Страхова подія Оплата Viber бот Email
#ШколаТАС

Як продавати страхування життя?

Анастасія Ведишева
14.09.2021
4хв
1726
0

Чи легко продавати продукт, що відомий у всьому світі вже багато століть, дає покупцю відчуття захищенності та впевненість у майбутньому, а вартість цього продукту згодом має повернутися до покупця ще й з бонусами?
Пф, да як два пальці!

А чи легко продавати продукт, який не можна ні побачити, ні помацати, при цьому його ціна співставна з вартістю авто?
Ну тут вже складніше…

А це, як ви розумієте, дві сторони однієї медалі під назвою “страхування життя” :)
Тож працювати фінансовим консультантом, брокером чи страховим агентом - задача не з простих, особливо на початку, коли бракує досвіду, лоску та впевненості у власних силах.

Якщо ви новачок в цій справі, наступні 7 порад від досвідчених фахівців допоможуть вам відчути себе більш впевнено під час спілкування з потенційними клієнтами та забезпечити їх саме тим сервісом, якого вони потребують.

Як продавати страхування життя?

1. Перше, що варто запам’ятати: ваша робота - це продажі

Не в сенсі продати більше і дорожче. Задача фахівця з продажів - це підібрати саме той продукт, що максимально відповідає потребам клієнта, а також донести до клієнта цінність цього продукту та як він працює.
Підпис клієнта на полісі страхування життя означає не завершення вашої роботи, а початок багаторічних ділових відносин з цим клієнтом. Тож від того, наскільки якісно ви його проконсультуєте на самому початку, буде залежати задоволення клієнта впродовж багатьох років.

Як цьому навчитись?
Для новачків головний секрет - це спостереження.
Дивіться, читайте, слухайте та запам’ятовуйте усе, що роблять досвідчені продавці:
Як вони тримають себе та як говорять
Як спілкуються з клієнтами та колегами
Що розповідають про свої перемоги та поразки.

Вчіться у кращих, однак завжди відфільтровуйте ті прийоми, що підходять для вашого стилю продажів і допоможуть відрізнятись від конкурентів.

 

2. У вас немає другого шансу справити перше враження

Тут поговоримо про зовнішній вигляд. “Хіба не все рівно, як вдягатись? Я ж фінансовий консультант, а не б’юті-блогер
Зовнішній вигляд не мав би жодного значення, якщо б нашими клієнтами були кроти. З людьми складніше, бо, як не крути, а перше враження ми складаємо саме за зовнішнім виглядом, зокрема - за одягом, зачіскою, манерою триматись і тим, чи відповідає це все тому образу фахівця, який клієнт створив у себе в голові.

 

3. Не особливості, а переваги

Одна з розповсюджених помилок новачків - це засипати клієнта переліком особливостей тієї чи іншої програми. Бо, чим довше цей перелік, тим очевидніше, що програма класна, а ви - суперфахівець. Чи ні?...

Чи ні ;)
Насправді, з усього списку для клієнта матиме значення один чи два пункти, на яких і варто було б зосередити всю увагу.
Тому спочатку краще розпитати клієнта про його потреби та побажання і вже потім "бити прямо в ціль".

 

4. Уникайте професійного жаргону

Ніщо так не видає посереднього фахівця, як постійне використовування зарозумілих термінів в спілкуванні із клієнтами.
Це також і найкращий спосіб показати, як вам байдуже, чи клієнт зрозумів хоч щось з вашого спіча.
Натомість ви можете скористатись своїм статусом новачка як перевагою. Адже вам дуже легко пригадати ті часи, коли тематика страхування була для вас таким саме темним лісом, як і для клієнта, що зараз сидить навпроти.
Якщо клієнт відчує, що ви “на його боці” та розмовляєте “однією мовою”, спілкування стане набагато більш комфортнішим для вас обох.
Детальніше про те, що ще не варто говорити клієнтам, можна почитати в цій статті.

 

5. Перевіряйте на помилки усі письмові повідомлення

Що зазвичяй трапляється, коли ви бачете помилки в якмоусь написанному тексті? Ви або припиняєте читати, або думаєте про себе: “Господи, та увімкни ж ти автоматичну перевірку орфографії!
Важко утриматись від негативного ставлення, особливо побачивши помилки в діловому листуванні.
Все просто - те, що погано написано, виглядає непрофесійно і автор одразу втрачає довіру читача.
А в сфері, де довіра клієнта - найголовніше, втратити її в такий спосіб дуже і дуже прикро.
Тож, перш ніж натиснути кнопку "Надіслати", перечитайте своє повідомлення щонайменше двічі. Якщо це великий та важливий документ, попросіть колег чи друзів переглянути його свіжим оком.

 

6. Будьте наполегливими

Ви можете бути найталановитішим продавцем в світі, але якщо ви не будете наполегливим, ви мерехтітимете, як свічка на вітрі.

Високий рівень енергії впливає на оточуючих - від клієнтів до колег. Ніщо так не надихає, як людина, щиро захоплена своєю роботою та бажанням допомагати клієнтам та їх сім’ям спланувати своє фінансове майбутнє.

Наполегливість - це якість, яку потрібно розвивати в собі, щоб перевершити конкурентів.
Investopedia каже: «Це, мабуть, найважливіша якість для кожного фінансовго консультанта чи страхового агента. Фахівці, що працюють в цій сфері, мають бути готові до щоденних відмов та сприймати їх з посмішкою. Гарні консультанти розуміють, що кожне «ні» лише наближає їх до того, хто скаже «так».

 

7. Працюйте з власними очікуваннями

У своїй книзі "Що мені сказала пташка", співзасновник Twitter Біз Стоун написав: "Чіткий таймінг, наполегливість та 10 років важкої ​​праці - і ви зрештою виглядаєте як людина, що досягла успіху за одну ніч".

Для людей, які продовжують говорити, що щось принесло «успіх за одну ніч», скажемо шокуючий факт: такого не буває. Рим був побудований не за один день. Майкл Джексон не став відомим за одну ніч. Стів Джобс зіткнувся з купою перешкод на своєму шляху до успіху.

Тож все залежить від ваших власних очікувань.

Реальність така, що вам доведеться дуже багато працювати, щоб досягти того, що для вас означає УСПІХ.
Варто усвідомити, що страхування життя це важка робота, як і будь-яка професія, що виконується на совість. А для того, щоб стати  майстром, потрібен час, зусилля та досвід невдач.

Як продавати страхування життя?

Вірте у себе, любіть свою справу, вдосконалюйтесь щодня - адже ви несете у світ чудову місію: робити життя людей більш безпечним та успішним!

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Владимир Абрашин
Советы реально полезные, особенно для начинающих финансовых консультантов
Відповісти
14.09.2021

Владимир Абрашин

Советы реально полезные, особенно для начинающих финансовых консультантов

    life TAS
    Дякуємо за відгук, Володимере! Раді бути корисними!
    Відповісти
    15.09.2021

    life TAS

    Дякуємо за відгук, Володимере! Раді бути корисними!

Може бути цікаво

Стаття як працює ТАС-Лікар?
Страхові виплати
1
77
Як працює програма “ТАС-Лікар”?
Ми продовжуємо розповідати вам реальні історії наших виплат – і цього разу пропонуємо розібрати цікавий кейс за програмою “ТАС-Лікар”. Наше знайомство з Клієнтом відбулося в січні 2021 року, коли 56-річний чоловік оформив для себе програму “Доктор ТАС” (так називався попередник “ТАС-Лікаря”). Влітку того ж року в чоловіка був діагностований рак кишківника і ми взялися за […]
Читати далі
Стаття Як оплатити страховку ТАС Лайф через монобанк
Спеціальні рубрики
12
173
А страховку TAS Life оплатити mono?
Ваша улюблена страхова компанія та її фанТАСтичний партнер – monobank – придумали, як зробити життя наших спільних Клієнтів більш комфортним! Відтепер у вас є можливість сплачувати страхові внески за будь-яким договором TAS Life через улюблений додаток mono. Та про все по порядку! Що саме змінилось? Раніше наші Клієнти могли сплатити внески: на сторінці “Оплата” на […]
Читати далі
Стаття ТАС-Пенсія
Все про пенсію
2
624
Рекордна виплата за програмою “ТАС-Пенсія”
В цю середу ми зробили виплату за програмою “ТАС-Пенсія” і наразі це наша найбільша виплата з початку року. Але не тільки через велику суму ми вирішили розповісти вам про цей кейс. А ще й тому, що він гарно ілюструє, як працюють пенсійні страхові продукти.   В 2019 році до нас звернулась 70-річна Клієнтка із бажанням […]
Читати далі
Стаття страхова компанія John Hancock
Спеціальні рубрики
5
301
7 запитань до компанії John Hancock
Всесвітньо-відома американська страхова компанія John Hancock, що є засновницею нашого партнера – страхового пулу IGP, зібрала на своєму сайті найбільш часті запитання, на які їм доводилось відповідати протягом своєї роботи. Впевнені, багатьом нашим читачам також буде цікаво дізнатись на них відповідь. Також ми додали від себе корисні підказки, що допоможуть зорієнтуватись в страхових продуктах та […]
Читати далі
Стаття Елізабет Голмс
Спеціальні рубрики
8
169
Theranos: Від революції в медицині до краху афери
Якщо ви вперше чуєте ім’я Елізабет Голмс чи назву її компанії Theranos – сідайте зручніше, бо це одна з найцікавіших історій злету та падіння за останні десятиліття.   Злет… Американка Елізабет Голмс вже від народження отримала величезний бонус для вдалого старту в житті. Народилась у Вашингтоні в заможній та впливовій родині – її батько був […]
Читати далі
Стаття Рамка фінансовий хомпетентностей для 10-12 класів
Для батьків
15
209
Рамка фінансових компетентностей для дітей 16-18 років
Це останній розділ, присвячений Рамці фінансових компетентностей для дітей та молоді. Перші три можна передивитись за цими посиланнями: Дошкільнята Діти 6-10 років Підлітки 11-15 років А цього разу мова піде про її найстаршу вікову групу – учнів 10-12 класів. Тут ми пропонуємо зупинитись на такому понятті, як профільна середня освіта. Адже саме так, згідно нового […]
Читати далі
Стаття Як працює страхування життя
Для батьків
1
381
Як працює страхування життя – або “подарунок з відстрочкою”
Вчора ми здійснили одну цікаву виплату, а вже сьогодні – розповідаємо про це в нашому блозі. Цікава вона тим, що на її прикладі можна показати, як в страхуванні життя працюють одразу декілька факторів. Отже, все почалось у 2014 році, коли мешканка Кривого Рогу застрахувала свою 11-річну дочку 27 лютого, прям у день її народження, зробивши […]
Читати далі
Стаття Рамка фінансових компетентностей для дітей 11-15 років
Для батьків
13
230
Рамка фінансових компетентностей для дітей 11-15 років
Це передостанній блог з серії, яка висвітлює зміст Рамки фінансових компетентностей дітей та молоді, що була нещодавно розроблена та запропонована Робочою групою, до складу якої увійшли МОН, НБУ, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб та інші. Першу частину, яка присвячувалась Рамці фінансових компетентностей дошкільнят, можна подивитись за цим посиланням, а другу, про учнів 1-4 класів – […]
Читати далі
Стаття Як зробити щасливу маму
Для батьків
3
293
Як зробити щасливу маму?
В інтернеті ходить мем «пішла робити щасливу маму». Не було б так смішно, якби не було так правдиво. Адже насправді емоційний стан мами впливає на всю родину. Згадайте, якщо у вас гарний настрій, то і погану оцінку в школі ви сприймете як «нічого страшного», розкидані речі злять, але не такою мірою, що ви готові їх […]
Читати далі
Стаття
Для батьків
11
283
Рамка фінансових компетентностей для дітей 6-10 років
В цьому блозі ми продовжуємо знайомити вас із переліком навичок та вмінь для дітей та молоді України, яку запропонувала Міжвідомча робоча група у складі фахівців Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Міністерства освіти і науки України та Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку. Першу частину, яка присвячувалась Рамці фінансових компетентностей дошкільнят, […]
Читати далі