Поговоримо з вами про те, як відбувається оплата, комунікації, супровід Договору та виплата стосовно Клієнта, в залежності від його статусу у Договорі страхування.
ЯК ОПЛАЧУВАТИ ВНЕСОК ПО ДОГОВОРУ СТРАХУВАННЯ?
Запропонуємо кілька варіантів:
#1
Online – через офіційний сайт, Кабінет Клієнта або новий функціонал у нашому TAS-ботік, про який ми писали тут.
Карта може бути як українського банку, так і іноземного (дізнайтеся тарифи, які застосовуються при конвертації).
#2
Через особу в Україні, яка буде від імені Клієнта здійснювати оплату внеску: online, через банки-партнери, або через центри самообслуговування.
Деталі тут - pay.taslife.com.ua
ЯК СПІЛКУВАТИСЯ ІЗ КОМПАНІЄЮ?
З-за кордону Клієнт може написати листа чи надіслати повідомлення:
на адресу: sktas@taslife.com.ua
у Facebook - www.facebook.com/taslifeofficial
в чат Viber на номер 096 2 500 117 чи Telegram (@InsuranceTASLife_bot).
За QR кодами, що зображені нижче, ви можете за допомогою мобільного одразу перейти до наших чатів:
Компанія може надсилати інформаційні повідомлення на адресу для листування в Україні, вказану Клієнтом у Заяві на страхування.
Клієнт може вказати довірену особу для листування на період його відсутності.
ЯК КЕРУВАТИ СВОЇМ ДОГОВОРОМ?
(фінансові зміни, контактна інформація, заява на викупну суму тощо)
#1
у Кабінеті Клієнта
#2
через Довірену особу в Україні
Додатково Клієнт може вести комунікації способами, які ми вже описали вище.
#3
За допомогою чат-ботів в Viber та Telegram
Детальніше про те, як змінити періодичність оплати страхових внесків, розмір страхової суми, страхового внеску та отримання розстрочки можна дізнатись в цьому блозі.
ЩО РОБИТИ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ?
У разі настання страхової події необхідно зібрати пакет документів та звернутись до Консульства за перекладом документів з апостилем.
Повідомити про страхову подію та отримати перелік необхідних документів Клієнт може на нашому сайті, скориставшись формою у розділі «Страхова подія».
При реєстрації у відповідь він отримає перелік документів, який необхідно надати до компанії.
ЯК ОТРИМАТИ ВИПЛАТУ?
Отримати виплату можна двома способами:
#1
Особисто (приїхавши в Україну)
#2
Через довірену особу в Україні.
Якщо Клієнт не планує повертатися в Україну, рекомендуємо завчасно (доки договір не завершив своєї дії) змінити Вигодонабувача.
На що ще звернути увагу?
Додатковий податок для нерезидентів складає +12%
Сподіваємось, наші поради допоможуть вам почувати себе під час подорожей ще більш безпечно та захищено!
Bon voyage!
P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram - t.me/TASlife, нашу сторінку в Instagram - www.instagram.com/taslifeofficial/ та на нашу сторінку у Facebook - facebook.com/taslifeofficial