Кожен з нас, купуючи страховку, сподівається, що вона ніколи йому не знадобиться…
Але не будемо такими категоричними. Однією із наших найбільших статей виплат є абсолютно радісний привід – виплата капіталу, накопиченого протягом дії договору. Ця виплата здійснюється після завершення дії договору страхування та складається із страхової суми та бонусів.
Окрім цього, приводом для отримання виплати, в залежності від умов страхування, може бути отримана травма, діагностована хвороба, встановлення інвалідності або навіть втрата життя.
У будь-якому випадку, яким би не був привід для звернення у страхову компанію – виплату хочеться отримати швидко та без мороки.
І тут в нагоді вам можуть стати 5 наших порад.
Порада перша.
Одразу повідомте страхову компанію про подію.
Зробити це може будь-хто та будь-яким чином – телефоном, поштою, через месенджери або сповістивши свого фінансового консультанта. Це дозволить вчасно отримати якісну консультацію та чітку інструкцію, як діяти далі.
Порада друга.
Розберіться, хто є Вигодонабувачем.
Тим більше, що це просто. Вигодонабувач – це той, хто має право на виплату. Відкриваємо договір, знаходимо розділ «Вигодонабувачі», там все і зазначено 😉
Важливо, щоб в страхову компанію із заявою звернулась саме та особа, яка повинна отримати виплату.
Порада третя.
Зберіть правильний та повний пакет документів.
Якби нудно це не звучало, але будь-яка фінансова операція, яку здійснює страхова (та й будь-яка інша) компанія повинні бути підкріплені належними документами. Це важливо, це неминуче і це просто.
В залежності від події, що сталася – страхова компанія надає перелік документів, із вимогами до їх оформлення. Дотримання такої інструкції дозволить без помилок і з першого разу надати все, що необхідно страховику і для прийняття рішення, і для здійснення виплати.
Порада четверта.
Ще трохи про документи.
З 1 січня 2021 року в Україні діють нові правила фінансового моніторингу. Це означає, що при отриманні страхової виплати слід бути готовими до заповнення додаткових анкет та надання підтверджуючих документів. Так, це не зручно, але закон – є закон.
Отже, додаткову анкету, у разі необхідності можна отримати в страховій компанії. Зі свого боку – надавайте правильно завірені копії своїх документів. На кожному розвороті паспорту, ID картки, свідоцтва про народження дитини та довідки про присвоєння ІПН – необхідно написати: «Копія вірна», дату, ПІБ та власний підпис.
Порада п’ята.
Зверніться до представників TAS life у вашому місті із зібраними документами за страховим випадком. Це дозволить нам оперативно їх опрацювати та прийняти рішення. У разі відсутності додаткових питань – ви отримаєте виплату протягом одного робочого дня.
Для звернень за виплатою накопиченого капіталу – також є можливість, відкривши рахунок у наших банках-партнерах, в той же день отримати на нього виплату.
Отож, здоров’я – це власна відповідальність кожного, але страховка дає відчуття безпеки та захищеності у складних ситуаціях.
Страхуйтеся, бо ви того варті! 😉