Поговоримо з вами про те, стосовно Клієнта, в залежності від його статусу у Договорі страхування.

Запропонуємо кілька варіантів:
, Кабінет Клієнта або новий функціонал у нашому TAS-ботік, про який ми писали тут.
Карта може бути як українського банку, так і іноземного (дізнайтеся тарифи, які застосовуються при конвертації).
, яка буде від імені Клієнта здійснювати оплату внеску: online, через банки-партнери, або через центри самообслуговування.
Деталі тут – pay.taslife.com.ua
З-за кордону Клієнт може
на адресу:
у Facebook – www.facebook.com/taslifeofficial
в чат Viber на номер чи Telegram ( ).
За QR кодами, що зображені нижче, ви можете за допомогою мобільного одразу перейти до наших чатів:
Клієнт може вказати довірену особу для листування на період його відсутності.
(фінансові зміни, контактна інформація, заява на викупну суму тощо)
Додатково Клієнт може вести комунікації способами, які ми вже описали вище.
Детальніше про те, як змінити періодичність оплати страхових внесків, розмір страхової суми, страхового внеску та отримання розстрочки можна дізнатись в цьому блозі.
У разі настання страхової події необхідно
Повідомити про страхову подію та отримати перелік необхідних документів Клієнт може на нашому сайті, скориставшись формою у розділі «Страхова подія».
При реєстрації у відповідь він отримає перелік документів, який необхідно надати до компанії.
Отримати виплату можна двома способами:
Якщо Клієнт не планує повертатися в Україну, рекомендуємо завчасно (доки договір не завершив своєї дії) змінити Вигодонабувача.
Додатковий податок для нерезидентів складає
t.me/TASlife, нашу сторінку в Instagram – www.instagram.com/taslifeofficial/ та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial
Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram –