На сьогоднішній день страхування стає звичною рутиною повсякденного життя.
Більшість із нас мають застраховані машини, квартири, поліси медичного страхування та застраховане життя.
Виникає питання – чому?
Відповідь проста. Тому що страхування –це про гарантії. Коли в житті стається форс-мажор, ми потребуємо допомоги та підтримки. Саме їх і гарантує нам страховка.
Договір страхування – це угода, згідно якої клієнт оплачує вартість страховки, а страхова компанія робить виплату в разі настання страхового випадку.
І знову питання – чи всі клієнти зможуть отримати виплату?
І знову проста відповідь – всі, хто уважно ознайомився з умовами договору та чесно уклав договір.
Як же ж клієнту отримати кошти і що робить страхова компанія, коли отримує заяву на виплату?
По-перше, страхова компанія перевіряє правильність оформлення документів.
Чому так прискіпливо? Як і будь-яка фінансова установа, Страховик звітує у своїй діяльності контролюючим органам та несе відповідальність за достатність та коректність документів за якими здійснюється виплата. Саме тому Страховик так ретельно розглядає якість копій, направляє запити на додаткові документи, просить заповнити різні опитувальники та заяви.
Тільки такий підхід гарантує для клієнта проведення виплати без затримок зі сторони банку та без штрафних санкцій для Страховика.
По-друге, страхова компанія перевіряє легітимність страхового випадку. На жаль, у страховому бізнесі чим він більший – тим частіше зустрічаються випадки шахрайства. З метою виявлення та запобігання таким ситуаціям, страхові компанії мають право та дійсно проводять перевірку наданої клієнтом інформації.
Що може цікавити страховика?
Обставини настання випадку, стан алкогольного сп’яніння, наявність певних діагнозів у Застрахованої особи, історія госпіталізацій та анамнез життя в цілому, за потреби.
Куди страхова компанія може направляти запити?
До будь-яких установ та організацій будь-якого права власності, що володіють інформацією про страховий випадок. Якщо конкретніше – то це лікарні, Центри первинної медико-санітарної допомоги (раніше – поліклініки), МСЕК, поліція та прокуратура.
Як довго це може тривати?
В середньому така перевірка триває від 1 до 3-х місяців. І залежить від кількості зроблених запитів та оперативності реагування на них.
Зі свого боку страхова компанія регулярно нагадує про необхідність надання відповідей, але, згідно діючого законодавства – кожна установа має 30 днів на підготовку відповіді на отриманий запит.
Тут необхідно запастись терпінням і трохи почекати.
Чи можна уникнути цієї перевірки?
Ні. Страхова компанія, керуючись внутрішньою політикою в рамках діючого законодавства, приймає рішення в кожному конкретному випадку – чи проводити таку перевірку. Але можна гарантувати собі позитивне рішення по виплаті якщо чесно надати відповіді на всі запитання страховика щодо стану вашого здоров’я на момент страхування. Адже страхування – це про гарантії, які ґрунтуються на чесності обох сторін 😉
В результаті – страхова компанія отримує відповіді на свої запитання та належним чином оформлений пакет документів, а клієнт – належну йому виплату.
Страхуйтеся чесно і ви гарантовано отримаєте убезпечене майбутнє!