Начальник відділу фінансового моніторингу Сертифікований спеціаліст з фінансового моніторингу Досвід роботи у сфері фінансового моніторингу - 9 років Досвід роботи у страхуванні - 14 років Ольга вважає, що вміти помічати дрібниці - це дуже важливо і допоможе як в роботі, так і просто бути щасливою!
Сьогодні розглянемо із Вами останній з усіх заходів належної перевірки Клієнта – забезпечення актуальності отриманих та існуючих документів, даних та інформації про Клієнта (прим. далі по тексту – «актуалізація»). Що це означає? Страхова компанія повинна знати про зміни в даних Клієнта та здійснювати відповідні заходи, щоб їх оновити, адже основний принцип фінансового моніторингу: «Знай […]
Чи існує небезпека для компанії у взаємовідносинах із Клієнтом? Чи все просто та без ризику? Про це сьогодні у нашому блозі. Безумовно, компанії вміють себе добре захищати з юридичної точки зору та мають на це більше ресурсів у порівнянні із звичайними людьми. Однак і для компанії існує небезпека бути використаною в цілях відмивання коштів, фінансування […]
Politically Exposed Persons або РЕР: як їх розпізнати?
Законодавством встановлено, що страхова компанія зобов’язана виявляти серед своїх клієнтів осіб, що належать до категорії PEP та здійснювати для них додаткові заходи перевірки. Складність виявлення таких осіб полягає в тому, що жоден державний орган не веде власної бази, а створення єдиного державного реєстру PEP не відповідає міжнародним стандартам FATF. Тому кожна фінансова установа розробляє власні […]