Продавати страхування життя - ще той челлендж.
І не тільки тому, що цей продукт - не київська перепічка, а розмови про необхідність страхового захисту не дуже популярні серед пересічних українців. Це також і велика відповідальність для самого Фінансового консультанта - забезпечити кожному з його клієнтів такий захист, що максимально задовольнить їх потреби.
Щоб не ускладнювати свою працю ще більше, радимо усім Фінансовим консультантам не припускатись наступних поширених помилок:
Помилка №1. Не мати чіткої стратегії
Якщо у своїй роботі ви не дотримуєтесь якогось послідовного процесу для ведення перемов, визначення потреб клієнтів, пошуку оптимальної суми внеску тощо, то результати ваших продажів, скоріш за все, також будуть непослідовні.
Пам’ятайте: “Успіх - це не завжди про велич. Це про послідовність. Послідовна наполеглива праця веде до успіху. А велич прийде згодом”, - казав Дуейн Джонсон.
Помилка №2. Думати, що клієнти розуміються на продуктах страхування
Навіть за статистикою страхових компаній у США, де обізнаність на страхуванні набагато поширеніша, 88% клієнтів зізнаються, що не розуміються на можливостях та опціях страхових продуктів, які їм пропонують.
Кілька зарозумілих страхових термінів протягом вашої консультації - і клієнт починає вважати що "Ну його, це страхування, щось дуже складно. Напевно, щось приховують...".
Тому завжди звертайте увагу на мову тіла клієнта та використовуйте у своїх презентаціях візуальні концепції та аналогії (зображення, графіки, відео). Якщо для кращого розуміння продукту необхідно пояснити більше одного поняття, є сенс зробити невеликий словник термінів або FAQ з найбільш поширених питань та запропонувати їх клієнту у вигляді буклетів.
Помилка №3. Не змінюватись
Енді Грув, співзасновник корпорації Intel, якось сказав: "Успіх породжує самовдоволення. Самовдоволення породжує невдачі. Виживають лише параноїки".
Лідери бізнесу знаходяться в постійному пошуку себе та розвитку своїх навичок, адже їх клієнти також не стоять на місці.
Коли новичок тільки ступає на шлях фінансовго консультування, він рівняється на кращих, критично оцінює власну працю та шукає слабкі сторони, які можна покращити.
Коли ж за твоєю спиною - роки й роки досвіду та сотні задоволенних клієнтів, критичне ставлення до власного фаху може дещо притупитися. А світ навколо тим часом змінюється щосекунди - і одного дня звичні алгоритми можуть перестати працювати.
Помилка №4. Вважати, що вимоги комплаєнсу - це надокучливі обмеження та непотрібні перестороги.
Комплаєнс — це здатність компанії відповідати нормам та правилам, як зовнішнім, так і внутрішнім. Для цього кожен співробітник має знати та дотримуватись чітких норм професійної поведінки.
Якщо ви не контролюєте зони ризику, то в підсумку понесете збитки, не тільки фінансові, а й репутаційні.
Дізнатись більше про комплаєнс в компанії ТАС можна за цим посиланням.
Помилка №5. Уникати використання сучасних технологій
За статистикою, на 2021 рік внутрішньою системою TAD від TAS life користується 60%* Фінансових консультантів.
В порівнянні з 2020 роком їх кількість збільшилась лише на 3%. (*Це загальний відсоток по всім каналам)
Тобто 40% ФК досі оформлюють багатосторінкові заяви на страхування вручну. Чому це неефективно та невигідно ми вже розповідали в цьому відео:
І це лише один приклад з багатьох. Дійсно, є чимало Фінансових консультантів, які чудово справляються із продажем страхування життя без жодних технологій. Однак топові ФК використовують технології для досягнення кращих результатів за менший час.
Подумайте, яким чином ви можете оптимізувати, автоматизувати чи масштабувати свої зусилля.
Так, для цього може знадобитись додатковий час на навчання, або витрати на придбання програми чи застосунку - однак винагорода буде експоненційною вкладеним зусиллям.
Технології допомагають знаходити потенційних клієнтів та перетворювати їх на дійсних, швидко оформляти документи на страхування та тримати їх під контролем, створювати гарні презентації, розповідати якомога більшій кількості людей про користь та необхідність страхування життя тощо.
Врешті-решт, технології допоможуть вам залишатися на гребні хвилі та тримати руку на пульсі останніх змін в суспільстві та світі.
Бажаємо завжди бути на висоті та побільше вдячних Клієнтів!