Якщо ми відкриємо будь-яку статтю з порадами, як вибрати надійну страхову компанію, то з вірогідністю в 99% одним з перших пунктів буде “Почитайте відгуки про компанію від вже існуючих клієнтів”.
І це була б, дійсно, дуже слушна порада, якби не кілька АЛЕ, про які піде мова в цьому блозі...
Адже ми вирішили розібратись, з якими проблемами стикаються потенційні клієнти в намаганні скласти уявлення про ту чи іншу страхову компанію, базуючись на відгуках, які можна знайти в інтернеті.
1. Відсутність масштабного агрегатора відгуків.
Український сегмент ринку страхування поки що не може похвалитись платформою, яка здатна акумулювати максимальну кількість відгуків про страхові компанії. І це, на наш погляд, одна з основних незручностей для клієнтів. На переважній більшості сайтів кількість відгуків, зокрема, про компанію TAS Life, не перевищує 3-5 за рік. А на деяких нових відгуків нема з 2019 року. Відповідно, казати про якісний аналіз на основі такої вибірки, дуже важко.
Можливо, в майбутньому такий сервіс з’явиться у вигляді мобільного застосунку з переліком додаткових функцій - як для більш зручного вибору для Клієнтів, так і для кращої самопрезентації для страхових компаній.
2. Неможливо перевірити справедливість відгуку.
Цей момент, напевно, є спільним для фідбеку щодо будь-якого продукту чи сервісу. Адже потенційний клієнт, читаючи, скажімо, негативний відгук, не володіє всіма деталями ситуації і не має спеціальних знань про правила страхування, щоб скласти цілісну картину правоти чи неправоти компанії. Звідси витікають наступні два пункти...
3. Негативні відгуки залишають частіше, ніж позитивні.
І в цьому немає нічого дивного, адже тут працює психологія - негативні емоції, такі як розчарування або гнів, зазвичай сильніші і довше залишаються в пам’яті. Це спонукає людей висловлювати свої почуття через відгуки. Більше того, дослідження показують, що приблизно 85% клієнтів спеціально шукають негативні відгуки, щоб прийняти обґрунтоване рішення, адже підсвідомо вони викликають більше довіри, ніж відгуки з позитивною конотацією.
4. Відсутність діалогу зі страховими компаніями.
У випадку негативних коментарів гарним рішенням є можливість для представників страхових компаній відреагувати та пояснити свою точку зору чи аргументувати своє рішення. Однак на більшості платформ можливості додати коментар до відгуку немає.
5. СК ТАС чи СГ ТАС?
Не можемо не згадати і про цей курйозний момент, коли клієнти плутають схожі назви і у відгуках про нашу страхову компанію описують досвід страхування власної автівки.
Тому ще раз пояснимо, в чому різниця:
- СК ТАС, або ж страхова компанія TAS Life - це наша компанія, що займається страхуванням життя і здоров’я.
- СГ ТАС, або ж страхова група ТАС - це компанія ризикового страхування, що також входить в групу компаній ТАС і займається автострахуванням, страхуванням майна, ДМС тощо.

Де бере відгуки TAS Life?
Насправді, відгуки клієнтів - це один з найбільш потужних інструментів для розвитку компанії та розуміння власних сильних та слабких сторін. І можливість отримати зворотній зв'язок від людей, які мали досвід користування нашими продуктами та сервісом, має величезне значення та вагу.
Наша компанія чудово усвідомлює це, тому вже багато років ми збираємо відгуки від наших Клієнтів завдяки незалежній системі зворотнього зв’язку Revisior. Таким чином Клієнт отримує можливість висловити своє враження (анонімно чи ні) щодо роботи нашої компанії, а ми маємо можливість покращити свій сервіс.
Ці відгуки не є публічними і доступ до них мають лише фахівці нашої компанії. Однак на сайті Revisior є дашборд з показниками NPS (Net Promoter Score) по трьом кращим компаніям з кожної категорії, яку обслуговує сервіс.
Net Promoter Score - це популярний метод оцінки лояльності клієнтів, що базується на одному запитанні: “З якою ймовірністю ви запропонуєте цей продукт/сервіс іншим людям?”.
Тішимось, що TAS Life стабільно посідає перше місце в категорії Фінанси і страхування та вдячні нашим Клієнтам за такий високий показник довіри!

Насамкінець хочемо додати, що наша команда завжди відкрита до зворотнього зв’язку та діалогу з Клієнтами і надає для цього широкий перелік засобів - від традиційного телефонного дзвінка до спілкування в чат-боті.
А також ми сподіваємось, що цей блог допоможе нашим читачам краще розібратись в особливостях відгуків при самостійному пошуку інформації про страхові компанії. До речі, нагадуємо, що допомогти в цьому вам можуть Фінансові консультанти і Страхові брокери.
Бажаємо вам вдалих фінансових рішень!













