Що робити Клієнту TAS life після виїзду за кордон?

TAS life team
TAS life team 17.02.2021
У сьогоднішньому блозі вирішили ще раз згадати про тему подорожей та виділити основні моменти для тих Клієнтів компанії, які виїхали за кордон, змінили громадянство чи отримали посвідку на постійне місце проживання у іншій країні.
Поговоримо з вами про те, як відбувається оплата, комунікації, супровід Договору та виплата стосовно Клієнта, в залежності від його статусу у Договорі страхування.

ЯК ОПЛАЧУВАТИ ВНЕСОК ПО ДОГОВОРУ СТРАХУВАННЯ?

Запропонуємо кілька варіантів:

#1
Online – через офіційний сайт, Кабінет Клієнта або новий функціонал у нашому TAS-ботік, про який ми писали тут.
Карта може бути як українського банку, так і іноземного (дізнайтеся тарифи, які застосовуються при конвертації).

#2
Через особу в Україні, яка буде від імені Клієнта здійснювати оплату внеску: online, через банки-партнери, або через центри самообслуговування.
Деталі тут – pay.taslife.com.ua

ЯК СПІЛКУВАТИСЯ ІЗ КОМПАНІЄЮ?

З-за кордону Клієнт може написати листа чи надіслати повідомлення:

на адресу: sktas@taslife.com.ua
у Facebook – www.facebook.com/taslifeofficial
в чат Viber на номер 096 2 500 117 чи Telegram (@InsuranceTASLife_bot).
За QR кодами, що зображені нижче, ви можете за допомогою мобільного одразу перейти до наших чатів:


Компанія може надсилати інформаційні повідомлення на адресу для листування в Україні, вказану Клієнтом у Заяві на страхування.
Клієнт може вказати довірену особу для листування на період його відсутності.

ЯК КЕРУВАТИ СВОЇМ ДОГОВОРОМ?

(фінансові зміни, контактна інформація, заява на викупну суму тощо)

#1
у Кабінеті Клієнта

#2
через Довірену особу в Україні
Додатково Клієнт може вести комунікації способами, які ми вже описали вище.

#3
За допомогою чат-ботів в Viber та Telegram
Детальніше про те, як змінити періодичність оплати страхових внесків, розмір страхової суми, страхового внеску та отримання розстрочки можна дізнатись в цьому блозі.

ЩО РОБИТИ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ?

У разі настання страхової події необхідно зібрати пакет документів та звернутись до Консульства за перекладом документів з апостилем.
Повідомити про страхову подію та отримати перелік необхідних документів Клієнт може на нашому сайті, скориставшись формою у розділі «Страхова подія».
При реєстрації у відповідь він отримає перелік документів, який необхідно надати до компанії.

ЯК ОТРИМАТИ ВИПЛАТУ?

Отримати виплату можна двома способами:

#1
Особисто (приїхавши в Україну)

#2
Через довірену особу в Україні.
Якщо Клієнт не планує повертатися в Україну, рекомендуємо завчасно (доки договір не завершив своєї дії) змінити Вигодонабувача.

На що ще звернути увагу?
Додатковий податок для нерезидентів складає +12%

 

Сподіваємось, наші поради допоможуть вам почувати себе під час подорожей ще більш безпечно та захищено!
Bon voyage!

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, нашу сторінку в Instagram – www.instagram.com/taslifeofficial/ та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет