Наталія Стихальська

Що таке страховий випадок?

04.08.2021 1028

Напевно, всі пам’ятають фразу із кінофільму «Діамантова рука»: «Йшов, підсковзнувся, впав, прийшов до тями – гіпс!»
Так-так, це є страховим випадком. І якби головний герой Семен Семенович Горбунков був застрахований, то однозначно отримав би виплату.

Що входить в поняття «страховий випадок»?

Зазвичай вважають, що страховий випадок – це страхування від нещасного випадку. Та чи так це насправді? Давайте більш детально розглянемо, що входить в поняття «страховий випадок».
Згідно Правил добровільного страхування життя:
Страховий випадок – подія, що передбачена договором страхування життя та сталася протягом його дії, із настанням якої виникає обов’язок страховика здійснити страхову виплату страхувальнику, застрахованій особі або іншій третій особі.
Простими словами: це подія, при настанні якої Клієнт або його родина отримує грошову компенсацію.

Які можуть бути види страхових випадків?

Події можуть бути як приємними, так і не дуже.
До приємних подій ми можемо віднести таке поняття як «дожиття», тобто коли Клієнт дожив до певної події, яка була визначені у договорі. Це може бути:

Вік (наприклад, у пенсійних програмах 50, 60, 80 років або у дитячих до повноліття), тобто досягнення визначеного віку у договорі буде вважатися страховим випадком за яким Компанія буде здійснювати виплати. Наприклад, за пенсійним Договором страхування – це ануїтетні виплати протягом певного строку або довічно. А у дитячих програмах – одноразова виплата на оплату навчання. Може бути і ануїтет протягом 5 років;
Строк (наприклад, 10, 15, 20 років). Тобто через визначений строк Клієнт отримує свій накопичений капітал;
Визначена подія (шлюб, вступ до навчального закладу, народження дитини, вимушена втрата основного місця роботи тощо (остання, правда не з дуже приємних).

 

Що таке страховий випадок

До неприємних подій ми можемо віднести наступні:

• Травми;
• Хірургічні втручання;
• Госпіталізацію;
• Виклик швидкої допомоги;
• Хвороби;
• Встановлення інвалідності 1-3 групи;
• Настання Критичних захворювань;
• Втрата життя.

Ці події можуть відбутися як внаслідок нещасного випадку, так і внаслідок хвороб.
Розрізняють також поняття основні страхові випадки та додаткові.
Договір страхування життя не може існувати, якщо у ньому немає такого страхового випадку, як Втрата життя.
До основних страхових випадків ми відносимо наступні:

• Дожиття;
• Втрата життя.

До додаткових – усі інші, такі як тимчасова втрата працездатності (травми), настання критичних захворювань, стійка втрата працездатності (Інвалідність) та інші.
В кожній програмі страхування передбачено конкретний перелік основних та додаткових страхових випадків. І якщо основні обов’язково мають бути у Договорі, то додаткові Ви можете обрати в залежності від того, що потрібно власне Вам або Вашому Клієнту.

страховий випадок

Що робити при настанні страхового випадку?

Якщо із Вашим Клієнтом трапився страховий випадок, йому необхідно виконати ряд простих дій:

  • Повідомити будь-яким зручним способом про цей випадок до Страхової Компанії.
    Ось перелік способів:
    1. Зателефонувати до нас на інформаційну лінію 044 537 37 40.
    2. Надіслати повідомлення через сайт. Ось за цим посиланням або натиснувши на Головній сторінці сайту розділ «Страхова подія».
    3. Написати нам у месенджери у Facebook/Instagram.
    4. Написати у чат-боти у Viber (096 250 01 17) або Telegram (@InsuranceTASLife_bot).
  • Зібрати та надати пакет документів.
    Перелік документів Клієнт отримає або у відповідь на своє повідомлення на сайті на вказану ним електронну пошту, або ж при телефонному дзвінку чи спілкуванні через чат бот.
  • Отримати виплату на реквізити, вказані у заяві на виплату.

Скільки часу розглядається страховий випадок та як швидко Клієнти отримують виплату?

65% усіх виплат ми здійснюємо протягом 24 годин з моменту звернення Клієнта до компанії та наданні пакету документів. Про те як швидко отримати виплату, можна також почитати у цьому блозі.

А ось про те, яка різниця між страховим випадком та страховим ризиком та як здійснюються виплати за кожним випадком з переліку, ми з вами розглянемо у наступних наших статтях.

Пишіть, про що Ви б хотіли дізнатися, у коментарях та ми обов’язково підготуємо для вас цю інформацію.
Всім гарного настрою!

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

ТОП-5 сервісів з телемедицини

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

38
Пандемія дала серйозний поштовх для розвитку нових способів діагностики та лікування. Ще не так давно онлайн медицина не користувалася попитом, але за останні ...
5 хв на читання 38
  • #Лайф-хак від ТАС
  • #ТАС_про_ЗДОРОВ'Я
5 хв на читання
19.01.2022 Читати
Як працює страхування з TAS life. Грудень 2021

Наталія Стихальська

TAS Life team

112
Фінансові консультанти підтвердять - часто на пропозицію придбати накопичувальний поліс страхування життя можна почути у відповідь “А звідки я знаю, що страхова...
6 хв на читання 112
  • #ІсторіїТАС
6 хв на читання
18.01.2022 Читати
Пенсійне забезпечення у 2022 році, або як збільшити розмір майбутньої пенсії

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

300
Напевно, найбільш обговорюваною темою року, що минув, була пенсійна реформа та впровадження накопичувальної пенсії. Наш уряд обіцяє впровадження другого рівня...
7 хв на читання 300
  • #ШколаТАС
7 хв на читання
17.01.2022 Читати
Локус контролю, або “Хто винен?”

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

143
Пропонуємо поговорити сьогодні про одну з найважливіших характеристик особистості, яка впливає на наше ставлення до оточуючого світу (включаючи і відношення до ...
5 хв на читання 143
  • #Лайф-хак від ТАС
5 хв на читання
14.01.2022 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти