Страхова подія Оплата Viber бот Email
#ШколаТАС

Обличчя Компанії в соцмережах

Анастасія Ведишева
03.02.2021
8хв
934
0
Сьогодні ми вирішили поговорити із вами про обличчя нашої Компанії у соціальних мережах.
Адже навряд чи потрібно довго пояснювати, чому так важливо, щоб усі джерела, що так чи інакше презентують офіційну позицію TAS life, виглядали гідно, актуально та були максимально зручними для наших Клієнтів.
Ми провели аналіз сторінок і груп у Facebook, що присвячені діяльності регіональних представництв TAS life, а також наших партнерів, які публікують інформацію стосовно діяльності нашої Компанії.
Виходячи із зібраного матеріалу, ми зібрали кілька порад, що допоможуть коректно представляти інформацію вашим підписникам, а також ефективно рекламувати ваші послуги.Компанія в соцмережах

Сторінка чи група?

Соціальна мережа Facebook пропонує користувачам дві форми об’єднання за інтересами: сторінки (пабліки) або ж групи.

Різниця така:

Сторінка — те, на оновлення чого ви усвідомлено підписуєтесь, щоб читати певні новини чи бачити пропозиції бізнесу.
Група — це спільнота, куди вас можуть додати. Всі учасники (не тільки адмін чи автор) мають право постити оновлення сюди. Як правило, це інформаційні ресурси для місцевих жителів, закриті спільноти за будь-якими інтересами (в’язання, психологія, котики, подорожі), гумористичні чи політичні ресурси тощо).

Основні переваги сторінки компанії перед групою наступні:

  • Статистика активності підписників, завдяки якій можна відстежити ефективність діяльності сторінки;
  • Можливість просувати сторінку за допомогою вбудованих інструментів реклами, налаштовувати таргетинг для залучення конкретних категорій Клієнтів;
  • Можливість підключення різних віджетів і додатків (відео, кнопка «Перейти на сайт», «Зв'язатися з нами»);
  • Є опція «Відгуки» та рейтинг.
  • Використання в обкладинці (шапці) сторінки назви і логотипу компанії, контактного телефону, реклами послуг та іншої інформації для залучення уваги Клієнтів.

Виходячи з цього, ми радимо створювати саме сторінку вашого регіонального представництва.
Зробити це можна за посиланням facebook.com/pages/creation.
Якщо ви вже є власником або адміністратором групи з невеликою кількістю учасників, то рекомендуємо створити нову сторінку та запросити своїх підписників перейти туди.

сторінка вашого регіонального представництва

Як оформити?

Власників та адміністраторів сторінок просимо звернути увагу на наступні моменти налаштувань і заповнення своїх сторінок і привести їх у належний вигляд, відкоригувавши згідно з рекомендаціями:

  1. Регіональним представництвам радимо уніфікувати назву сторінки згідно шаблону: TAS life [назва міста]
    (поміняти назву можна, у вкладці Інформація -> Загальна -> Ім'я -> Редагувати). Такий крок дуже спростить пошук потрібного представництва у Фейсбуці.
  2. У розділі Інформація заповнюємо також поля: телефон, місто, адреса, години роботи.
  3. В полі Сайт розміщуємо посилання на офіційний сайт Компанії - https://taslife.com.ua/. Також рекомендуємо завжди перевіряти посилання, які ви публікуєте – чи вони активні.
  4. Для аватарки використовуємо картинку з актуальним логотипом Компанії. На обкладинку (шапку) сторінки розміщуємо зображення хорошої якості, відповідне тематиці сторінки, що містить назву Компанії і міста, допускається також розміщення номера контактного телефону. Розмір зображення для обкладинки - 820 на 312 пікселів, оптимальний формат - PNG, також можна JPG. Перевірте, щоб обкладинка однаково гарно виглядала і з комп’ютера, і з мобільних девайсів, які дещо обрізають обкладинку по краях.

Чого треба уникати при наповненні сторінки?

  • Розміщення / перепостів публікацій рекламного характеру, що пропонує сторонні товари або послуги.
  • Публікаціі фотографій працівників Компанії, які можуть нашкодити їхньому іміджу / репутації.
  • Розміщення публікацій некоректного / образливого змісту.
  • Ігнорування коментарів користувачів Facebook або відгуків Клієнтів. Потрібно заохочувати зворотний зв'язок і вести спілкування у максимально коректній і поважній формі.
  • Розміщення тільки інформаційних публікацій (репост новинних сторінок і т.п.), адже основна мета сторінки - доносити до потенційних та існуючих Клієнтів інформацію про наші продукти та послуги. В ідеалі, співвідношення інформаційних постів і постів, що «продають» повинно бути 50/50.

Також окремо нагадаємо, що комунікацію із Клієнтами на сторінках, які брендовані логотипом нашої Компанії, потрібно вести виключно українською мовою.

публікації

Кілька порад, щодо оформлення публікацій:

Роблячи перепост публікації з офіційної сторінки TAS life, переконайтесь, що зберігся і текст, і фото/відео (часто під час репосту публікації із відео, копіюють лише посилання на відео, втрачаючи текст).

Обирайте завжди якісні фото, уникайте картинок поганої якості, з захисними написами (є на картинках, які потребують того, аби ви їх придбали). Безкоштовні фото гарної якості можна знайти, на приклад, на сайті freepik.com.

Для оформлення публікацій дуже зручно користуватися зовнішніми сервісами, наприклад, Сrello або Сanva, але зверніть увагу, що не весь контент та інструменти доступні у безоплатній версії.

Не зловживайте смайлами та спеціальними символами і завжди вичитуйте пост перед публікацією на помилки або опечатки.

Рекомендуємо Вам також ознайомитися із правилами площадки Facebook.

 

Вдалих Вам публікацій та вдячних Клієнтів!

 Компанія в соцмережах

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram - t.me/TASlife, нашу сторінку в Instagram - www.instagram.com/taslifeofficial/ та на нашу сторінку у Facebook - facebook.com/taslifeofficial

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Може бути цікаво

Стаття як працює ТАС-Лікар?
Страхові виплати
1
69
Як працює програма “ТАС-Лікар”?
Ми продовжуємо розповідати вам реальні історії наших виплат – і цього разу пропонуємо розібрати цікавий кейс за програмою “ТАС-Лікар”. Наше знайомство з Клієнтом відбулося в січні 2021 року, коли 56-річний чоловік оформив для себе програму “Доктор ТАС” (так називався попередник “ТАС-Лікаря”). Влітку того ж року в чоловіка був діагностований рак кишківника і ми взялися за […]
Читати далі
Стаття Як оплатити страховку ТАС Лайф через монобанк
Спеціальні рубрики
12
169
А страховку TAS Life оплатити mono?
Ваша улюблена страхова компанія та її фанТАСтичний партнер – monobank – придумали, як зробити життя наших спільних Клієнтів більш комфортним! Відтепер у вас є можливість сплачувати страхові внески за будь-яким договором TAS Life через улюблений додаток mono. Та про все по порядку! Що саме змінилось? Раніше наші Клієнти могли сплатити внески: на сторінці “Оплата” на […]
Читати далі
Стаття ТАС-Пенсія
Все про пенсію
2
620
Рекордна виплата за програмою “ТАС-Пенсія”
В цю середу ми зробили виплату за програмою “ТАС-Пенсія” і наразі це наша найбільша виплата з початку року. Але не тільки через велику суму ми вирішили розповісти вам про цей кейс. А ще й тому, що він гарно ілюструє, як працюють пенсійні страхові продукти.   В 2019 році до нас звернулась 70-річна Клієнтка із бажанням […]
Читати далі
Стаття страхова компанія John Hancock
Спеціальні рубрики
5
297
7 запитань до компанії John Hancock
Всесвітньо-відома американська страхова компанія John Hancock, що є засновницею нашого партнера – страхового пулу IGP, зібрала на своєму сайті найбільш часті запитання, на які їм доводилось відповідати протягом своєї роботи. Впевнені, багатьом нашим читачам також буде цікаво дізнатись на них відповідь. Також ми додали від себе корисні підказки, що допоможуть зорієнтуватись в страхових продуктах та […]
Читати далі
Стаття Елізабет Голмс
Спеціальні рубрики
8
165
Theranos: Від революції в медицині до краху афери
Якщо ви вперше чуєте ім’я Елізабет Голмс чи назву її компанії Theranos – сідайте зручніше, бо це одна з найцікавіших історій злету та падіння за останні десятиліття.   Злет… Американка Елізабет Голмс вже від народження отримала величезний бонус для вдалого старту в житті. Народилась у Вашингтоні в заможній та впливовій родині – її батько був […]
Читати далі
Стаття Рамка фінансовий хомпетентностей для 10-12 класів
Для батьків
15
206
Рамка фінансових компетентностей для дітей 16-18 років
Це останній розділ, присвячений Рамці фінансових компетентностей для дітей та молоді. Перші три можна передивитись за цими посиланнями: Дошкільнята Діти 6-10 років Підлітки 11-15 років А цього разу мова піде про її найстаршу вікову групу – учнів 10-12 класів. Тут ми пропонуємо зупинитись на такому понятті, як профільна середня освіта. Адже саме так, згідно нового […]
Читати далі
Стаття Як працює страхування життя
Для батьків
1
377
Як працює страхування життя – або “подарунок з відстрочкою”
Вчора ми здійснили одну цікаву виплату, а вже сьогодні – розповідаємо про це в нашому блозі. Цікава вона тим, що на її прикладі можна показати, як в страхуванні життя працюють одразу декілька факторів. Отже, все почалось у 2014 році, коли мешканка Кривого Рогу застрахувала свою 11-річну дочку 27 лютого, прям у день її народження, зробивши […]
Читати далі
Стаття Рамка фінансових компетентностей для дітей 11-15 років
Для батьків
13
227
Рамка фінансових компетентностей для дітей 11-15 років
Це передостанній блог з серії, яка висвітлює зміст Рамки фінансових компетентностей дітей та молоді, що була нещодавно розроблена та запропонована Робочою групою, до складу якої увійшли МОН, НБУ, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб та інші. Першу частину, яка присвячувалась Рамці фінансових компетентностей дошкільнят, можна подивитись за цим посиланням, а другу, про учнів 1-4 класів – […]
Читати далі
Стаття Як зробити щасливу маму
Для батьків
3
290
Як зробити щасливу маму?
В інтернеті ходить мем «пішла робити щасливу маму». Не було б так смішно, якби не було так правдиво. Адже насправді емоційний стан мами впливає на всю родину. Згадайте, якщо у вас гарний настрій, то і погану оцінку в школі ви сприймете як «нічого страшного», розкидані речі злять, але не такою мірою, що ви готові їх […]
Читати далі
Стаття
Для батьків
11
280
Рамка фінансових компетентностей для дітей 6-10 років
В цьому блозі ми продовжуємо знайомити вас із переліком навичок та вмінь для дітей та молоді України, яку запропонувала Міжвідомча робоча група у складі фахівців Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Міністерства освіти і науки України та Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку. Першу частину, яка присвячувалась Рамці фінансових компетентностей дошкільнят, […]
Читати далі