогадався піти до стоматолога і втратив би час і гроші на візити до інших лікарів.

Як бачите, ситуації трапляються різні, але фахівці Likar online завжди готові прийти на допомогу, надати кваліфіковану консультацію, або ж просто сказати необхідні слова підтримки та заспокоїти.

Друзі, бажаємо усім шалених зимових свят без неприємних несподіванок! Але, якщо що – ви вже знаєте, куди звертатись 😉

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Що таке фінансовий номер телефону?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

47
На сьогодні в нашій базі 602 555 унікальних телефонних номерів Клієнтів і лише 12 702 фінансових номери. І ми намагаємося, аби Клієнтів із підтвердженими фінанс...
5 хв на читання 47
  • #Лайф-хак від ТАС
  • #ШколаТАС
5 хв на читання
20.10.2021 Читати
Рак молочної залози – боїмось чи боремось?

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

59
Щорічно діагноз “рак молочної залози” чують 16 000 українок, 7 800 з них, на жаль, програють битву з цією недугою. Саме цей різновид раку вже багато десятиліть...
8 хв на читання 59
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
8 хв на читання
19.10.2021 Читати
Підсумки ІІ благодійного забігу “Біг Творить Добро”

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

90
16 жовтня відбувся другий офіційний благодійний забіг від вашої улюбленої страхової компанії TAS Life та Бігового клубу «Рука об руку». Цього разу забіг був пр...
23 хв на читання 90
  • #ЖиттяТАС
  • #ПартнериТАС
23 хв на читання
18.10.2021 Читати
Як сплачувати внески за Договором страхування?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

123
Щоб не потрапити в ситуацію, коли страховий захист не діє саме тоді, коли стає потрібен, дуже важливо сплачувати внески по Договору страхування вчасно ;) Сього...
3 хв на читання 123
  • #Лайф-хак від ТАС
  • #ШколаТАС
3 хв на читання
15.10.2021 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти