Україна стала першою державою світу, в якій цифрові паспорти у смартфоні стали повним юридичним аналогом звичайних документів.
Вже цього року (законопроєкт №4355 про цифрові паспорти). Відтепер вони на рівні закону України мають таку ж юридичну силу, як і їхні пластикові чи паперові аналоги.
Це ще один дуже важливий крок у побудові цифрової держави та входження в режим без паперів.
З
І це лише початок, адже в нас просто грандіозні плани! наші Клієнти вже можуть .
— мобільний застосунок з цифровими документами і онлайн-послугами, розроблений Міністерством цифровий трансформації України.
— оновлений мобільний застосунок, за допомогою якого українці мають змогу отримувати доступ до своїх цифрових документів і в потрібних життєвих ситуаціях у кілька кліків шерити їхні цифрові копії.
Серед них — ID-картка та закордонний біометричний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження та довідка переселенця (ВПО).
Реалізацією проекту займається .
Мінцифри є новим міністерством в Уряді України з новим підходом, баченням та методами досягнення цілі – послуг, які надає держава онлайн, ІТ-галузі у ВВП країни та транспортної інфраструктури із високошвидкісним, якісним інтернетом.
Вона розташована в надійному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. Крім того, Дія не зберігає дані користувачів, а необхідну інформацію підтягує із відповідних реєстрів. Цього достатньо, щоб ви могли зручно отримувати державні послуги. Усі дані передаються та зберігаються виключно у шифрованому вигляді, а для частини критичних даних використовується блокчейн технологія розподіленого зберігання даних.
— добре захищена платформа.
Для того, аби користуватися застосунком, його необхідно встановити на свій смартфон.
Після завантаження застосунку користувачу необхідно пройти авторизацію за допомогою BankID.
Увійшовши до застосунку користувач може вільно користуватися електронними документами, які з’являться автоматично, якщо в реєстрах є повні дані.
Команда Дії підготувала покрокову інструкцію, як користуватися цифровим паспортом у Дії, і ознайомитись із нею Ви можете за цим посиланням:
https://diia.gov.ua/news/yak-koristuvatisya-cifrovimi-pasportami-v-diyi
Дія надає
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Клієнта має бути встановлений застосунок Дія на його смартфоні (як це зробити ми описували вище). проходження цієї процедури.
При оформленні договору страхування офлайн через (TAD) процедуру ідентифікації можна пройти відсканувавши QR-код за допомогою QR-сканера у застосунку, який Клієнт бачить на екрані монітора Фінансового консультанта, та підтвердивши передачу копії документа через застосунок Дія.
Якщо ж Договір укладається при онлайн консультації Клієнта, то при введені мобільного номеру Клієнта, йому відправиться повідомлення у Viber.
Його необхідно відкрити та надати доступ до передачі своїх документів у Дії в TAS Life.
У застосунку Клієнт, натиснувши на свій документ, на звороті бачить штрихкод. Ці цифри Фінансовому консультанту необхідно буде ввести у відповідне поле в TAD (у стадії розробки).
Зверніть також увагу, що фото Клієнта має бути зроблено в реальному часі – тобто селфі, на світлому фоні.
Це при ідентифікації з використанням застосунку Дія.
Якщо Клієнт пройшов процедуру ідентифікації та поділився із нами документами у застосунку Дія, то завірені паперові копії документів надсилати у компанію .
Якщо при оцінці ризику прийняття на страхування у андеррайтера компанії виникнуть сумніви щодо того, чи та сама особа зображена на фото (а ми вже знаємо, що потрібно додати селфі Клієнта), то він може створити уточнення щодо паперової ідентифікації Клієнта.
Так, Заяву на страхування необхідно підписувати, адже це , тому вона має бути підписана власноруч Клієнтом. Якщо Ви не можете зустрітися з Клієнтом через карантин, або він у іншому місті, то обмін можна зробити за допомогою поштового зв’язку.
Наша співпраця передбачає три етапи.
– ідентифікація Клієнтів при оформленні Договорів страхування –
На сьогодні TAS Life здійснює виплати за ризиком «Дожиття» протягом , а виплати за ризиками – протягом . У планах компанії робити це за лічені хвилини, тому співпраця із Дією цьому сприятиме. передбачено удосконалення процесу врегулювання та отримання страхової виплати.
Оформлення будь-яких змін клієнт матиме можливість зробити через свій Кабінет Клієнта без паперового обміну документами за лічені хвилини. – застосування обміну документів при внесенні змін до Договору.
Уся команда TAS Life дуже радіє цій новині та сподівається і надалі впроваджувати сервіси, які зроблять Ваше життя простішим, а робота буде приносити задоволення кожного дня!
Якщо у Вас ще залишились питання або коментарі – пишіть їх під цим блогом! 😉
Так, дуже корисна. Дякую