Страхова подія Оплата Viber бот Email
#ШколаТАС

Як за 5 кроків (не) втратити клієнта

TAS Life team
23.02.2021
7хв
1053
0

Сьогодні в ефірі рубрика “Шкідливі поради”, де ми розповімо, як всього за 5 кроків відбити в клієнта будь-яке бажання продовжувати з вами співпрацю...
Але на випадок, якщо ваша мета зовсім протилежна, після шкідливої поради ви знайдете і корисну ;)

1. Розумні фрази та терміни - ваше все!
Вставляйте їх частіше, щоб клієнт одразу зрозумів, що має справу з професіоналом. Забудьте про “пояснити людською мовою” - це для новачків та для тих, хто не в змозі завчти на пам’ять круте формулювання з брошури вашої компанії.

Шкідливі поради

Заїжджені приказки, типу, «Клієнт завжди правий», відступи «про погоду», штампи на кшталт «висока якість», «індивідуальний підхід», «інноваційна розробка із унікальними технологічними характеристиками» зазвичай лише дратують. Вони не допомагають вам виглядати впевненіше або розрядити обстановку, навпаки, видають погане знання теми.
А пафосний офіційний стиль розмови з довгими складними реченнями - віддаляє вас від клієнтів. До того ж, він складний для сприйняття. Спілкуйтеся з клієнтами, як з друзями за вечерею. Прості фрази, короткі речення. Інформація по справі плюс трохи (трохи!) гумору. Без необгрунтованої фамільярності і з повагою. Перш ніж щось сказати клієнту, подумайте, сказали б ви це саме в такому формулюванні вашому другу чи ні?

 

2. Покажіть потенційному клієнту, що ви теж людина.
Захоплююча історія про ваш нещодавній похід до лікаря чи дотепний жарт про ваших конкурентів допоможе налагодити дружнє спілкування.

похід до лікаря

Не потрібно відкривати клієнту двері до вашої “робочої кухні” або розповідати подробиці особистого життя - лояльне відношення завойовується в інший спосіб. Клієнтові потрібно знати тільки результат: як і коли буде задоволена його потреба в ваших послугах. Зрозуміло, в окремих випадках без пояснень не обійтися, тож приймайте рішення індивідуально на підставі свого досвіду, але завжди пам'ятайте про дистанцію.

 

3. Чого ще не буває замало - це компліментів та лестощів.
Починайте сипати ними з порогу - нехай клієнт одразу розтане від приємних слів!

компліменти та лестощі

Типові компліменти, дифірамби та нещире захоплення якостями потенційного клієнта зазвичай чудово зчитуються та виглядають грубо. Всерйоз це мало хто буде сприймати. Клієнти хочуть мати справу із фахівцями, які знають свою роботу і мають власну думку, навіть якщо вона не співпадає з їхньою думкою. Якщо людина зрозуміє, що ви десь говорите неправду лише з метою догодити, про довіру можна забути.
Будьте чесними, просто розкажіть про те, як ваша пропозиція допоможе вирішити проблему клієнта.

До того ж, говорити компліменти - це ціле мистецтво. Потрібно прокачувати емоційний інтелект і загальну ерудицію. Якщо ви не впевнені в позитивній реакції співрозмовника - то краще просто промовчати.

 

4. “Конкуренти? В нас їх немає!”
Покажіть, хто тут лідер та на 100% впевнений у своєму продукті фахівець!

лідер

На жаль, це не прояв лідерства та залізобетонної впевненості. По факту це незнання ринку. В епоху глобалізації та інформаційних технологій всі конкурують з усіма, конкуренції стає тільки більше. Ваші голослівні заяви в кращому випадку будуть просто пропущені повз вуха.
Відносно конкурентів ідеально просто уникати цієї теми. Якщо ж клієнт задає прямі запитання, просить щось конкретизувати - краще давати об'єктивну оцінку та сконцентруватися на чесних перевагах вашої компанії.

 

5. “Постійність - ознака стабільності. Стабільність - ознака майстерності!”
Навіщо змінювати підхід до клієнтів чи методику продажу, якщо раніше все чудово працювало?

Стабільність

Агресивний маркетинг та маніпулятивний стиль продажів вже не працюють. Живе спілкування все більше уходить в онлайн. Консервативні багатоходові процеси перетворюються на дію в один клік. Світ змінюється з шаленою швидкістю, щодня з’являються нові технології, які змінюють правила гри на ринку та розширюють можливості взаємодії з людьми.
Тому все важче довести свою експертність та переконати в актуальності і сучасності продукту, якщо сам оперуєш застарілими методами. Не уникайте нових знань чи нових технологій лише тому, що вам зручно працювати із старими, тримайте руку на пульсі останніх змін та інновацій у вашій сфері.

 

До речі, якщо ви ще цього не зробили - підписуйтесь на наші сторінки у Telegram, в Instagram, та у Facebook - це зручний та сучасний спосіб дізнатись останні новини про життя вашої улюбленої компанії та про страхування в цілому ;)

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Може бути цікаво

Стаття як працює ТАС-Лікар?
Страхові виплати
1
67
Як працює програма “ТАС-Лікар”?
Ми продовжуємо розповідати вам реальні історії наших виплат – і цього разу пропонуємо розібрати цікавий кейс за програмою “ТАС-Лікар”. Наше знайомство з Клієнтом відбулося в січні 2021 року, коли 56-річний чоловік оформив для себе програму “Доктор ТАС” (так називався попередник “ТАС-Лікаря”). Влітку того ж року в чоловіка був діагностований рак кишківника і ми взялися за […]
Читати далі
Стаття Як оплатити страховку ТАС Лайф через монобанк
Спеціальні рубрики
12
168
А страховку TAS Life оплатити mono?
Ваша улюблена страхова компанія та її фанТАСтичний партнер – monobank – придумали, як зробити життя наших спільних Клієнтів більш комфортним! Відтепер у вас є можливість сплачувати страхові внески за будь-яким договором TAS Life через улюблений додаток mono. Та про все по порядку! Що саме змінилось? Раніше наші Клієнти могли сплатити внески: на сторінці “Оплата” на […]
Читати далі
Стаття ТАС-Пенсія
Все про пенсію
2
620
Рекордна виплата за програмою “ТАС-Пенсія”
В цю середу ми зробили виплату за програмою “ТАС-Пенсія” і наразі це наша найбільша виплата з початку року. Але не тільки через велику суму ми вирішили розповісти вам про цей кейс. А ще й тому, що він гарно ілюструє, як працюють пенсійні страхові продукти.   В 2019 році до нас звернулась 70-річна Клієнтка із бажанням […]
Читати далі
Стаття страхова компанія John Hancock
Спеціальні рубрики
5
296
7 запитань до компанії John Hancock
Всесвітньо-відома американська страхова компанія John Hancock, що є засновницею нашого партнера – страхового пулу IGP, зібрала на своєму сайті найбільш часті запитання, на які їм доводилось відповідати протягом своєї роботи. Впевнені, багатьом нашим читачам також буде цікаво дізнатись на них відповідь. Також ми додали від себе корисні підказки, що допоможуть зорієнтуватись в страхових продуктах та […]
Читати далі
Стаття Елізабет Голмс
Спеціальні рубрики
8
165
Theranos: Від революції в медицині до краху афери
Якщо ви вперше чуєте ім’я Елізабет Голмс чи назву її компанії Theranos – сідайте зручніше, бо це одна з найцікавіших історій злету та падіння за останні десятиліття.   Злет… Американка Елізабет Голмс вже від народження отримала величезний бонус для вдалого старту в житті. Народилась у Вашингтоні в заможній та впливовій родині – її батько був […]
Читати далі
Стаття Рамка фінансовий хомпетентностей для 10-12 класів
Для батьків
15
206
Рамка фінансових компетентностей для дітей 16-18 років
Це останній розділ, присвячений Рамці фінансових компетентностей для дітей та молоді. Перші три можна передивитись за цими посиланнями: Дошкільнята Діти 6-10 років Підлітки 11-15 років А цього разу мова піде про її найстаршу вікову групу – учнів 10-12 класів. Тут ми пропонуємо зупинитись на такому понятті, як профільна середня освіта. Адже саме так, згідно нового […]
Читати далі
Стаття Як працює страхування життя
Для батьків
1
377
Як працює страхування життя – або “подарунок з відстрочкою”
Вчора ми здійснили одну цікаву виплату, а вже сьогодні – розповідаємо про це в нашому блозі. Цікава вона тим, що на її прикладі можна показати, як в страхуванні життя працюють одразу декілька факторів. Отже, все почалось у 2014 році, коли мешканка Кривого Рогу застрахувала свою 11-річну дочку 27 лютого, прям у день її народження, зробивши […]
Читати далі
Стаття Рамка фінансових компетентностей для дітей 11-15 років
Для батьків
13
227
Рамка фінансових компетентностей для дітей 11-15 років
Це передостанній блог з серії, яка висвітлює зміст Рамки фінансових компетентностей дітей та молоді, що була нещодавно розроблена та запропонована Робочою групою, до складу якої увійшли МОН, НБУ, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб та інші. Першу частину, яка присвячувалась Рамці фінансових компетентностей дошкільнят, можна подивитись за цим посиланням, а другу, про учнів 1-4 класів – […]
Читати далі
Стаття Як зробити щасливу маму
Для батьків
3
290
Як зробити щасливу маму?
В інтернеті ходить мем «пішла робити щасливу маму». Не було б так смішно, якби не було так правдиво. Адже насправді емоційний стан мами впливає на всю родину. Згадайте, якщо у вас гарний настрій, то і погану оцінку в школі ви сприймете як «нічого страшного», розкидані речі злять, але не такою мірою, що ви готові їх […]
Читати далі
Стаття
Для батьків
11
280
Рамка фінансових компетентностей для дітей 6-10 років
В цьому блозі ми продовжуємо знайомити вас із переліком навичок та вмінь для дітей та молоді України, яку запропонувала Міжвідомча робоча група у складі фахівців Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Міністерства освіти і науки України та Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку. Першу частину, яка присвячувалась Рамці фінансових компетентностей дошкільнят, […]
Читати далі