-“Лілу, мультипаспорт!”, або як ми ідентифікуємо Клієнтів TAS life

TAS life team
TAS life team 04.08.2020

Якщо в світі майбутнього для ідентифікації особи достатньо буде просканувати сітківку ока, або ж показати той самий “мультипаспорт”, в світі сучасному поки що не обійтися без низки обов’язкових документів.

В період карантину більшість українських компаній йшла на зустріч Клієнтам та приймала документи в онлайн режимі без необхідності виходити з дому.
TAS life не була винятком і за деякими процесами ми оформляли документи за підписом ЕЦП.

Та наразі всі державні органи й інші організації поступово повертаються до звичного режиму, до того ж з кінця квітня цього року набрав чинності новий Закон про фінансовий моніторинг, вимог якого ми маємо дотримуватись.

 

Що варто знати про нову редакцію цього закону?

Основні зміни стосуються необхідності виявлення політично значущих осіб, членів їх сімей та осіб, пов’язаних з політично значущим особами.

Також місце проживання клієнта тепер має бути підтверджене документально – за допомогою відповідної сторінки паспорта (якщо це паспорт-книжечка), або довідки про реєстрацію (у випадку ID картки).

А в разі передачі прав за договорами страхування життя третім особам, ідентифікація нових вигодоодержувачів має здійснюватись під час передачі таких прав, а не при здійсненні страхової виплати, як раніше.

 

Ідентифікуємо Борна і не тільки…

Тож, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу TAS life має ідентифікувати фізичних осіб в наступних випадках:

  • Страхувальника: при укладенні договору, при зміні Страхувальника та при виплаті викупної суми;
  • Вигодонабувача: при зміні Вигодонабувача та при здійсненні страхової виплати.

Тобто в даних випадках потрібно надати пакет документів для ідентифікації Страхувальника або Вигодонабувача, а також власноруч підписати фінансовий опитувальник.

 

Коли працює ЕЦП?

Електронний цифровий підпис набуває все більшого поширення в бізнесі, державних установах, та в щоденному вжитку. Та все ж на повне заміщення ним звичного підпису від руки потрібен час та зміни в законодавстві.

А поки ми чекаємо на ці зміни та працюємо над максимальним спрощенням усіх “паперових” процедур в компанії, маємо перелік документів, які Клієнту потрібно підписати власноруч:

  • Заява на страхування нового Клієнта (використовується опитувальник який міститься в заяві);
  • Заява на страхування по діючому Клієнтові, який був ідентифікований більше ніж 3 роки тому (використовується опитувальник який міститься в заяві);
  • Заява на зміну Страхувальника або Вигодонабувача (використовується короткий фінансовий опитувальник);
  • Заява на здійснення викупної суми (використовується повний фінансовий опитувальник для сум більше 400 000 грн);
  • Заява на здійснення страхової виплати (використовується опитувальник який міститься в заяві)*

*Пояснення щодо останнього пункту: якщо Вигодонабувач і отримувач виплати – різні особи, заявник має заповнити фінансовий опитувальник, що знаходиться в заяві на виплату, а Вигодонабувач – окремий короткий фінансовий опитувальник.

Важливо! Заяви, що перелічені вище, можуть підписуватись ЕЦП за умови, що особа, яка проходить ідентифікацію, власноруч підписала повний фінансовий опитувальник.

В усіх інших випадках документи, що не зазначені в переліку вище, можуть бути подані до Компанії за електронним цифровим підписом Клієнта.

 

Сподіваємось, інформація була вам корисною, а якщо є потреба у консультації – ви завжди можете звернулись до наших Фінансових консультантів, або ж до Контакт центру (його номер 044 537 37 40), а ще до ваших послуг чат-бот у Viber: 096 250 01 17.

 

P.S. Також не забувайте підписуватися на нашу групу у Telegram – t.me/TASlife, та на нашу сторінку у Facebook – facebook.com/taslifeofficial

Вхід в кабінет Клієнта
Вхід в кабінет Консультанта

в розробці

Вхід в кабінет