Наталія Стихальська

Страхова компанія TAS Life і Дія

менше слів – більше дії!

07.04.2021 709

Україна стала першою державою світу, в якій цифрові паспорти у смартфоні стали повним юридичним аналогом звичайних документів.
Вже з 23 серпня цього року кожна організація прийматиме цифрові паспорти у Дії (законопроєкт №4355 про цифрові паспорти). Відтепер вони на рівні закону України мають таку ж юридичну силу, як і їхні пластикові чи паперові аналоги.
Це ще один дуже важливий крок у побудові цифрової держави та входження в режим без паперів.

Ваша улюблена страхова компанія, звичайно ж, попереду усієї планети та вже інтегрувалася із Дією!

З 1 квітня наші Клієнти вже можуть оформлювати договори страхування та проходити процедуру ідентифікації завдяки застосунку Дія.
І це лише початок, адже в нас просто грандіозні плани!

У цьому блозі ми зібрали багато корисної інформації, яка точно знадобиться Вам і зробить ваше життя комфортнішим.

Що таке Дія?

Дія — мобільний застосунок з цифровими документами і онлайн-послугами, розроблений Міністерством цифровий трансформації України.

Дія 2.0 — оновлений мобільний застосунок, за допомогою якого українці мають змогу отримувати доступ до своїх цифрових документів і в потрібних життєвих ситуаціях у кілька кліків шерити їхні цифрові копії.
Серед них — ID-картка та закордонний біометричний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження та довідка переселенця (ВПО).

Все дуже зручно, в одному місці і завжди під рукою у смартфоні. 

Хто реалізує проект Дія?

Реалізацією проекту займається Міністерство цифрової трансформації.
Мінцифри є новим міністерством в Уряді України з новим підходом, баченням та методами досягнення цілі до 2024 року100% послуг, які надає держава онлайн, 10%  ІТ-галузі у ВВП країни та 95% транспортної інфраструктури із високошвидкісним, якісним інтернетом.

Чи захищена моя інформація та де вона зберігається?

Дія — добре захищена платформа.
Вона розташована в надійному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. Крім того, Дія не зберігає дані користувачів, а необхідну інформацію підтягує із відповідних реєстрів. Цього достатньо, щоб ви могли зручно отримувати державні послуги. Усі дані передаються та зберігаються виключно у шифрованому вигляді, а для частини критичних даних використовується блокчейн технологія розподіленого зберігання даних.
Нічого кращого у світі поки не придумали.

Як працює застосунок Дія?

Для того, аби користуватися застосунком, його необхідно встановити на свій смартфон.

Завантажити застосунок можна за цим посиланням: https://go.diia.app

Після завантаження застосунку користувачу необхідно пройти авторизацію за допомогою BankID.
Увійшовши до застосунку користувач може вільно користуватися електронними документами, які з’являться автоматично, якщо в реєстрах є повні дані.

Як користуватися електронними документами в Дії?

Команда Дії підготувала покрокову інструкцію, як користуватися цифровим паспортом у Дії, і ознайомитись із нею Ви можете за цим посиланням:

https://diia.gov.ua/news/yak-koristuvatisya-cifrovimi-pasportami-v-diyi

Як пройти  процедуру ідентифікації та верифікації в Дії Клієнтам TAS Life?

Дія надає три варіанти проходження цієї процедури.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Клієнта має бути встановлений застосунок Дія на його смартфоні (як це зробити ми описували вище).

Варіант 1. Сканування QR-коду з екрану

При оформленні договору страхування офлайн через TAS Financial Adviser (TAD) процедуру ідентифікації можна пройти відсканувавши QR-код за допомогою QR-сканера у застосунку, який Клієнт бачить на екрані монітора Фінансового консультанта, та підтвердивши передачу копії документа через застосунок Дія.

Варіант 2. Підтвердження через Viber

Якщо ж Договір укладається при онлайн консультації Клієнта, то при введені мобільного номеру Клієнта, йому відправиться повідомлення у Viber.
Його необхідно відкрити та надати доступ до передачі своїх документів у Дії в TAS Life. 

Варіант 3. Введення штрихкоду 

У застосунку Клієнт, натиснувши на свій документ, на звороті бачить штрихкод. Ці цифри Фінансовому консультанту необхідно буде ввести у відповідне поле в TAD (у стадії розробки).

Важливо! Підтвердження по Viber та за допомогою QR-коду діють три хвилини після надходження на смартфон, тож не зволікайте 😉

За будь-якого варіанту процедура ідентифікації займе не більше 5 хвилин часу!

Зверніть також увагу, що фото Клієнта має бути зроблено в реальному часі – тобто селфі, на світлому фоні.
Це обов’язкова умова при ідентифікації з використанням застосунку Дія. 

Чи потрібно передавати копії паперових документів у TAS Life?

Якщо Клієнт пройшов процедуру ідентифікації та поділився із нами документами у застосунку Дія, то завірені паперові копії документів надсилати у компанію не потрібно.
Виключення: Якщо при оцінці ризику прийняття на страхування у андеррайтера компанії виникнуть сумніви щодо того, чи та сама особа зображена на фото (а ми вже знаємо, що потрібно додати селфі Клієнта), то він може створити уточнення щодо паперової ідентифікації Клієнта.

Чи потрібно підписувати Заяву на страхування в TAS Life?

Так, Заяву на страхування необхідно підписувати, адже це письмовий намір Клієнта укласти Договір страхування, тому вона має бути підписана власноруч Клієнтом. Якщо Ви не можете зустрітися з Клієнтом через карантин, або він у іншому місті, то обмін можна зробити за допомогою поштового зв’язку.

Які плани надалі із Дією?

Наша співпраця передбачає три етапи.

Перший етап – ідентифікація Клієнтів при оформленні Договорів страхування – вже реалізовано!

Другим етапом передбачено удосконалення процесу врегулювання та отримання страхової виплати.
На сьогодні TAS Life здійснює виплати за ризиком «Дожиття» протягом 8 годин, а виплати за ризиками – протягом 12. У планах компанії робити це за лічені хвилини, тому співпраця із Дією цьому сприятиме.

Третій етап в реалізації – застосування обміну документів при внесенні змін до Договору.
Оформлення будь-яких змін клієнт матиме можливість зробити через свій Кабінет Клієнта без паперового обміну документами за лічені хвилини.

Уся команда TAS Life дуже радіє цій новині та сподівається і надалі впроваджувати сервіси, які зроблять Ваше життя простішим, а робота буде приносити задоволення кожного дня!

Дякуємо команді Дії за швидку інтеграцію!

 

 

При підготовці блогу використані матеріали із офіційного сайту https://diia.gov.ua/

Якщо у Вас ще залишились питання або коментарі – пишіть їх під цим блогом! 😉

Сподобалась стаття?
Поділись з друзями!

Чи була стаття корисною?

Залиш свій відгук!

Ніна Калмикова
Ніна Калмикова
Так, дуже корисна. Дякую

Ніна Калмикова

Так, дуже корисна. Дякую

Заголовок

Підсумки ІІ благодійного забігу “Біг Творить Добро”

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

52
16 жовтня відбувся другий офіційний благодійний забіг від вашої улюбленої страхової компанії TAS Life та Бігового клубу «Рука об руку». Цього разу забіг був пр...
23 хв на читання 52
  • #ЖиттяТАС
  • #ПартнериТАС
23 хв на читання
18.10.2021 Читати
Як сплачувати внески за Договором страхування?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

106
Щоб не потрапити в ситуацію, коли страховий захист не діє саме тоді, коли стає потрібен, дуже важливо сплачувати внески по Договору страхування вчасно ;) Сього...
3 хв на читання 106
  • #Лайф-хак від ТАС
  • #ШколаТАС
3 хв на читання
15.10.2021 Читати
Благодійний забіг «Біг творить добро»: що потрібно знати перед стартом?

Наталія Стихальська

Наталія Стихальська

94
Вже цієї суботи, 16 жовтня, відбудеться наш другий благодійний забіг. Ми зібрали найрозповсюдженіші запитання від вас та хочемо надати на них відповідь. Наг...
4 хв на читання 94
  • #ЖиттяТАС
  • #ПартнериТАС
4 хв на читання
13.10.2021 Читати
5 помилок, які варто уникати Фінансовим консультантам

Анастасія Ведишева

Анастасія Ведишева

165
Продавати страхування життя - ще той челлендж. І не тільки тому, що цей продукт - не київська перепічка, а розмови про необхідність страхового захисту не дуже ...
3 хв на читання 165
  • #ШколаТАС
3 хв на читання
12.10.2021 Читати
Особистий кабінет Клієнта Увійти
Особистий кабінет Консультанта Увійти
TAD: робочий простір Консультанта Увійти