TAS life team
TAS Life team

Як за 5 кроків (не) втратити клієнта

рубрика "Шкідливі поради"

23.02.2021 536

Сьогодні в ефірі рубрика “Шкідливі поради”, де ми розповімо, як всього за 5 кроків відбити в клієнта будь-яке бажання продовжувати з вами співпрацю…
Але на випадок, якщо ваша мета зовсім протилежна, після шкідливої поради ви знайдете і корисну 😉

1. Розумні фрази та терміни – ваше все!
Вставляйте їх частіше, щоб клієнт одразу зрозумів, що має справу з професіоналом. Забудьте про “пояснити людською мовою” – це для новачків та для тих, хто не в змозі завчти на пам’ять круте формулювання з брошури вашої компанії.

Шкідливі поради

Заїжджені приказки, типу, «Клієнт завжди правий», відступи «про погоду», штампи на кшталт «висока якість», «індивідуальний підхід», «інноваційна розробка із унікальними технологічними характеристиками» зазвичай лише дратують. Вони не допомагають вам виглядати впевненіше або розрядити обстановку, навпаки, видають погане знання теми.
А пафосний офіційний стиль розмови з довгими складними реченнями – віддаляє вас від клієнтів. До того ж, він складний для сприйняття. Спілкуйтеся з клієнтами, як з друзями за вечерею. Прості фрази, короткі речення. Інформація по справі плюс трохи (трохи!) гумору. Без необгрунтованої фамільярності і з повагою. Перш ніж щось сказати клієнту, подумайте, сказали б ви це саме в такому формулюванні вашому другу чи ні?

 

2. Покажіть потенційному клієнту, що ви теж людина.
Захоплююча історія про ваш нещодавній похід до лікаря чи дотепний жарт про ваших конкурентів допоможе налагодити дружнє спілкування.

похід до лікаря

Не потрібно відкривати клієнту двері до вашої “робочої кухні” або розповідати подробиці особистого життя – лояльне відношення завойовується в інший спосіб. Клієнтові потрібно знати тільки результат: як і коли буде задоволена його потреба в ваших послугах. Зрозуміло, в окремих випадках без пояснень не обійтися, тож приймайте рішення індивідуально на підставі свого досвіду, але завжди пам’ятайте про дистанцію.

 

3. Чого ще не буває замало – це компліментів та лестощів.
Починайте сипати ними з порогу – нехай клієнт одразу розтане від приємних слів!

компліменти та лестощі

Типові компліменти, дифірамби та нещире захоплення якостями потенційного клієнта зазвичай чудово зчитуються та виглядають грубо. Всерйоз це мало хто буде сприймати. Клієнти хочуть мати справу із фахівцями, які знають свою роботу і мають власну думку, навіть якщо вона не співпадає з їхньою думкою. Якщо людина зрозуміє, що ви десь говорите неправду лише з метою догодити, про довіру можна забути.
Будьте чесними, просто розкажіть про те, як ваша пропозиція допоможе вирішити проблему клієнта.

До того ж, говорити компліменти – це ціле мистецтво. Потрібно прокачувати емоційний інтелект і загальну ерудицію. Якщо ви не впевнені в позитивній реакції співрозмовника – то краще просто промовчати.

 

4. “Конкуренти? В нас їх немає!”
Покажіть, хто тут лідер та на 100% впевнений у своєму продукті фахівець!

лідер

На жаль, це не прояв лідерства та залізобетонної впевненості. По факту це незнання ринку. В епоху глобалізації та інформаційних технологій всі конкурують з усіма, конкуренції стає тільки більше. Ваші голослівні заяви в кращому випадку будуть просто пропущені повз вуха.
Відносно конкурентів ідеально просто уникати цієї теми. Якщо ж клієнт задає прямі запитання, просить щось конкретизувати – краще давати об’єктивну оцінку та сконцентруватися на чесних перевагах вашої компанії.

 

5. “Постійність – ознака стабільності. Стабільність – ознака майстерності!”
Навіщо змінювати підхід до клієнтів чи методику продажу, якщо раніше все чудово працювало?

Стабільність

Агресивний маркетинг та маніпулятивний стиль продажів вже не працюють. Живе спілкування все більше уходить в онлайн. Консервативні багатоходові процеси перетворюються на дію в один клік. Світ змінюється з шаленою швидкістю, щодня з’являються нові технології, які змінюють правила гри на ринку та розширюють можливості взаємодії з людьми.
Тому все важче довести свою експертність та переконати в актуальності і сучасності продукту, якщо сам оперуєш застарілими методами. Не уникайте нових знань чи нових технологій лише тому, що вам зручно працювати із старими, тримайте руку на пульсі останніх змін та інновацій у вашій сфері.

 

До речі, якщо ви ще цього не зробили – підписуйтесь на наші сторінки у Telegram, в Instagram, та у Facebook – це зручний та сучасний спосіб дізнатись останні новини про життя вашої улюбленої компанії та про страхування в цілому 😉

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Заголовок

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Що таке фінансовий моніторинг?

Ольга Фесан

Ольга Фесан

107
А чи відомо вам, що в 30-ті роки XX століття у США отриманий дохід від контрабандного продажу алкоголю вкладався у мережі пралень, отримуючи таким чином легальн...
2 хв на читання 107
  • #ШколаТАС
2 хв на читання
21.06.2022 Читати
Перша домедична допомога: знання, що рятують життя

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

1092
Вміння надавати першу домедичну допомогу сьогодні дуже актуальне. Хоча, звісно, є відмінності у наданні допомоги непритомній людині в цивільному житті і при бо...
8 хв на читання 1092
  • #ЖиттяТАС
  • #ШколаТАС
8 хв на читання
23.02.2022 Читати
Як працює страхування з TAS life. Січень 2022

Наталія Стихальська

TAS Life team

733
Нашу сьогоднішню добірку з трьох найцікавіших виплат за перший місяць 2022 року поєднує валюта страхування, а саме - євро. Подивимось, як працюють такі догов...
9 хв на читання 733
  • #ІсторіїТАС
9 хв на читання
22.02.2022 Читати
Як не помилитися при виборі Вигодонабувачів?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

882
При укладанні договору страхування життя, важливим кроком є вибір Вигодонабувачів. Погодьтеся, дуже важливо, щоб страхову виплату отримала саме та людина, яку в...
6 хв на читання 882
  • #ШколаТАС
6 хв на читання
21.02.2022 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти