Стаємо ближче – спілкуємось у Viber!

Перевірено на власному досвіді
TAS life team
TAS life team 02.03.2018

Друзі, ми продовжуємо рубрику «Перевірено на власному досвіді» та сьогодні розповімо, як ми спілкувались із Центром обслуговування Клієнтів у Viber.

Адже, як Вам вже відомо, вчора ми анонсували, що стали ближчими до Клієнтів, бо відтепер Ви можете задавати питання, відправляти документи та отримати кваліфіковану консультацію у мобільному додатку Viber  за номером телефону:

 

✅ 096 2 500 117 по Україні
✅ +38 096 2 500 117 з-за кордону

 

Спочатку ми відкрили додаток Viber та обрали в меню “Додати контакт“, де ввели номер телефону, вказаний вище і нажали “Зберегти“.
Після цього можна натискати “Безкоштовне повідомлення” та писати питання, що Вас цікавить.

Через хвилину ми вже отримали відповідь від оператора Ольги, якій окрема подяка від нас за оперативні відповіді на наші питання 🙂
В цілому наш діалог тривав 20 хвилин, впродовж яких ми отримували відповіді на всі наші питання, що були доволі різноманітними (сподіваємось, в нашій креативності Ви не сумніваєтесь 😉 Та на всі ми отримали кваліфіковану, а головне – швидку – відповідь!

Отже, якщо Ви інтроверт або просто надаєте перевагу письмовому спілкуванню, рекомендуємо скористатися новою послугою від СК «ТАС». А свої враження пишіть нам у Facebook

І якщо чесно, відповідь від СК «ТАС» ми отримали набагато швидше, ніж від деяких наших подруг… 😉

Нагадаємо Вам режим роботи он-лайн консультації:
ПН – ПТ: з 8 до 19
СБ: з 10 до 17
НД: вихідний


 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет