Міжнародна медична консультація частина 3

Обираємо лікаря
TAS life team
TAS life team 25.05.2018

Щоп’ятниці ми розказуємо Вам щось цікаве та корисне зі світу страхування. Сьогоднішня п’ятниця – не виключення,

адже цього разу ми розкажемо та покажемо як обирати лікаря у сервісі «Міжнародна медична консультація».

Це третій крок у нашій “інструкції з користування” сайтом Diagnose.me, посилання на попередні частини ви знайдете в кінці цієї статті.

Нагадаємо, що у попередніх частинах ми розповіли про те, як зареєструватися та як створити власну справу. І зупинилися на тому, що описали діагноз та додали до справи усі необхідні документи.
Отже, що ж відбувається після цього?
На вказаний нами e-mail приходить лист від Diagnose.me із посиланням на рекомендованих лікарів, що є фахівцями саме у нашому питанні.


За цим посиланням ми заходимо у свій Кабінет на сайті www.diagnose.me/uk/order/taslifeua, та вводимо логін і пароль.

 

Після чого бачимо інформацію про фахівців, яких нам запропонував сервіс.

Ми можемо переглянути профіль кожного лікаря. Коротке резюме є одразу на першій сторінці, де вказано який це спеціаліст, його країна та досвід роботи.

Після цього натискаємо кнопку «Вибрати» та переходимо на наступну сторінку, де перевіряємо ще раз деталі нашої справи. Після цього натискаємо «Далі».

Наш лист успішно відправлений

 

На сторінці “Мої справи” бачимо, що інформація про обраного лікаря вже додалася до створеної нами справи.

Тепер чекаємо на звіт від міжнародного спеціаліста до 7 робочих днів. Як він виглядатиме ми обов’язково Вам покажемо. Слідкуйте за оновленням цього блогу!

 

Попередні кроки:

Крок перший – як зареєструватись у Кабінеті Клієнта – читайте за цим посиланням

Крок другий – створюємо власну справу – про це читайте тут

До наступної зустрічі! Далі ще багато цікавого! 🙂

 

P.S. Не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial  

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет