Мабуть, не всі знають, що феномен Чорної п’ятниці, яка сьогодні вискакує на нас чи не з усіх кутків та спокушає “купи-купи-купи!”, вперше зародився в штаті Філадельфія на початку 60-х років минулого століття.
Є кілька версій появи такої доволі “депресивної” назви і найбільш популярна з них розповідає про шалені затори на дорогах одразу після Дня Подяки, коли американці поспішали на святкові закупи, щоб встигнути затаритись подарунками перед Різдвом і Новим роком.
І виглядало це десь отак.
З часом ідея Чорної П’ятниці поширилась по всьому світу та надихнула маркетологів на створення альтернативних акцій типу “Кіберпонеділка” або ж китайського “Дня Холостяка”, який щорічно стартує на платформі Alibaba 11.11 і за розміром прибутку за добу вже давно обігнав навіть такого гіганта як американський Amazon.
Всі ці заходи, хоч і називаються по різному, мають спільну мету - стимулювати покупців витрачати гроші 🤑
Та повернемось до теми страхування - підніміть руку, хто читав статті із порівнянням витрат на каву чи Нетфлікс та вартості страхового полісу? На перший погляд, арогумент цілком зрозумілий - в перспективі гроші, які ви щодня витрачаєте на маленькі задоволення, можуть принести набагато більше користі у вигляді накопиченого капіталу чи фінансового захисту.
Однак проблема цього аргументу в тому, що справа взагалі не в ціні.
Адже щороку під час чорноп’ятничної лихоманки люди спустошують свої гаманці не через низьку ціну на товари, а через страх упустити вигідну пропозицію.
Навіть якщо цей кухонний комбайн із знижкою 70% триста років не знадобиться, але ж це 70%, Карл! Завтра вже буде по повній ціні - треба брати!
Тож чому в страхуванні життя кожен день - це чорна п’ятниця?
Бо це класний кейс для інтеграції в алгоритм продажів страхових продуктів.
Варто донести до кожного клієнта просту думку - страхування життя ніколи не буде більш вигідною пропозицією, ніж тут і зараз.
Більшість людей вважає, що лайфове страхування - це хоч і корисний, але не обов’язковий продукт, який вони можуть придбати за необхідності в будь який момент.
Однак життя - бентежне і непередбачуване і, як йдеться у відомому вислові: “Дешевше придбати поліс на 10 років раніше, ніж на хвилину пізніше”.
Як краще донести необхідність у страхуванні життя тут і зараз?
Покажіть клієнту наочно (наприклад у вигляді таблиці), яку кількість грошей він втрачає з кожним днем-місяцем-роком прокрастинації та відкладання “якось на потім”.
Цей аргумент, так само, як і принцип “Чорної п’ятниці”, вмикає в свідомості клієнтів “синдром втрачених можливостей” і мотивує придбати поліс страхування сьогодні, не чекаючи, поки він коштуватиме дорожче вже завтра.
Попереду на нас чекає ще й Кіберпонеділок, тож це додаткова можливість нагадати клієнтам про вартість очікування та про те, що поліс накопичувального страхування - це гарантія, що в майбутньому не доведеться обирати між кавою, Нетфліксом і фінансовим добробутом 😎👌
за матеріалами статті "Every Day is Black Friday for Life Insurance