Кажуть, коли займаєшся улюбленою справою, час проходить дуже швидко. Ось і 6 місяців року пройшли як один…
Якими вони були? Що нового з’явилося у нас в СК «ТАС»? Які цілі нам вдалося досягнути та які плани на наступне півріччя – про все це читайте у нашому блозі.
Наші результати у І півріччі 2018 року
Другий квартал виявився ще цікавішим – в нас стартувало два цікавих відеопроекта, з’явилися нові партнери у «Клубі Успішних Дітей» та сервіс «Міжнародна медична консультація» вже доступний для всіх Клієнтів компанії (не лише у галузі банкострахування).
Наші продажі
У першому півріччі 2018 року розмір страхових премій виріс на 28%
В структурі продажів переважали накопичувальні продукти страхування:
Валютна структура особливо не змінилася за цей період, а ось валові платежі зросли на 16%
Як ми виплачували
У другому кварталі у нас стартував цікавий відеопроект – «Історії з життя Клієнтів». Мета даного проекту показати на реальних історіях справжніх Клієнтів, що зіткнулися із складними життєвими ситуаціями, як працює фінансовий захист у Полісі страхування життя. Перших чотири серії вже побачили світ. Їх можна переглянути тут: bit.ly/TASlife_YouTube
На нашій сторінці у Facebook ми кожного тижня публікуємо кількість і суму виплат за попередній тиждень. Тож, поки Ви читаєте цей блог, ми виплачуємо 🙂 Детальніше дивіться тут – www.facebook.com/taslifeofficial
За перше півріччя ми виплатили 70,91 млн. грн. Найбільша частина виплат – традиційно – накопиченого капіталу. Загалом структура виплат виглядає наступним чином:
Клієнтська база
У І півріччі 2018 року до нас приєдналося 65 506 нових Клієнтів. Наша база Клієнтів на сьогодні – понад 350 000 осіб.
Наші активи
Як Вам відомо, ми дотримуємося оптимального балансу між прибутковістю та надійністю наших інвестицій. Структура нашого портфелю виглядає наступним чином:
Ми знову заробили найбільший дохід своїм Клієнтам:
Ключові активності
Що з’явилося новенького для наших Клієнтів у 2 кварталі 2018 року?
- 4 нових партнери у «Клубі Успішних Дітей» – мережа квест-кімнат «Замкнені», клініка Health & Happy, медичний центр «Призма» та мережа шкіл англійської мови GreenCountry;
- Відеопроект «Історії з життя Клієнтів» – випуск перших 4 серій, де наші Клієнти розповіли, як страхування життя допомогло в їх життєвих ситуаціях;
- Сервіс «Міжнародна медична консультація» – з другого кварталу доступний усім новим Клієнтам Компанії;
- Введено в дію Нові Правила страхування, в зв’язку з цим ми візуально змінили зовнішній вигляд документів, які отримує Клієнт.
А далі буде…
…ще цікавіше, масштабніше та яскравіше! Про все це ми розповімо у наступних блогах про підсумки діяльності Компанії.
P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial