Друзі, ми продовжуємо рубрику «Центром обслуговування Клієнтів у Viber.
» та сьогодні розповімо, як ми спілкувались ізАдже, як Вам вже відомо, вчора ми анонсували, що стали ближчими до Клієнтів, бо відтепер Ви можете задавати питання, відправляти документи та отримати кваліфіковану консультацію у мобільному додатку Viber за номером телефону:
✅
✅ з-за кордону
по Україні
Спочатку ми відкрили додаток Viber та обрали в меню “Додати контакт“, де ввели номер телефону, вказаний вище і нажали “Зберегти“.
Після цього можна натискати “Безкоштовне повідомлення” та писати питання, що Вас цікавить.
Через хвилину ми вже отримали відповідь від оператора Ольги, якій окрема подяка від нас за оперативні відповіді на наші питання 🙂
В цілому наш діалог тривав 20 хвилин, впродовж яких ми отримували відповіді на всі наші питання, що були доволі різноманітними (сподіваємось, в нашій креативності Ви не сумніваєтесь 😉 Та на всі ми отримали кваліфіковану, а головне – швидку – відповідь!
Отже, якщо Ви інтроверт або просто надаєте перевагу письмовому спілкуванню, рекомендуємо скористатися новою послугою від СК «ТАС». А свої враження пишіть нам у Facebook
І якщо чесно, відповідь від СК «ТАС» ми отримали набагато швидше, ніж від деяких наших подруг… 😉
ПН – ПТ: з 8 до 19
СБ: з 10 до 17
НД: вихідний

t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial
Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram –