Анастасія Ведишева

Чому в страхуванні життя кожен день – це “Чорна П’ятниця”?

5 трендів, що вплинуть на ринок страхування

26.11.2021 655

Мабуть, не всі знають, що феномен Чорної п’ятниці, яка сьогодні вискакує на нас чи не з усіх кутків та спокушає “купи-купи-купи!”, вперше зародився в штаті Філадельфія на початку 60-х років минулого століття.
Є кілька версій появи такої доволі “депресивної” назви і найбільш популярна з них розповідає про шалені затори на дорогах одразу після Дня Подяки, коли американці поспішали на святкові закупи, щоб встигнути затаритись подарунками перед Різдвом і Новим роком.

І виглядало це десь отак.

шалені затори

 

З часом ідея Чорної П’ятниці поширилась по всьому світу та надихнула маркетологів на створення альтернативних акцій типу “Кіберпонеділка” або ж китайського “Дня Холостяка”, який щорічно стартує на платформі Alibaba 11.11 і за розміром прибутку за добу вже давно обігнав навіть такого гіганта як американський Amazon.

 

Всі ці заходи, хоч і називаються по різному, мають спільну мету – стимулювати покупців витрачати гроші 🤑

Та повернемось до теми страхування – підніміть руку, хто читав статті із порівнянням витрат на каву чи Нетфлікс та вартості страхового полісу? На перший погляд, арогумент цілком зрозумілий – в перспективі гроші, які ви щодня витрачаєте на маленькі задоволення, можуть принести набагато більше користі у вигляді накопиченого капіталу чи фінансового захисту.

Однак проблема цього аргументу в тому, що справа взагалі не в ціні.
Адже щороку під час чорноп’ятничної лихоманки люди спустошують свої гаманці не через низьку ціну на товари, а через страх упустити вигідну пропозицію.
Навіть якщо цей кухонний комбайн із знижкою 70% триста років не знадобиться, але ж це 70%, Карл! Завтра вже буде по повній ціні – треба брати!

 

чорна п’ятниця

 

Тож чому в страхуванні життя кожен день – це чорна п’ятниця?

Бо це класний кейс для інтеграції в алгоритм продажів страхових продуктів.
Варто донести до кожного клієнта просту думку – страхування життя ніколи не буде більш вигідною пропозицією, ніж тут і зараз.

Більшість людей вважає, що лайфове страхування – це хоч і корисний, але не обов’язковий продукт, який вони можуть придбати за необхідності в будь який момент.

Однак життя – бентежне і непередбачуване і, як йдеться у відомому вислові: “Дешевше придбати поліс на 10 років раніше, ніж на хвилину пізніше”.

 

чорна п’ятниця

 

Як краще донести необхідність у страхуванні життя тут і зараз?

Покажіть клієнту наочно (наприклад у вигляді таблиці), яку кількість грошей він втрачає з кожним днем-місяцем-роком прокрастинації та відкладання “якось на потім”.

Цей аргумент, так само, як і принцип “Чорної п’ятниці”, вмикає в свідомості клієнтів “синдром втрачених можливостей” і мотивує придбати поліс страхування сьогодні, не чекаючи, поки він коштуватиме дорожче вже завтра.

 

Попереду на нас чекає ще й Кіберпонеділок, тож це додаткова можливість нагадати клієнтам про вартість очікування та про те, що поліс накопичувального страхування – це гарантія, що в майбутньому не доведеться обирати між кавою, Нетфліксом і фінансовим добробутом 😎👌

 

за матеріалами статті “Every Day is Black Friday for Life Insurance

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Перша домедична допомога: знання, що рятують життя

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

811
Вміння надавати першу домедичну допомогу сьогодні дуже актуальне. Хоча, звісно, є відмінності у наданні допомоги непритомній людині в цивільному житті і при бо...
8 хв на читання 811
  • #ЖиттяТАС
  • #ШколаТАС
8 хв на читання
23.02.2022 Читати
Як працює страхування з TAS life. Січень 2022

Наталія Стихальська

TAS Life team

566
Нашу сьогоднішню добірку з трьох найцікавіших виплат за перший місяць 2022 року поєднує валюта страхування, а саме - євро. Подивимось, як працюють такі догов...
9 хв на читання 566
  • #ІсторіїТАС
9 хв на читання
22.02.2022 Читати
Як не помилитися при виборі Вигодонабувачів?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

632
При укладанні договору страхування життя, важливим кроком є вибір Вигодонабувачів. Погодьтеся, дуже важливо, щоб страхову виплату отримала саме та людина, яку в...
6 хв на читання 632
  • #ШколаТАС
6 хв на читання
21.02.2022 Читати
Просто бос чи справжній лідер?

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

555
Пройти по кар’єрній сходинці та зайняти керівну посаду - це мрія багатьох працівників. Однак, заволодівши кабінетом з відповідною табличкою, хтось становиться ...
8 хв на читання 555
  • #Лайф-хак від ТАС
8 хв на читання
18.02.2022 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти