Обличчя Компанії в соцмережах

ТОП поради, як створити та вести у Facebook сторінку представництва TAS life
TAS life team
TAS life team 03.02.2021
Сьогодні ми вирішили поговорити із вами про обличчя нашої Компанії у соціальних мережах.
Адже навряд чи потрібно довго пояснювати, чому так важливо, щоб усі джерела, що так чи інакше презентують офіційну позицію TAS life, виглядали гідно, актуально та були максимально зручними для наших Клієнтів.
Ми провели аналіз сторінок і груп у Facebook, що присвячені діяльності регіональних представництв TAS life, а також наших партнерів, які публікують інформацію стосовно діяльності нашої Компанії.
Виходячи із зібраного матеріалу, ми зібрали кілька порад, що допоможуть коректно представляти інформацію вашим підписникам, а також ефективно рекламувати ваші послуги.

Сторінка чи група?

Соціальна мережа Facebook пропонує користувачам дві форми об’єднання за інтересами: сторінки (пабліки) або ж групи.

Різниця така:

Сторінка — те, на оновлення чого ви усвідомлено підписуєтесь, щоб читати певні новини чи бачити пропозиції бізнесу.
Група — це спільнота, куди вас можуть додати. Всі учасники (не тільки адмін чи автор) мають право постити оновлення сюди. Як правило, це інформаційні ресурси для місцевих жителів, закриті спільноти за будь-якими інтересами (в’язання, психологія, котики, подорожі), гумористичні чи політичні ресурси тощо).

Основні переваги сторінки компанії перед групою наступні:
  • Статистика активності підписників, завдяки якій можна відстежити ефективність діяльності сторінки;
  • Можливість просувати сторінку за допомогою вбудованих інструментів реклами, налаштовувати таргетинг для залучення конкретних категорій Клієнтів;
  • Можливість підключення різних віджетів і додатків (відео, кнопка «Перейти на сайт», «Зв’язатися з нами»);
  • Є опція «Відгуки» та рейтинг.
  • Використання в обкладинці (шапці) сторінки назви і логотипу компанії, контактного телефону, реклами послуг та іншої інформації для залучення уваги Клієнтів.

Виходячи з цього, ми радимо створювати саме сторінку вашого регіонального представництва.
Зробити це можна за посиланням facebook.com/pages/creation.
Якщо ви вже є власником або адміністратором групи з невеликою кількістю учасників, то рекомендуємо створити нову сторінку та запросити своїх підписників перейти туди.

Як оформити?

Власників та адміністраторів сторінок просимо звернути увагу на наступні моменти налаштувань і заповнення своїх сторінок і привести їх у належний вигляд, відкоригувавши згідно з рекомендаціями:

  1. Регіональним представництвам радимо уніфікувати назву сторінки згідно шаблону: TAS life [назва міста]
    (поміняти назву можна, у вкладці Інформація -> Загальна -> Ім’я -> Редагувати). Такий крок дуже спростить пошук потрібного представництва у Фейсбуці.
  2. У розділі Інформація заповнюємо також поля: телефон, місто, адреса, години роботи.
  3. В полі Сайт розміщуємо посилання на офіційний сайт Компанії – http://taslife.com.ua. Також рекомендуємо завжди перевіряти посилання, які ви публікуєте – чи вони активні.
  4. Для аватарки використовуємо картинку з актуальним логотипом Компанії. На обкладинку (шапку) сторінки розміщуємо зображення хорошої якості, відповідне тематиці сторінки, що містить назву Компанії і міста, допускається також розміщення номера контактного телефону. Розмір зображення для обкладинки – 820 на 312 пікселів, оптимальний формат – PNG, також можна JPG. Перевірте, щоб обкладинка однаково гарно виглядала і з комп’ютера, і з мобільних девайсів, які дещо обрізають обкладинку по краях.

Чого треба уникати при наповненні сторінки?

  • Розміщення / перепостів публікацій рекламного характеру, що пропонує сторонні товари або послуги.
  • Публікаціі фотографій працівників Компанії, які можуть нашкодити їхньому іміджу / репутації.
  • Розміщення публікацій некоректного / образливого змісту.
  • Ігнорування коментарів користувачів Facebook або відгуків Клієнтів. Потрібно заохочувати зворотний зв’язок і вести спілкування у максимально коректній і поважній формі.
  • Розміщення тільки інформаційних публікацій (репост новинних сторінок і т.п.), адже основна мета сторінки – доносити до потенційних та існуючих Клієнтів інформацію про наші продукти та послуги. В ідеалі, співвідношення інформаційних постів і постів, що «продають» повинно бути 50/50.

Також окремо нагадаємо, що комунікацію із Клієнтами на сторінках, які брендовані логотипом нашої Компанії, потрібно вести виключно українською мовою.

Кілька порад, щодо оформлення публікацій:

Роблячи перепост публікації з офіційної сторінки TAS life, переконайтесь, що зберігся і текст, і фото/відео (часто під час репосту публікації із відео, копіюють лише посилання на відео, втрачаючи текст).

Обирайте завжди якісні фото, уникайте картинок поганої якості, з захисними написами (є на картинках, які потребують того, аби ви їх придбали). Безкоштовні фото гарної якості можна знайти, на приклад, на сайті freepik.com.

Для оформлення публікацій дуже зручно користуватися зовнішніми сервісами, наприклад, Сrello або Сanva, але зверніть увагу, що не весь контент та інструменти доступні у безоплатній версії.

Не зловживайте смайлами та спеціальними символами і завжди вичитуйте пост перед публікацією на помилки або опечатки.

Рекомендуємо Вам також ознайомитися із правилами площадки Facebook.

 

Вдалих Вам публікацій та вдячних Клієнтів!

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, нашу сторінку в Instagram – www.instagram.com/taslifeofficial/ та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет