TAS life team
TAS Life team

Хроніки Likar Online

Історії про те, як телемедицина рятує здоров'я і навіть життя...

25.08.2020 119

Маємо для вас нові цікаві історії про те, як працює сервіс телемедицини Likar online.
Навіть якщо ситуація не зовсім стандартна – фахівці сервісу зроблять усе можливе, щоб допомогти! Тож не вагайтесь звертатись за допомогою, якщо що 😉

 

Історія 1

Серед користувачів Likar Online багато молодих мам.
Наприклад, однією з постійних клієнток сервісу стала молода мама, в якої наприкінці зими цього року народився первісток.
Перші місяці життя дитини випали якраз на карантин, що було введено через поширення пандемії короновірусу в країні.

Перша дитина, багато переживань… У мами постійно виникали занепокоєння щодо стану немовляти, але йти до місцевої поліклініки вона теж не хотіла, щоб не наражати себе і дитину на ще більшу небезпеку – контакт з маловідомим вірусом.

Одного разу в дитини вночі піднялася температура, жінка викликала швидку, але та не приїжджала. Саме тоді вона згадала, що має річну підписку на користування Likar Online. Одразу звернулася до чергового лікаря, розказала про симптоми.
За результатами консультації лікар зробила висновок, що в дитини ріжуться зубки, і надала рекомендацій, що робити та які ліки можна приймати.
Через декілька годин лікар зателефонувала ще раз, щоб переконатися, що з дитиною все добре. З того разу мама зрозуміла, що хвилюватися більше немає причин, оскільки тепер вона має надійного помічника – сервіс, до якого можна звернутися у будь-який час і отримати відповіді на усі питання, що виникають з приводу стану здоров’я малюка, а також рекомендації щодо догляду за дитиною, щеплень, прикорму тощо.

 

Історія 2

Під час опитування з приводу якості обслуговавання одна клієнтка дуже дякувала Likar Online, бо сервіс допоміг їй в ситуації з власною донькою підлітком.

У дитини було викривлення хребта, проте вона ніяк не погоджувалася звернутися до спеціаліста для вирішення цієї проблеми. Натомість якось дівчина побачила рекламу універсального корсету, який, як повідомлялося, допомогає всім. Мовляв, купуєш і отримуєш гарантований результат.

Мати ледь вмовила доньку звернутися хоча б за онлайн-консультацією до Likar Online.

Лікар сервісу одразу сказав, що його дуже непокоїть вже саме поняття «універсальний корсет», оскільки такі речі мають робитися на замовлення з урахуванням багатьох факторів, в тому числі індивідуальних фізіологічних особливостей людини.

Лише почувши це на власні вуха під час відеозв’язку з лікарем, дівчина таки зрозуміла, що їй потрібно йти на прийом до спеціаліста, і лише після певних обстежень вирішувати, чи робити замовлення на індивідуальне виготовлення корсету.

 

Історія 3

Дівчина-фотограф поїхала до Німеччини, щоб провести зйомку вуличного концерту.

Але з погодою не пощастило – раптом пішов сильний дощ і дівчина промокла до нитки, але мала працювати до самого закінчення шоу.
Діставшись готеля, зрозуміла, що застудилася, та ліків з собою, на жаль, не брала, бо їхала лише на півтора дні.
Тож пішла до найближчої цілодобової аптеки, сподіваючись на те, що зможе поспілкуватися англійською, адже німецькою не володіє. Проте ні в першій, ні в другій аптеці працівники англійської не знали…
Річ у тім, що готель дівчини знаходився не в туристичному центрі, а в недорогому районі на околоці міста. Повернувшись до номеру, де був Wi-Fi, дівчина зв’язалася через Likar Online з черговим терапевтом і запитала, що їй робити у цій ситуації – з ранку літак, а стан зовсім незадовільний. Лікар написала дівчині в чаті назви німецьких препаратів, які можна придбати на перший час, щоб швидко зняти симптоми і полегшити самопочуття, при цьому не витрачати великі гроші. І також розповіла, що саме з потрібно буде купити одразу, як прилетить додому, щоб вилікуватися якомога швидше.

Так, показавши назву препаратів на екрані мобільного телефону в одній з аптек, де вже була, дівчина придбала і прийняла ліки, а вже з дому залишила теплий відгук про допомогу лікаря сервісу, яка виявилася на той час дуже доречною.

 


А якщо хочете дізнатись про цей сервіс все та трохи більше, читайте цей блог

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

Алергія: правда та міфи

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

8
Поговоримо сьогодні про алергію - причину свербіжу, чхання, закладеного носу, а то й більш сумних наслідків - від вимушеного розлучення з домашнім улюбленцем до...
6 хв на читання 8
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
6 хв на читання
20.09.2021 Читати
Про чітміл.

Михайло Холоділін

Михайло Холоділін

55
Чітміл (з англ. cheat meal - "шахраювати з їжею") - одне з планових порушень дієти. Суть чітміла в тому, що ви можете в заздалегідь запланований день побалуват...
4 хв на читання 55
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
4 хв на читання
17.09.2021 Читати
Як працює страхування з TAS life. Серпень 2021

Михайло Холоділін

TAS Life team

117
Є таке правило стосунках - без різниці ділових чи особистих - дивитись не на слова, а на справи. Можна запевняти “Да я заради тебе - хоч зірку з неба!”, а по...
8 хв на читання 117
  • #ІсторіїТАС
8 хв на читання
16.09.2021 Читати
Чому відмовила страхова компанія?

Наталія Кочешкова

Наталія Кочешкова

220
Ви звернулись за виплатою до страхової компанії, а отримали відмову? Неприємно... Але давайте розбиратися! Навіть благодійні організації не можуть допомогти в...
3 хв на читання 220
  • #ШколаТАС
3 хв на читання
15.09.2021 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти