В Кабінеті Клієнта TAS Life з'явився довгоочікуваний та, без перебільшень, знаковий розділ під назвою "Страхові випадки".
Цей блог присвячено першому знайомству з його функціоналом, який в подальшому ще буде доповнюватись новими опціями.
Завдяки плідній співпраці нашої команди та сервісу ДіЯ, наші Клієнти тепер мають можливість просто за допомогою своїх гаджетів чи комп'ютера повідомити про новий страховий випадок, подати документи для підтвердження цього випадку та в подальшому переглядати статус і архів своїх звернень.
Швидко, зручно, безпечно і технологічно - для максимального комфорту наших Клієнтів!
Ось як це виглядає покроково.
1. Заходимо на сторінку Кабінета Клієнта
Як знайти Кабінет Клієнта на сайті? Тисніть на піктограму чоловічка в правому верхньому куті сторінки і обирайте відповідний пункт в підменю:

2. В головному меню Кабінету Клієнта бачимо наш новий розділ - "Страхові випадки".
Саме на цій сторінці в подальшому можна буде переглянути усі надані документи та їхній статус.
А поки що - зареєструємо звернення про нову страхову подію.
Для цього тиснемо на плашку "Зареєструвати".

3. Як бачимо, весь процес від повідомлення про випадок до отримання виплати складається з 4 кроків.
На першому кроці Клієнт може
- Повідомити дату страхового випадку та обрати потрібний ризик з переліку
- Вказати, хто є Застрахованою особою за договором.
- Написати обставини випадку, встановлені діагнози тощо.
Після заповнення кожного з полів тиснемо "Повідомити"


4. Подача документів.
Про факт страхового випадку повідомлено і перед Клієнтом з'являється перелік документів саме за цим випадком, які він має надати страховій компанії. Зверніть увагу - такі документи, як паспорт та картка платника податків підтягнуться автоматично з Дії після проходження ідентифікації. А Заяву на виплату можна буде заповнити прямо в Кабінеті Клієнта і підписати Дія.Підписом.
Тож у випадку, наприклад, отримання травми, Клієнту потрібно завантажити окрім вищеперелічених документів ще копію медичних документів, що підтверджують діагностику та/або лікування і, за наявності, скріншот е-Лікарняного.

Після того, як ми повідомили про страхову подію, інформація про неї з'являється в розділі "Страхові випадки" зі статусом "Новий".
Тиснемо на плашку "Подати документи":

5. Ідентифікація в Дії
Для подачі документів на підтвердження страхового випадку, Клієнт повинен пройти ідентифікацію через Дію та поділитися своїми документами із страховою компанією. Для цього у вас має бути встановлений застосунок "Дія".
Зверніть увагу: ідентифікацію особи та підписання заяви необхідно здійснити протягом одного дня. В іншому випадку внесену інформацію буде збережено, але процес ідентифікації потрібно буде пройти повторно.

Пройти ідентифікацію можна двома способами:
- з мобільного - перейшовши за посиланням у Вайбері,
- з комп'ютера - відсканувавши QR код.
Тож, в залежності від того, яким гаджетом ви користуєтесь, тисніть "Сканувати" чи "Відправити"

5.1. Ідентифікація через мобільний.
Вводимо в полі номер мобільного телефону, на який в застосунок Viber має прийти підтвердження.

Отримуємо повідомлення від TAS Life, тиснемо на посилання в ньому і переходимо в застосунок Дія, де потрібно буде підписати запит на копії цифрових документів (паспорта та ІПН) та підтвердити свою особу. Ідентифікацію пройдено!

5.2 Ідентифікація за допомогою QR-кода.
Відкрийте застосунок Дія та натисніть на кнопку сканування QR-кода у верхньому правому куті. Після чого відскануйте телефоном QR-код, який побачите на екрані вашого комп'ютера. Подальші кроки ідентичні до пункту 5.1
Зверніть увагу: це також вправа на швидкість, тож не зволікайте )

Ідентифікацію пройдено!
Тиснемо "Далі" ->

6. Подаємо решту документів.
Ми вже на передостанньому етапі.
Бачимо, що з Дії вже підтягнулись дані паспорта та ІПН:

Залишилось довантажити скани і копії медичних документів.

Далі потрібно заповнити опитувальник, необхідний для подання заяви на виплату та обрати спосіб отримання виплати

І останній пункт цього етапу, не забуваємо ставити усі потрібні галочки, тиснемо "Зберегти дані" і "Далі"

7. Останній пункт - заповнюємо онлайн заяву на виплату.

Та підписуємо її за допомогою Дія.Підпису вже знайомим нам способом ;)

8. Документи подані!
Тепер можна очікувати на страхову виплату та перевіряти статус вашого запиту.

Документи потрапляють на розгляд нашому фахівцю з врегулювання протягом 5 хвилин. А при надсиланні повного пакету документів Клієнт може отримати виплату за вказаними реквізитами протягом одного робочого дня!
Інформація про виплати також відображається в розділі "Страхові випадки".

Наразі повідомити про страхову подію та надати документи можна з десктопної версії Кабінету Клієнта (тобто з сайту).
Але наша команда вже працює над тим, щоб цей функціонал став доступним і для користувачів нашого мобільного застосунку.
Підписуйтесь на наші соцмережі, щоб дізнатись про це першими!
Не забувайте ставити
якщо інформація була для вас корисною, а також не вагайтесь писати побажання і запитання в коментарях до блогу!













Тамара
Дуже корисна інформація
TAS Life
Дякуємо, Тамаро! Раді бути корисними!