Питання та відповіді щодо виплат

  • Якщо страховий випадок мав місце за кордоном, чи буде здійснена страхова виплата?
    Страхова виплата буде здійснена незалежно від місця страхового випадку, оскільки Договір страхування діє на території всіх країн світу. У випадку настання страхового випадку за межами України додатково до документів, що видані в інший державі та підтверджують факт та обставини настання страхового випадку, надається їх переклад на українську мову, засвідчений нотаріально.
  • Хто отримає страхову виплату у випадку, якщо Вигодонабувач не був призначений?
    В такому випадку вважається, що Вигодонабувачем є Страхувальник, але зазвичай це вказується в заяві на страхування. Таким чином, страхове забезпечення одержує або сам Страхувальник, або, у випадку його смерті, його спадкоємці за законом.
  • Якщо Вигодонабувач неповнолітня дитина, хто в такому випадку отримає виплату?
    Якщо Вигодонабувачем є неповнолітня дитина, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині при досягненні нею повнолітнього віку (18 років), або виплата може здійснюватися її батькам, близьким родичам чи опікунам. Це можна обумовити в додаткових умовах при укладанні Договору страхування.
  • Які існують винятки зі страхового покриття?

    Страховим випадком не вважається смерть або наслідки нещасного випадку чи хвороби, що сталися із Застрахованою особою, якщо вони сталися внаслідок:

    • самогубства або наслідків замаху на самогубство протягом трьох років з моменту укладення Договору страхування;
    • скоєння Застрахованою особою винних протиправних діянь, в яких компетентними органами встановлено правопорушення;
    • вбивства Застрахованої особи протягом першого року дії Договору;
    • активної участі Застрахованої особи у війні, громадянській війні, воєнних діях, діях, подібних воєнним, громадських безпорядках, заколоті, революції, повстанні, військовому перевороті чи захопленні державної влади;
    • вживання алкоголю, будь-яких його замінників, наркотичних або токсичних речовин; прийняття ліків чи проведення будь-якого лікування без призначення належним чином кваліфікованого лікаря.

    З повним переліком винятків із страхових випадків Клієнт може ознайомитись перед укладенням Договору страхування, вони чітко прописані в Правилах страхування та в Заяві на страхування.

  • Що робити при настанні страхового випадку?
    Якщо стався страховий випадок, не пов’язаний з дожиттям, необхідно:
    • Протягом трьох робочих днів повідомити Страхову компанію про настання страхового випадку, звернутись до Страховика з письмовою заявою про виплату і надати достовірні дані про умови та обставини страхового випадку. Крім того, необхідно терміново сповістити про страховий випадок (смерть, нещасний випадок) компетентні органи (РАГС, міліцію, медичну установу і т.п.).
    • Протягом п'ятнадцяти робочих днів потрібно зібрати і передати в Страхову компанію всі необхідні документи, зазначені в Договорі страхування, для складання страхового акту та здійснення страхової виплати.
  • Чи буде вважатися страховою подія, якщо вона сталася внаслідок алкогольного сп'яніння Застрахованої особи? 
    Якщо нещасний випадок відбувся внаслідок алкогольного сп’яніння Застрахованої особи і буде доведено причинно-наслідковий зв’язок між станом алкогольного сп’яніння та таким випадком, то така подія не буде вважатися страховою, і в страховій виплаті буде відмовлено, відповідно до положень Правил страхування життя СК „ТАС”. Відповідно до умов деяких програм, після 3 років дії накопичувального Договору страхування життя, Вигодонабувачам буде виплачено викупну суму за таким Договором, а в перші три роки  - виплата становитиме 3 000 гривень.
  • Яким є допустимий рівень алкогольного сп'яніння, щоб не вважати його причиною настання страхового випадку?
    В Україні законодавчо ще не встановлено припустимий рівень алкоголю. Тому кожен випадок розглядається індивідуально. Спираючись на дані медичної літератури, будь-яка концентрація алкоголю в крові вище 0,3‰ може розглядатися у причинному зв’язку з подією, що настала.
  • Вигодонабувач: при настанні летального випадку? Дожиття?
    Страхувальник може призначити Вигодонабувачів за Договором будь-яких осіб на свій розсуд. Але зазвичай Клієнтам рекомендуємо у випадку дожиття призначити безпосередньо Застраховану особу, а у випадку смерті - членів сім’ї першого ступеня споріднення (батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені).
  • Чи можливо замінити Вигодонабувача протягом дії Договору страхування?
    В період дії Договору страхування до настання страхового випадку Страхувальник, за згодою Застрахованої особи, має право змінити особу Вигодонабувача, повідомивши про це Страховика письмово.
  • Чи має право дружина, зазначена як Вигодонабувач, на отримання страхової виплати, якщо вона вже розлучена з Застрахованним?
    Будь-яка особа, яка визначена в Договір страхування як Вигодонабувач має право на отримання страхової виплати. Але слід врахувати, якщо на момент настання страхового випадку дружина вже буде розлучена із Застрахованою особою, тоді, наприклад, у випадку смерті Застрахованої особи страхова виплата буде оподатковуватись за іншою ставкою податку відповідно до Податкового Кодексу України.
  • Хто і в який термін може повідомити про настання страхового випадку?
    При настанні страхового випадку, Страхувальник (Застрахована особа, Вигодонабувач) зобов’язаний якомога скоріше, але не пізніше трьох робочих днів повідомити Страховика про настання такого страхового випадку.
    Якщо у Страхувальника немає можливості повідомити про настання страхового випадку, це може зробити Застрахована особа, Вигодонабувач, фінансовий консультант, родичі, знайомі, колеги та інші особи.
  • Яким чином можна повідомити про настання страхового випадку?

    Повідомити про настання страхового випадку можна одним із наступних способів:

    • зателефонувавши за телефоном інформаційної лінії 0-800-500-117 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів на території України);
    • відправивши в довільній формі повідомлення про настання страхового випадку по почті за адресою: 01001, Україна, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 16, 6 поверх;
    • зв’язатися за допомогою Skype зв’язку;
    • через оn- line чат з консультантом;
    • відправивши в довільній формі лист - повідомлення про настання страхового випадку по електронній почті на адресу tas@taslife.com.ua
  • Яку інформацію необхідно надати у компанію для реєстрації страхового випадку?

    Повідомлення про настання страхового випадку повинно містити наступну інформацію:

    • відомості про заявника: ПІБ, контактний номер телефону, відношення до Застрахованої особи;
    • відомості про Договір страхування: серія, номер, дата укладення;
    • відомості про страховий випадок: страховий ризик за яким стався випадок, дата та обставини його настання, попередній діагноз.

  • Що відбувається із договором страхування після здійснення страхової виплати у випадку критичного захворювання?
    Якщо перші симптоми критичного захворювання виявлені протягом 3 (трьох) місяців з дати початку страхування за цим ризиком, страхова виплата не здійснюється, а Страхувальнику повертається внесений страховий платіж, після чого дія покриття за цим ризиком припиняється.
    В Договорах страхування життя за накопичувальними програмами страхова виплата, передбачена за страховим випадком «Настання критичних захворювань», здійснюється після 30-и днів очікування з моменту настання такого страхового випадку. У випадку, якщо протягом даного періоду очікування Застрахована особа померла, виплата за ризиком «Настання критичних захворювань» не здійснюється.
    В Договорах страхування життя за ризиковими програмами страхова виплата за ризиком «Настання критичних захворювань» не може перевищувати 50 відсотків від страхової суми, встановленої для покриття ризику «Смерті Застрахованої особи під час дії Договору». Після здійснення страхової виплати у зв’язку з настанням критичного захворювання страхова сума, встановлена для покриття ризику «Смерті Застрахованої особи під час дії Договору», зменшується на розмір цієї виплати. Розмір внеску, що сплачувався за покриття ризику смерті під час дії Договору страхування життя зменшується у подібній пропорції. При цьому період відтермінування виплати відсутній, тобто страхова виплата у випадку настання критичного захворювання проводиться після встановлення Застрахованій особі відповідного діагнозу та за умови надання Вигодонабувачем всіх необхідних документів для здійснення такої страхової виплати
    Виплата у випадку критичного захворювання проводиться лише один раз при першому захворюванні. Надалі дія покриття на випадок критичних захворювань та відповідальність Страховика і сплата внесків Страхувальником за цим покриттям припиняється.
  • Чи отримує Вигодонабувач, або спадкоємці за законом страхову виплату у випадку вбивства Застрахованої особи?
    Так. Якщо тільки ми не будемо мати у своєму розпорядженні факти, які підтверджують, що вбивство було зроблено з метою одержання виплати по страховому Полісу або в результаті протиправних дій Застрахованого.
    Також не вважається страховим випадком вбивство Застрахованої особи протягом першого року страхування.
  • Що містить в собі поняття "злочин"?
    Злочин - це передбачене Кримінальним Кодексом України суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб'єктом злочину. Злочин завжди є діянням людини, що посягає на найбільш важливі суспільні відносини, які склалися і є визнаними та прийнятними в суспільстві, внаслідок чого вони охороняються кримінальним законом. Злочин завжди суперечить інтересам суспільства, обмежує права особи або позбавляє таких прав одних на користь інших всупереч правовим приписам. При цьому, оскільки суспільні відносини та и саме суспільство постійно змінюються та розвиваються, змінюється та розвивається й поняття злочину.
  • Чи вважається летальний випадок внаслідок самогубства страховим випадком?
    Так, але тільки за умови, якщо смерть Застрахованого внаслідок самогубства або наслідків замаху на самогубство сталася по закінченню трьох років після початку дії Договору страхування, якщо така подія мала місце протягом трьох років з моменту укладення Договору, вона не вважається страховим випадком і страхова виплата не здійснюється. Винятком є доведення Застрахованої особи до самогубства – у цьому випадку страхова виплата здійснюється протягом всього строку дії Договору.
  • У які строки проводиться розгляд того чи іншого випадку, що має ознаки страхового, та ухвалюється відповідне рішення?
    При одержанні всіх необхідних документів Страховик зобов’язаний в термін не більше п’ятнадцяти робочих днів прийняти рішення про здійснення страхової виплати чи відмову у виплаті. При наявності обґрунтованих сумнівів у підставах для здійснення страхової виплати, може відстрочити її до отримання підтвердження або спростування цих підстав, але в термін не більше ніж на 6 місяців.
  • Які виплати здійснюються у випадку встановлення інвалідності?
    Якщо інвалідність встановлено особі до 18 років:
    - терміном більше 5 років або безстроково – 100% страхової суми;
    - терміном від 2 до 5 років включно  – 70% страхової суми;
    - терміном до 2 років включно – 50% страхової суми.

    Якщо інвалідність встановлено особі після 18 років:
    - І група інвалідності – 100% страхової суми;
    - ІІ група інвалідності – 70% страхової суми;
    - ІІІ група інвалідності – 50 % страхової суми.
  • Які є способи здійснення страхової виплати?
    АТ «СК «ТАС» (приватне) здійснює страхову виплату Вигодонабувачеві на банківські реквізити зазначені у Заяві на страхову виплату або перераховує за системою «Аваль-Експрес» або «PrivatMoney».