Наталія Стихальська

Майже рік сервісу “чек-ап від Сінево”

результати, досвід, враження та ложка дьогтю

09.09.2021 173

У жовтні минулого року ми разом із лабораторіями Сінево запустили для наших клієнтів, власників програми «Doctor TAS», медичний сервіс.
Однак з усіх розісланих запрошень лише 15% клієнтів скористалися цією пропозицією.
Ми вирішили розібратися, в чому ж справа, та запитати безпосередньо у користувачів цієї послуги їх враження щодо сервісу.

Що це за сервіс?

Нагадаємо – суть цього сервісу полягала у профілактичному обстеженні організму. В цьому випадку ми робили акцент на своєчасній діагностиці.
Адже профілактика – це завжди краще, ніж лікування.
А ще обстеження, яке ви зможете зробити за рахунок Компанії – або ж, як його ще називають, чек ап – допомагає:

1. Зрозуміти стан власного здоров’я, або здоров’я вашої дитини.
2. Виявити на ранніх стадіях онкологічні або серцево-судинні захворювання та почати своєчасне лікування – а це 90% успіху в повноцінному одужанні.

В залежності від пакету програми, яку придбав клієнт, він мав змогу пройти обстеження у трьох напрямках:

Для пакету «Україна» – жіноча, чоловіча онкологія.
Для дітей – загальний аналіз крові.
Консультація профільних лікарів чи сімейного лікаря за результатами аналізів.

Для пакету «Україна +» – на вибір один із трьох варіантів для дорослих – жіноча/чоловіча онкологія або обстеження гормонів та антитіл щитовидної залози або аналізи показників здоров’я серця.
Для дітей – аналіз крові та аналіз сечі. Консультація профільних лікарів чи сімейного лікаря за результатами аналізів.

Для пакету «Весь Світ» – один із двох варіантів для дорослих: жіноча/чоловіча онкологія або обстеження гормонів та антитіл щитовидної залози ТА аналізи показників здоров’я серця (тобто, можна здати два лабораторних обстеження).
Для дітей – аналіз крові, аналіз сечі та інші важливі показники. Консультація профільних лікарів чи сімейного лікаря за результатами аналізів.

Почитати більше про чек-ап від Сінево можна ще й за цим посиланням

Мій власний досвід

Особисто я є клієнтом компанії за цим продуктом із моменту створення програми «Доктор ТАС». З власного досвіду можу сказати, коли з’явилася така можливість – одразу вирішила нею скористатися. Адже пропагую профілактичну діагностику серед усіх )
Коли мені прийшло повідомлення у Viber, я перейшла у чат-бот, обрала місто та пакет обстежень. Готово! Мені прилетіло повідомлення, що моє замовлення оформлено і до такого-то числа я маю пройти діагностику.

Я вирішила не відкладати у «довгий ящик» і вже в понеділок (sms я отримала у п’ятницю) пішла зранку у відділення Сінево біля нашого офісу. Я обрала онкомаркери.
Чому? Тому що профілактичну діагностику організму я проходжу раз на рік, включаючи обстеження і серця і щитоподібної залози. А ось онкомаркерів у мене в обстеженні немає. Тому в моєму випадку вибір очевидний.
Вся процедура зайняла до 20 хвилин. Дівчатам можу сказати, що якщо оберете для себе цей аналіз, то приготуйтеся трішки потерпіти, бо схоже на візит до гінеколога. Однак все проходить дуже швидко. Як-то кажуть: «П’ять хвилин позору і ти в дамках»! 🙂
Особисто мені все було просто та зрозуміло.

Але процент клієнтів, які скористалися, не дуже великий. Тож стало цікаво «чому?», бо з власного досвіду – ніби все «ясно-понятно».
Я запитала у своїх колег та клієнтів із-зовні, які теж є клієнтами компанії за цією програмою, щоб вони поділилися власними враженнями щодо цього сервісу. Ось який зворотній зв’язок я отримала.

Чому Ви вирішили скористатися цим сервісом?

або Портрет Клієнта

Після відповіді на це питання ми отримали наступний перелік характеристик нашого Клієнта, який скористався сервісом. Це люди, які:

• дбають про власне здоров’я та здоров’я дітей, щороку проходять профілактичні обстеження,
• лояльні до пропозицій від TAS Life: користуються новинками, які пропонує компанія,
• цікаві до усіх нових сервісів.

Чи сподобалось вам обслуговування?

або «ложка дьогтю в бочці з медом»

Сервісом у самій лабораторії опитані клієнти були задоволені.
Однак і тут просочилася ложка дьогтю: цього літа відбувся технічний збій у програмі в лабораторіях. І ті клієнти, які звернулися до лабораторії в цей період, стикнулися із тим, що працівники лабораторії просили оплатити вартість аналізу. Хоча це обстеження було вже оплачено TAS Life. Неприємна ситуація, погоджуємось!
При зверненнях клієнтів до компанії, ми звичайно врегульовували це питання і клієнт отримував сервіс безкоштовно. Однак, «осад» залишився.

Хочемо тут звернутися саме до цих Клієнтів і сказати, що приносимо вибачення за незручності та робимо все, аби процес надання додаткових сервісів був ідеальним у майбутньому. Дякуємо Вам за розуміння!

Щоб Ви порадили вдосконалити?

або Запорука класного сервісу у майбутньому

Тут ми отримали ряд побажань, які вже передали і нашому партнеру, і спеціалістам у нашій компанії. Тому будемо вдосконалюватись.
Ми отримали такий зворотній зв’язок:

• комунікація із партнером, щоб уникнути ситуації із технічним збоєм та вчасно реагувати на подібні сигнали;
• альтернатива у записі чат-боту;
• перевірка технічних характеристик при розсилці.

Ми вдячні за Ваші відгуки, адже таким чином ми можемо вдосконалити не лише власний сервіс, але і допомогти нашим партнерам.
Наступний наш крок – будемо опитувати тих, хто не пішов на обстеження. Чого не вистачило та при яких умовах клієнти би скористалися. Результатами поділимось!

Ставте лайки та підписуйтесь на розсилку нашого блогу, аби не пропустити продовження.

Який досвід був у вас? Пишіть в коментарях, будемо раді почути.
Маєте запитання? Не вагайтесь ставити їх в коментарях до цього блогу, або ж приватно – в месенджер нашої сторінки Facebook, у чат-бот Viber (096 250 01 17) чи телефонуйте до нашого Контакт центру 044 537 37 40.

Нижче додамо ще кілька відгуків від клієнтів, які пройшли чек-ап від Сінево

Роман Бабич, м. Київ:

Завдяки TAS Life у нас захищена вся сім’я, тож комплексна пропозиція пройти конкретні обстеження стала класним бонусом. Так як ми намагаємося щорічно перед школою обстежувати дітей, нам була надана пропозиція підтвердити, що все гаразд зі станом здоров’я також і у нас з дружиною у передовій лабораторії.
Після отримання відповідних sms-повідомлень ми усією сім’єю обрали зручну для нас локацію, в якій ми змогли всі разом одночасно і дуже швидко пройти всі прогарантовані обстеження. На жаль, в лабораторії не були готові до данного процесу, бо місцеві працівники, не були в курсі даного виду процедури, тому довелося почекати проведення гарантій оплати від компанії TAS Life. Як тільки усі питання були узгоджені саме обстеження пройшло на вищому рівні.
Я порадив би разом з можливістю обрання обстеження за пакетом гарантій, також мати можливість підтвердження часу і місця безпосередньо від обраної локації медичного центру, щоб відвідувачі та клієнти не витрачали час на очікування проведення вже прогарантованої послуги.

Олена Бардюк, м. Київ:

Ми із дочкою зраділи такій можливості пройти обстеження за рахунок компанії. Тому користуватися цим сервісом чи ні питання не стояло)
Нам все сподобалось. Єдине, що не вдалося з першого разу перейти за посиланням, бо воно виявилося неповним. Ми звернулися до компанії і питання було вирішено в найкоротший термін.
Побажання на майбутнє до компанії – перевіряти розсилку повідомлень, щоб не отримувати незадоволені відгуки від Клієнтів.

Оксана Залепська, м. Херсон:

Спочатку вирішили спробувати як працює новий сервіс від компаніі. Пройшли реєстрацію, обрали потрібний пакет, скористалися послугою. Все просто і зрозуміло. Дуже сподобалось! З‘явилася нагода кожен рік контролювати свої онко маркери з допомогою компанії ТАС Лайф і Лабораторії Сінево.
Раджу кожному знайомому і клієнту, програму Доктор ТАС та корисний і зручний сервіс від Сінево! Дуже дякую 🙂

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Які дистанції доступні під час благодійного забігу 9 жовтня?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

30
Осінь – чудовий час для добрих справ. І вже дуже скоро – 9 жовтня – відбудеться наш благодійний забіг на підтримку Клубу «Рука об Руку». Його мета - зібрати к...
2 хв на читання 30
  • #ПартнериТАС
2 хв на читання
22.09.2021 Читати
“Захист від COVID-19”. Нова корпоративна програма від TAS life

Олена Бардюк

Олена Бардюк

96
В очікуванні чергового локдауну все більше українців роздумують про захист своїх фінансів. Тож наразі конче необхідно подумати про те, яким чином на бюджеті род...
8 хв на читання 96
  • #Страхування для бізнесу
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
8 хв на читання
21.09.2021 Читати
Алергія: правда та міфи

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

58
Поговоримо сьогодні про алергію - причину свербіжу, чхання, закладеного носу, а то й більш сумних наслідків - від вимушеного розлучення з домашнім улюбленцем до...
6 хв на читання 58
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
6 хв на читання
20.09.2021 Читати
Про чітміл.

Михайло Холоділін

Михайло Холоділін

83
Чітміл (з англ. cheat meal - "шахраювати з їжею") - одне з планових порушень дієти. Суть чітміла в тому, що ви можете в заздалегідь запланований день побалуват...
4 хв на читання 83
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
4 хв на читання
17.09.2021 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти